W połowie sierpnia br. Wioleta Łoboda objęła funkcję Kierownika ds. marketingu i komunikacji w FM Logistic na region Europy Centralnej. Na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kreację i implementację strategii komunikacji a także zarządzanie wizerunkiem firmy.
Wioleta Łoboda posiada 15 lat doświadczenia w obszarze marketingu. Przez ostatnie 7 lat pracowała na stanowisku Brand Managera w Grupie MAGO, będącej europejskim producentem wyposażenia dla magazynów i branży retail. W sierpniu 2022 roku stanęła na czele działu marketingu i komunikacji FM Logistic CE.
FM Logistic Europa Centralna jest częścią Grupy FM, globalnego lidera rozwiązań logistycznych powstałego w 1967 roku, we Francji. Swoją działalność w regionie firma rozpoczęła w 1995 roku otwierając swoją platformę w Polsce, a następnie w Czechach, na Słowacji i Węgrzech.
Obecnie FM Logistic Europa Centralna posiada 17 platform logistycznych, 30 magazynów przeładunkowych, dysponując łącznie ponad 750 tys. mkw. powierzchni magazynowej. Jako czołowy operator logistyczny w regionie, firma oferuje swoim klientom usługi związane z magazynowaniem, składowaniem, co-manufacturingiem, co-packingiem oraz transportem i dystrybucją towarów. W ostatnich latach uwaga organizacji jest skoncentrowana na kompleksowych rozwiązaniach dla zrównoważonych wielokanałowych łańcuchów dostaw.
(źr. FM Logistic)