Konto pracodawcy


Wewnętrzna platforma transportowa indywidualnym narzędziem każdej firmy spedycyjnej

Rozmowa z Miłoszem Królczykiem, Co Managing Partnerem Infracht Sp. z o.o

Wewnętrzna platforma transportowa „Zaufani Partnerzy”, oprogramowanie dostarczane w modelu usługi (SaaS), poprawia organizację pracy, automatyzuje proces komunikacji i usprawnia sprzedaż ładunków wśród zaufanych kontrahentów, zapewniając firmom oszczędności.

Komu dedykowana jest wewnętrzna platforma transportowa, kto może z niej skorzystać?
- Narzędzie jest dedykowane zarówno firmom spedycyjnym, jak i produkcyjnym, które mają własne działy transportu i logistyki.

Jakie potrzeby rynku spedycyjnego widzą Państwo z perspektywy współpracy z tymi firmami?
- Widzimy, że tak firmy spedycyjne, jak i produkcyjne, w znacznej mierze stawiają na współpracę z zaufanymi przewoźnikami i tak naprawdę te firmy stanowią fundament ich codziennej pracy. Giełdy transportowe to często konieczny dodatek. Niestety w tym zakresie, zwłaszcza dla firm spedycyjnych, brakuje rozwiązań automatyzujących komunikację ze stałymi podwykonawcami oraz procesy sprzedażowe i posprzedażowe ładunków. Spedytorzy nadal kontaktują się z firmami transportowymi, z którymi pracują od wielu lat, przez telefon lub e-mail.

No, właśnie giełdy transportowe ogólnie dostępne stawiają na pozyskanie ładunków lub ofert na przewóz towarów od różnych, często nieznanych wcześniej podmiotów. Jak Państwo rozwiązali tę kwestię?
- System to indywidualne narzędzie każdej firmy spedycyjnej. Przewoźnicy, którzy otrzymają dostęp do systemu danej spedycji, muszą być przez tą spedycję zaproszone.  

Wracając do manualnej pracy spedytora, jak wewnętrzna platforma optymalizuje sprzedaż ładunków?
- Oferujemy trzy sposoby wystawiania ładunków dostosowane do określonych potrzeb zleceniodawców. Zapytanie ofertowe to np. optymalna forma gromadzenia dużej liczby ofert od przewoźników bez nakładu pracy ze strony spedytora.

Proszę powiedzieć w takim razie coś więcej na temat usprawnień.
- System daje dostęp do informacji o aktywności przewoźników na wystawionych ładunkach w czasie rzeczywistym (kto złożył ofertę, kto wyświetlił ładunek, kto nie jest zainteresowany). Moduł monitorowania statusów załadunku i rozładunku towaru, redukuje nakład pracy ze strony spedytora w etapie posprzedażowym. Możliwość uploadowania dokumentów do konkretnych ładunków przez przewoźników skraca czas oczekiwania na dokumenty transportowe. Możliwość samodzielnego uzupełnienia przez przewoźników danych w systemie dotyczących kierowcy, numerów rejestracyjnych samochodów, to także duże ułatwienie dla spedytora, bo nie jest zmuszony każdorazowo odpytywać o nie firmę transportową. Możliwość automatycznego przydzielania ładunku z uwzględnieniem określonej kwoty za transport jest doskonałym rozwiązaniem dla firm spedycyjnych o dużym, dziennym wolumenie ładunków. Dostęp do historii wszystkich wystawionych w przedsiębiorstwie ładunków to transparentność procesów.  Możliwość integracji platformy z systemami TMS ogranicza pracę manualną spedytora, bo zlecenia transportowe generowane są automatycznie po sprzedaży ładunku przez platformę.

Jak kształtuje się cenowo korzystanie z Waszej platformy, jakie koszty generuje?
- Produkt nie generuje opłat dla zleceniodawców, a dla przewoźników jest czterokrotnie tańszy od innych rozwiązań dostępnych na rynku.

Chcesz dowiedzieć się więcej o systemie, zajrzyj na stronę: www.infracht.pl  

 

kobiety w logistyce
Bądźmy Sobą – o różnorodności i wartościach na 8. FORUM KOBIET W LOGISTYCE
Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2018”
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Wyjęcie karty z tachografu – kiedy kierowca może to zrobić?
Europejski Urząd ds. Pracy - będzie kontrolować polskich kierowców w Europie
Bezpieczna podróż naszych dzieci w wakacje – jak o to zadbać?
Dobre auto z drugiej ręki – jak je rozpoznać w gąszczu ofert?
Jak skutecznie zarządzać „ogonem zakupowym”? - case study
Jakie są prawa i obowiązki pracowników przy kontrolach zwolnień lekarskich
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Tureckie sklepy powalczą o polskich klientów - debiutują zagraniczne platformy handlowe
Alimenciarze zza kółka nie uciekną od płatności
Co raz mniej upadłości firm – w maju 2019 spadek o 4,5 proc.
Przejścia graniczne pod kontrolą - NIK zbiera opinie internautów
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
W Czechach już niedługo ruszy satelitarny system opłat drogowych - jesteś gotowy ...
Kuehne+Nagel podpisał umowę z wiedeńskim lotniskiem na obsługę farmaceutyków
Raben w trosce o zmiany klimatyczne inwestuje w proekologiczne pojazdy
FM Logistic ogłasza wyniki za rok 2018/19
Dachser otworzył kolejny oddział w Azji Południowej
Accolade zapowiada budowę kolejnych powierzchni magazynowych w Polsce
M7 przejęło Eurologis Centrum Logistyczne
Poczta Polska testuje RFID w identyfikacji przesyłek
Agility partnerem logistycznym wyścigów Porsche Carrera Cup Asia
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC