Konto pracodawcy


Wewnętrzna platforma transportowa indywidualnym narzędziem każdej firmy spedycyjnej

Rozmowa z Miłoszem Królczykiem, Co Managing Partnerem Infracht Sp. z o.o

Wewnętrzna platforma transportowa „Zaufani Partnerzy”, oprogramowanie dostarczane w modelu usługi (SaaS), poprawia organizację pracy, automatyzuje proces komunikacji i usprawnia sprzedaż ładunków wśród zaufanych kontrahentów, zapewniając firmom oszczędności.

Komu dedykowana jest wewnętrzna platforma transportowa, kto może z niej skorzystać?
- Narzędzie jest dedykowane zarówno firmom spedycyjnym, jak i produkcyjnym, które mają własne działy transportu i logistyki.

Jakie potrzeby rynku spedycyjnego widzą Państwo z perspektywy współpracy z tymi firmami?
- Widzimy, że tak firmy spedycyjne, jak i produkcyjne, w znacznej mierze stawiają na współpracę z zaufanymi przewoźnikami i tak naprawdę te firmy stanowią fundament ich codziennej pracy. Giełdy transportowe to często konieczny dodatek. Niestety w tym zakresie, zwłaszcza dla firm spedycyjnych, brakuje rozwiązań automatyzujących komunikację ze stałymi podwykonawcami oraz procesy sprzedażowe i posprzedażowe ładunków. Spedytorzy nadal kontaktują się z firmami transportowymi, z którymi pracują od wielu lat, przez telefon lub e-mail.

No, właśnie giełdy transportowe ogólnie dostępne stawiają na pozyskanie ładunków lub ofert na przewóz towarów od różnych, często nieznanych wcześniej podmiotów. Jak Państwo rozwiązali tę kwestię?
- System to indywidualne narzędzie każdej firmy spedycyjnej. Przewoźnicy, którzy otrzymają dostęp do systemu danej spedycji, muszą być przez tą spedycję zaproszone.  

Wracając do manualnej pracy spedytora, jak wewnętrzna platforma optymalizuje sprzedaż ładunków?
- Oferujemy trzy sposoby wystawiania ładunków dostosowane do określonych potrzeb zleceniodawców. Zapytanie ofertowe to np. optymalna forma gromadzenia dużej liczby ofert od przewoźników bez nakładu pracy ze strony spedytora.

Proszę powiedzieć w takim razie coś więcej na temat usprawnień.
- System daje dostęp do informacji o aktywności przewoźników na wystawionych ładunkach w czasie rzeczywistym (kto złożył ofertę, kto wyświetlił ładunek, kto nie jest zainteresowany). Moduł monitorowania statusów załadunku i rozładunku towaru, redukuje nakład pracy ze strony spedytora w etapie posprzedażowym. Możliwość uploadowania dokumentów do konkretnych ładunków przez przewoźników skraca czas oczekiwania na dokumenty transportowe. Możliwość samodzielnego uzupełnienia przez przewoźników danych w systemie dotyczących kierowcy, numerów rejestracyjnych samochodów, to także duże ułatwienie dla spedytora, bo nie jest zmuszony każdorazowo odpytywać o nie firmę transportową. Możliwość automatycznego przydzielania ładunku z uwzględnieniem określonej kwoty za transport jest doskonałym rozwiązaniem dla firm spedycyjnych o dużym, dziennym wolumenie ładunków. Dostęp do historii wszystkich wystawionych w przedsiębiorstwie ładunków to transparentność procesów.  Możliwość integracji platformy z systemami TMS ogranicza pracę manualną spedytora, bo zlecenia transportowe generowane są automatycznie po sprzedaży ładunku przez platformę.

Jak kształtuje się cenowo korzystanie z Waszej platformy, jakie koszty generuje?
- Produkt nie generuje opłat dla zleceniodawców, a dla przewoźników jest czterokrotnie tańszy od innych rozwiązań dostępnych na rynku.

Chcesz dowiedzieć się więcej o systemie, zajrzyj na stronę: www.infracht.pl  

 

kobiety w logistyce
Rusza program mentoringowy dla liderek i liderów z branży morsko-logistycznej!
O zmianach i najnowszych trendach na rynku logistycznym rozmawiamy z Martą Tęsiorowską z Prologis
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Zmiany w rozliczaniu wynagrodzeń kierowców zatrzęsą rynkiem transportowym?
Skocz po whisky - czyli o czym wiedziec powinien importer alkoholi?
Czy zawodowy kierowca może wyruszyć w trasę ze swoim pupilem?
Czas pracy w porze nocnej i kary za przekroczenie 10 godzin
Podsumowanie kontroli PIP 2020 w transporcie i zapowiedź kolejnych!
Wysyłasz darmowe towary na fakturze proforma poza UE? To musisz zapłacić VAT!
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Bez zmiany polskiego prawa koszty przewoźników zwiększą się nawet o 100%!?
Będzie rewizja Pakietu Mobilności. Ma negatywny wpływ na środowisko?!
Dachser o rozbieżnościach między podażą a popytem w transporcie morskim
Polska wykorzystuje swój potencjał na Nowym Jedwabnym Szlaku? – raport Rohlig Suus Logistics
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
CEVA uruchamia nowe usługi air cargo
15 lat Dachser w Polsce
MediaMarktSaturn uruchomił nowe centrum dystrybucji w Polsce
Firmy kurierskie napędzają popyt na powierzchnie magazynowe
21. Oddział PEKAES w Kaliszu rozpoczął prace
Wyścig z czasem – Hillebrand dostarczył w ciągu kilku dni 160 ton wina i 940 mln ...
Logistyczne wyzwania w recykling baterii dla motoryzacji
LPP przyspiesza wdrożenie RFID
CEVA Logistics dołącza do United Airlines Eco-Skies Alliance
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC