Piotr Hrebieniuk rozpoczął pracę w Omnipack jako szef produktu. Ostatnio był odpowiedzialny za rozwój produktów Grupy Trans.eu, a wcześniej przez wiele lat zdobywał doświadczenie w branży IT.
Piotr Hrebieniuk w Omnipack będzie odpowiadał za strategię rozwoju produktu oraz jej implementację. Tak naprawdę wielu różnych produktów, których synergia daje całościową usługę Omnipack: od momentu pozyskania klienta, procesu onboardingowego, przez obsługę ich procesów logistycznych oraz operacji magazynowych, po kompleksową obsługę zwrotów. W każdym z tych zakresów jest mnóstwo wyzwań, a to wymaga od produktowca wszechstronności i różnorodnego doświadczenia.
- Nie jest tajemnicą, że za dynamicznym rozwojem eCommerce poszedł szybki rozwój usług wspierających sklepy internetowe. Niezwykle istotne dla przedsiębiorców stały się kwestie związane z logistyką, a dokładnie z fulfillmentem, czyli logistyką wyspecjalizowaną dla eCommerce. Mając już doświadczenie w transporcie FTLowym pomyślałem, że jest to idealny moment, aby wykorzystać moje kompetencje i uzupełniać je o doświadczenie w komplementarnej branży, ale z dużo większym potencjałem. Dziś internetowy kanał sprzedaży przestał być „nice to have”, a stał się kanałem, w który trzeba inwestować, aby przetrwać. Dlatego w eCommerce konkurencja się zagęściła. A jednym z głównych elementów budowania przewagi stała się logistyka i standard obsługi zamówień. Po pierwszych dniach w firmie, mogę z pełną pewnością potwierdzić, że czeka mnie tu świetna przygoda - komentuje Piotr Hrebieniuk. - Natomiast nie tylko poziom wyzwań i perspektywa eCommerce przekonały mnie do podjęcia współpracy z Omnipack. Z jednej strony były to osoby, które stoją za Omnipackiem, czyli Tomek, Rafał i Karol, a z drugiej wyniki biznesowe, które stanowią dowód na to, że Panowie wiedzą co robią i są skuteczni. Osiągnęli w tym roku rekordowe liczby zamówień, otworzyli 2 nowe magazyny, wprowadzili nowe systemy, zamknęli kolejną rundę finansowania, weszli na zagraniczne rynki i nie zwalniają tempa – podsumował Hrebieniuk.
Wcześniej Piotr Hrebieniuk kilka lat spędził na rynku IT w rolach managerskich: najpierw jako CTO i Co-founder startupu tworzącego aplikacje mobilne, potem był odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie operacyjne kilku spółek IT. Pomagał budować strategie digitalowe oraz rozwijał cyfrowo różne podmioty. Ostatnie 4 lata w roli Head of Product odpowiadał za portfolio produktów Grupy Trans.eu, lidera na europejskim rynku platform transportowych.
(źr. Omnipack)