Dodaj ogłoszenie o pracy


„Najlepszy kalendarz branży TSL” – konkurs rozstrzygnięty!

Akademia Morska w Gdyni, Siódemka i MZA – to zwycięzcy tegorocznej edycji Konkursu Kalendarzy branży TSL w kategorii kalendarz ściennych. Spośród kalendarzy biurkowych i osobistych najwięcej głosów otrzymały kalendarze firm: Spedimex, Dachser i C.Hartwig Gdynia.

W Konkursie Internetowym zwycięzcą okazał się PEKAES. Przypomnijmy, że organizatorem konkursu już po raz 8. jest portal spedycje.pl. W tegorocznej rywalizacji o laur najlepszego kalendarza TSL wystartowało 37 firm, które nadesłały 56 różnych form kalendarzy: ściennych - planszowych i trójdzielnych oraz osobistych - biurkowych.

Jury w składzie: Adrian Furgalski (ZDG TOR), dr Mirosław Kaczmarek (PISiL), Aleksandra Knecht (ASCG PR), dr Józef Okulewicz (Politechnika Warszawska), Marek Ryszard Wojsławski (pasjonat i kolekcjoner kalendarzy we wszystkich formach) i Michał Bruszewski (redakcja spedycje.pl) po kilkugodzinnej dyskusji i wnikliwej ocenie przedstawionych propozycji zdecydowało wyróżnić kalendarze.

W kategorii kalendarz ścienny:
1 miejsce – Akademia Morska w Gdyni
2 miejsce – Siódemka
3 miejsce – MZA – Miejskie Zakłady Autobusowe (kalendarz ze zdj. Warszawy)

W kategorii kalendarz osobisty/biurkowy
1 miejsce (ex aequo) – Spedimex (kalendarz w wersji zeszytowej) i Dachser (pomysłowy kalendarz biurkowy)
2 miejsce – C.Hartwig Gdynia
3 miejsce – Dachser (kalendarz zeszytowy)

Konkurs internetowy (głosowanie internautów)
1. PEKAES
2. Port Gdynia
3. AP Logistics

Wszystkim uczestnikom (firmom) redakcja portalu składa serdeczne podziękowania za udział w VIII edycji konkursu. Mnogość projektów i pomysłów na kalendarze sprawiła, iż walka o zwycięstwo była bardzo zacięta.

Naprawdę ciężko było wybrać zwycięzców i najchętniej zwycięstwo przyznalibyśmy wszystkim projektom, ale tak, jak to w konkursach bywa o sukcesie decydowały niuanse, które nie zawsze można zobaczyć na zdjęciach. Czasami trzeba dotknąć przedstawione propozycje, wręcz "powąchać", aby właściwie ocenić i ... wybrać laureatów.

Poniżej wykaz firm, które nadesłały swoje kalendarze do konkursu.
Niektóre po kilka edycji.
Polbod-Trans, Galaxy Transport, DSV, C.Hartwig Gdynia, Godyear, SDV, Spedimex, Volvo, Renault Trucks, Siódemka, Dachser, Fracht FWO, Akademia Morska w Gdyni, Autosfera, California Trailer, Enterprise Logistics, DHL, Port Gdynia, Hellman, Pirotrans, DPD, AP-Logistic, Koleje Mazowieckie, Emirates, MZA, interLAN, Delta Trans, No Limit, Śląskie Centrum Logistyki, DB Schenker, PEKAES, Colliers, PLO SA, Polbrok, Agroland, Navitrans, Hecksher.

Wszystkim uczestnikom gratulujemy udziału  i zapraszamy do ... następnej, IX już edycji Konkursu "Na Najlepszy kalendarz branży TSL".

(źr. Spedycje.pl)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.