Konto pracodawcy


Wewnętrzna platforma transportowa indywidualnym narzędziem każdej firmy spedycyjnej

Rozmowa z Miłoszem Królczykiem, Co Managing Partnerem Infracht Sp. z o.o

Wewnętrzna platforma transportowa „Zaufani Partnerzy”, oprogramowanie dostarczane w modelu usługi (SaaS), poprawia organizację pracy, automatyzuje proces komunikacji i usprawnia sprzedaż ładunków wśród zaufanych kontrahentów, zapewniając firmom oszczędności.

Komu dedykowana jest wewnętrzna platforma transportowa, kto może z niej skorzystać?
- Narzędzie jest dedykowane zarówno firmom spedycyjnym, jak i produkcyjnym, które mają własne działy transportu i logistyki.

Jakie potrzeby rynku spedycyjnego widzą Państwo z perspektywy współpracy z tymi firmami?
- Widzimy, że tak firmy spedycyjne, jak i produkcyjne, w znacznej mierze stawiają na współpracę z zaufanymi przewoźnikami i tak naprawdę te firmy stanowią fundament ich codziennej pracy. Giełdy transportowe to często konieczny dodatek. Niestety w tym zakresie, zwłaszcza dla firm spedycyjnych, brakuje rozwiązań automatyzujących komunikację ze stałymi podwykonawcami oraz procesy sprzedażowe i posprzedażowe ładunków. Spedytorzy nadal kontaktują się z firmami transportowymi, z którymi pracują od wielu lat, przez telefon lub e-mail.

No, właśnie giełdy transportowe ogólnie dostępne stawiają na pozyskanie ładunków lub ofert na przewóz towarów od różnych, często nieznanych wcześniej podmiotów. Jak Państwo rozwiązali tę kwestię?
- System to indywidualne narzędzie każdej firmy spedycyjnej. Przewoźnicy, którzy otrzymają dostęp do systemu danej spedycji, muszą być przez tą spedycję zaproszone.  

Wracając do manualnej pracy spedytora, jak wewnętrzna platforma optymalizuje sprzedaż ładunków?
- Oferujemy trzy sposoby wystawiania ładunków dostosowane do określonych potrzeb zleceniodawców. Zapytanie ofertowe to np. optymalna forma gromadzenia dużej liczby ofert od przewoźników bez nakładu pracy ze strony spedytora.

Proszę powiedzieć w takim razie coś więcej na temat usprawnień.
- System daje dostęp do informacji o aktywności przewoźników na wystawionych ładunkach w czasie rzeczywistym (kto złożył ofertę, kto wyświetlił ładunek, kto nie jest zainteresowany). Moduł monitorowania statusów załadunku i rozładunku towaru, redukuje nakład pracy ze strony spedytora w etapie posprzedażowym. Możliwość uploadowania dokumentów do konkretnych ładunków przez przewoźników skraca czas oczekiwania na dokumenty transportowe. Możliwość samodzielnego uzupełnienia przez przewoźników danych w systemie dotyczących kierowcy, numerów rejestracyjnych samochodów, to także duże ułatwienie dla spedytora, bo nie jest zmuszony każdorazowo odpytywać o nie firmę transportową. Możliwość automatycznego przydzielania ładunku z uwzględnieniem określonej kwoty za transport jest doskonałym rozwiązaniem dla firm spedycyjnych o dużym, dziennym wolumenie ładunków. Dostęp do historii wszystkich wystawionych w przedsiębiorstwie ładunków to transparentność procesów.  Możliwość integracji platformy z systemami TMS ogranicza pracę manualną spedytora, bo zlecenia transportowe generowane są automatycznie po sprzedaży ładunku przez platformę.

Jak kształtuje się cenowo korzystanie z Waszej platformy, jakie koszty generuje?
- Produkt nie generuje opłat dla zleceniodawców, a dla przewoźników jest czterokrotnie tańszy od innych rozwiązań dostępnych na rynku.

Chcesz dowiedzieć się więcej o systemie, zajrzyj na stronę: www.infracht.pl  

 

kobiety w logistyce
DHL nagrodzony za projekt Women in Managament
Coraz więcej kobiet zostaje listonoszkami
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
OCRK o niewzruszalności mandatu karnego
Wdrożenie inteligentnych tachografów – więcej pytań niż wiadomych!
Zasady odpoczynku kierowcy pojazdu ciężarowego na promie – o czym pamiętać nale ...
Zmiany zasad rozliczania kryptowalut – jak to działa?
Jedziesz na Węgry – koniecznie weź ze sobą dokument o badaniu technicznym
Czy w roku 2019 zdrożeje OC?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Przewoźnicy płaczą i płacą - czyli o wynagrodzeniach minimalnych w Europie
Czynsze za wynajem powierzchni magazynowych utrzymają trend wzrostowy w 2019 r.
Psucie prawa – o ustawodawstwie celnym UE oczami brokera celnego!
Co zdominuje transport w 2019 roku?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Szymon Bielas CEO DB Schenker North&East Europe
FM Logistic buduje magazyn farmaceutyczny za 20 mln euro
Ile zarobią inwestorzy na CPK?
DHL partnerem logistycznym światowego tournée Bryana Adamsa „Shine A Light” 201 ...
Inteligentne opony już wkrótce w naszych autach – jakie będą miały funkcje?
ID Logistics podsumowało przychody za 2018 rok
Dziewiąta edycja Transport Week 2019 już za trzy tygodnie w Gdyni
DB Schenker uruchomił połączenie intermodalne między Polską a Turcją
Poczta Polska uruchomiła międzynarodową przesyłkę paletową
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC