Dodaj ogłoszenie o pracy


Nowa manager ds. marketingu i komunikacji w FM Logistic

W połowie sierpnia br. Wioleta Łoboda objęła funkcję Kierownika ds. marketingu i komunikacji w FM Logistic na region Europy Centralnej. Na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kreację i implementację strategii komunikacji a także zarządzanie wizerunkiem firmy.

Wioleta Łoboda posiada 15 lat doświadczenia w obszarze marketingu. Przez ostatnie 7 lat pracowała na stanowisku Brand Managera w Grupie MAGO, będącej europejskim producentem wyposażenia dla magazynów i branży retail. W sierpniu 2022 roku stanęła na czele działu marketingu i komunikacji FM Logistic CE.
FM Logistic Europa Centralna jest częścią Grupy FM, globalnego lidera rozwiązań logistycznych powstałego w 1967 roku, we Francji. Swoją działalność w regionie firma rozpoczęła w 1995 roku otwierając swoją platformę w Polsce, a następnie w Czechach, na Słowacji i Węgrzech.

Obecnie FM Logistic Europa Centralna posiada 17 platform logistycznych, 30 magazynów przeładunkowych, dysponując łącznie ponad 750 tys. mkw. powierzchni magazynowej. Jako czołowy operator logistyczny w regionie, firma oferuje swoim klientom usługi związane z magazynowaniem, składowaniem, co-manufacturingiem, co-packingiem oraz transportem i dystrybucją towarów. W ostatnich latach uwaga organizacji jest skoncentrowana na kompleksowych rozwiązaniach dla zrównoważonych wielokanałowych łańcuchów dostaw.

(źr. FM Logistic)

 

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.