Dodaj ogłoszenie o pracy


Omnipack rozwija zespół managerski - cztery osoby dołączyły do zespołu

Omnipack powiększa zespół o cztery nowe osoby w toku ekspansji międzynarodowej. Do zespołu dołączają: Marcin Borzoł - Head of Data, Karina Klimczak – Head of Delivery, Jakub Bączykowski - VP Sales, Michał Gębala - Head of Partnerships.

Z początkiem kwietnia do Omnipack na stanowisko Head of Data dołączył Marcin Borzoł, doświadczony manager w obszarze przetwarzania danych. Dotychczas był związany z branżą finansową oraz IT. Jako Digital Advisor Lead w Predica (firma wdrożeniowa, partner Microsoft) oraz
BI Manager w Digital Care (firma ubezpieczeniowa) wdrażał nowoczesne platformy danych oraz narzędzia Business Intelligence. W Omnipack będzie odpowiedzialny za strategię i zarządzanie obszarem przetwarzania danych.
- Moim celem jest wdrożenie zunifikowanej platformy danych oraz rozwój kompetencji Omnipack w zakresie zaawansowanej analityki biznesowej. Te rozwiązania pozwolą na dalszy wzrost wydajności procesów operacyjnych oraz wspomogą kadrę zarządzającą w podejmowaniu strategicznych decyzji. Docelowo chcemy wdrażać modele predykcyjne oparte o AI / machine learning. – komentuje Marcin Borzoł.

Stanowisko Head of Delivery objęła Karina Klimczak. Jej wyzwaniem w Omnipack będzie wyskalowanie zespołów i optymalizacja procesów związanych z software development. Klimczak zdobywała doświadczenie w wiodących firmach z branży IT. W ostatnim czasie współpracowała z STX Next, największym europejskim Python Software Housem, pełniła tam rolę Service Delivery Managera. Wcześniej była związana z firmą produktową Trans.eu, gdzie odpowiadała za planowanie i bieżącą koordynację prac 30 zespołów deweloperskich rozwijających platformę logistyczną.
- Od jakiegoś czasu przyglądałam się dokonaniom Omnipack i uważam, że robi świetne rzeczy, których potrzebuje dziś (i będzie potrzebował jutro) rynek. Mam nadzieję, że wniosę do firmy wartość i wspólnie stworzymy najlepsze na rynku procesy i rozwiązania technologiczne w zakresie logistyki dla eCommerce. – mówi Karina Klimczak.

Stanowisko VP Sales w Omnipack objął Jakub Bączykowski - były szef Travelist i Booking w Polsce, a ostatnio dyrektor generalny grupy hotelowej Górskie Resorty. Był też odpowiedzialny za rozwój obszaru Travel w Groupon Polska. W Omnipack skupi się na strategicznym rozwoju biznesu w Polsce i za granicą.
- Od początku mamy ambicję, by zbudować najbardziej niezawodną i skalowalną sieć fulfillmentową
w Europie, przystosowaną do dynamicznie rozwijającego się rynku ecommerce. Ostatnie lata pokazały, że realizując zamówienia sklepów internetowych w modelu full-stack, staliśmy się rozwiązaniem logistycznym, które odpowiada na oczekiwania współczesnego biznesu online. Doświadczenie Jakuba, pomoże nam zdobywać nowych klientów i realizować oczekiwania przedsiębiorców, którzy dotąd nie korzystali z fulfillmentu. – mówi prezes Omnipack Tomek Kasperski.

Do zespołu dołączył też Michał Gębala - przedsiębiorca i menedżer z ponad 12-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem biznesów online. Poprzednio związany z Groupon Polska jako Sales Director oraz z DaWanda Polska jako Country Manager. W Omnipack Gębala objął stanowisko Head of Partnerships.

(źr. Omnipack)

 

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.