Brand Finance Global umieścił UPS w swoim corocznym zestawieniu 500 najwartościowszych globalnych marek świata w 2014 roku. Firma zajęła 48 miejsce, jest to jednocześnie jedna pozycja wyżej w porównaniu do ubiegłorocznej edycji zestawienia. UPS jest także jedyną firmą wśród listy Top 50 Brand Finance Global z sektora transportu, dostarczania przesyłek i świadczenia usług frachtowych i logistycznych.
Londyński Brand Finance przeprowadza ranking globalnych marek od 2007 roku. Ocena poszczególnych marek znajdujących się w zestawieniu dokonywania jest na podstawie specjalnego indeksu o nazwie Brand Strenght Index, który analizuje m.in. takie zmienne jak przyszły potencjał czy ryzyko związane z daną marką. Przyznawane odpowiednie oceny mają formę „ratingów” od D do AAA +. UPS w bieżącym zestawieniu otrzymał „rating” AA +, co oznacza ocenę marki pomiędzy "bardzo silna" i "wyjątkowo silna".
(źr. UPS)