Dodaj ogłoszenie o pracy


DPD Polska wspiera placówki Polskiego Czerwonego Krzyża

W tegorocznej, dziewiątej już, edycji akcji charytatywnej Noworoczna Paczka DPD Polska 51 placówek Polskiego Czerwonego Krzyża zostało wyposażonych w czytnik e-booków, kuchenkę mikrofalową, blender, czajnik, dzbanek filtrujący, wyciskarkę do cytrusów i opiekacz do kanapek. W ubiegłym roku DPD Polska poza przyborami biurowymi ufundowała dla każdej z placówek wieże hi-fi.  Dobór sprzętu RTV i małego AGD wynika z zapotrzebowania placówek, zgłoszonego do DPD Polska za pośrednictwem PCK.

Dzięki zaangażowaniu pracowników DPD Polska ufundowane przez firmę prezenty zostały zapakowane i bezpiecznie dostarczone do oddziałów firmy, z których pod opieką pracowników i kurierów DPD Polska dotarły do swoich odbiorców w 51. placówkach opiekuńczych Polskiego Czerwonego Krzyża.

- Przez 9 lat trwania naszej akcji pracownicy i współpracownicy DPD Polska doręczyli do placówek ponad 100 000 prezentów oraz sprzęt RTV/AGD. Mamy nadzieję, że multimedialne pomoce dydaktyczne, sprzęt RTV i AGD pomogą dzieciom rozwijać ich pasje, a placówkom ułatwią codzienną pracę. Ogromnie cieszy mnie rosnąca aktywność pracowników i współpracowników firmy, którzy z nie gasnącym entuzjazmem włączają się w akcję każdego roku. Dokładamy wszelkich starań, by długoterminowy sukces naszej firmy osiągać nie tylko poprzez innowacyjne produkty i usługi, ale również poprzez odpowiedzialne traktowanie otoczenia, w którym funkcjonujemy. Dziękuję wszystkim tym, którzy swoim zaangażowaniem potwierdzają, że społeczna odpowiedzialność biznesu jest ważnym elementem strategii DPD Polska – mówi Rafał Nawłoka, prezes DPD Polska.
- Noworoczna Paczka to modelowy przykład współpracy pomiędzy sektorem biznesowym, a organizacją pozarządową. Cieszę się, że są ludzie, którzy potrafią dzielić się tym co mają. Pomoc, jaką przekazuje DPD Polska naszym podopiecznym jest nieoceniona. W imieniu naszych małych podopiecznych i ich rodziców chciałbym podziękować wszystkim pracownikom DPD Polska, którzy od 9 lat spełniają dziecięce marzenia. – dodaje dr Jerzy Zaborowski, dyrektor generalny Polskiego Czerwonego Krzyża.

DPD Polska prowadzi akcję pomocową Noworoczna Paczka, skierowaną do potrzebujących dzieci w całej Polsce od 2005 roku. Projekt polega na wsparciu wybranych we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem placówek społecznych, pośród których znalazły się m.in. świetlice socjoterapeutyczne oraz domy interwencji kryzysowej dla matek z dziećmi. Akcja zyskała na popularności wśród pracowników DPD Polska, wśród klientów firmy a nawet osób prywatnych.

(źr. DPD)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.