Konto pracodawcy


Wewnętrzna platforma transportowa indywidualnym narzędziem każdej firmy spedycyjnej

Rozmowa z Miłoszem Królczykiem, Co Managing Partnerem Infracht Sp. z o.o

Wewnętrzna platforma transportowa „Zaufani Partnerzy”, oprogramowanie dostarczane w modelu usługi (SaaS), poprawia organizację pracy, automatyzuje proces komunikacji i usprawnia sprzedaż ładunków wśród zaufanych kontrahentów, zapewniając firmom oszczędności.

Komu dedykowana jest wewnętrzna platforma transportowa, kto może z niej skorzystać?
- Narzędzie jest dedykowane zarówno firmom spedycyjnym, jak i produkcyjnym, które mają własne działy transportu i logistyki.

Jakie potrzeby rynku spedycyjnego widzą Państwo z perspektywy współpracy z tymi firmami?
- Widzimy, że tak firmy spedycyjne, jak i produkcyjne, w znacznej mierze stawiają na współpracę z zaufanymi przewoźnikami i tak naprawdę te firmy stanowią fundament ich codziennej pracy. Giełdy transportowe to często konieczny dodatek. Niestety w tym zakresie, zwłaszcza dla firm spedycyjnych, brakuje rozwiązań automatyzujących komunikację ze stałymi podwykonawcami oraz procesy sprzedażowe i posprzedażowe ładunków. Spedytorzy nadal kontaktują się z firmami transportowymi, z którymi pracują od wielu lat, przez telefon lub e-mail.

No, właśnie giełdy transportowe ogólnie dostępne stawiają na pozyskanie ładunków lub ofert na przewóz towarów od różnych, często nieznanych wcześniej podmiotów. Jak Państwo rozwiązali tę kwestię?
- System to indywidualne narzędzie każdej firmy spedycyjnej. Przewoźnicy, którzy otrzymają dostęp do systemu danej spedycji, muszą być przez tą spedycję zaproszone.  

Wracając do manualnej pracy spedytora, jak wewnętrzna platforma optymalizuje sprzedaż ładunków?
- Oferujemy trzy sposoby wystawiania ładunków dostosowane do określonych potrzeb zleceniodawców. Zapytanie ofertowe to np. optymalna forma gromadzenia dużej liczby ofert od przewoźników bez nakładu pracy ze strony spedytora.

Proszę powiedzieć w takim razie coś więcej na temat usprawnień.
- System daje dostęp do informacji o aktywności przewoźników na wystawionych ładunkach w czasie rzeczywistym (kto złożył ofertę, kto wyświetlił ładunek, kto nie jest zainteresowany). Moduł monitorowania statusów załadunku i rozładunku towaru, redukuje nakład pracy ze strony spedytora w etapie posprzedażowym. Możliwość uploadowania dokumentów do konkretnych ładunków przez przewoźników skraca czas oczekiwania na dokumenty transportowe. Możliwość samodzielnego uzupełnienia przez przewoźników danych w systemie dotyczących kierowcy, numerów rejestracyjnych samochodów, to także duże ułatwienie dla spedytora, bo nie jest zmuszony każdorazowo odpytywać o nie firmę transportową. Możliwość automatycznego przydzielania ładunku z uwzględnieniem określonej kwoty za transport jest doskonałym rozwiązaniem dla firm spedycyjnych o dużym, dziennym wolumenie ładunków. Dostęp do historii wszystkich wystawionych w przedsiębiorstwie ładunków to transparentność procesów.  Możliwość integracji platformy z systemami TMS ogranicza pracę manualną spedytora, bo zlecenia transportowe generowane są automatycznie po sprzedaży ładunku przez platformę.

Jak kształtuje się cenowo korzystanie z Waszej platformy, jakie koszty generuje?
- Produkt nie generuje opłat dla zleceniodawców, a dla przewoźników jest czterokrotnie tańszy od innych rozwiązań dostępnych na rynku.

Chcesz dowiedzieć się więcej o systemie, zajrzyj na stronę: www.infracht.pl  

 

kobiety w logistyce
Ellina Lolis country managerem JF Hillebrand – operatora logistycznego rynku napojów i alkoholi
Polka awansowała w globalnej strukturze Grupy GEFCO
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Uwaga na świąteczne zakazy ruchu dla ciężarówek w UE!
Czym firmy z sektora MŚP motywują swoich pracowników?
Dmuchanie w gwizdek, czyli jak walczyć z oszustwami i korupcją w firmie
Do czego polski przewoźnik ma najwięcej pytań?
Jak przygotować kierowcę do kontroli?
Prowadzisz magazyn – lepiej sprawdź czy masz instrukcję bhp prac transportowych
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
HR-owcy w Polsce nie znają pojęcia wellbeing!
Europosłowie przegłosowali tachografy w busach
To jak to jest z tym VAT-em?
Kapitał azjatycki płynie coraz szerszym strumieniem na polski rynek magazynowy
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Niemcy kolejnym krajem w sieci poboru opłat drogowych UTA
DKV wyróżniony tytułem Great Place to Work®
Kuehne + Nagel uruchamia fracht morski z gwarantowanym czasem dostawy
7R rozpoczyna realizację 7R Park Warsaw West I
FM Logistic otwiera centrum dystrybucji w Wietnamie
FedEx Express podpisał kontrakt z UEFA na sponsoring rozgrywek National Team Footba ...
Rohlig Suus Logistics uruchamia kolejny magazyn
GLS Poland otwiera nową filię
Najbardziej atrakcyjni pracodawcy są pośród trzech branż
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC