Dodaj ogłoszenie o pracy


Piotr Hrebieniuk szefem produktu w Omnipack

Piotr Hrebieniuk rozpoczął pracę w Omnipack jako szef produktu. Ostatnio był odpowiedzialny za rozwój produktów Grupy Trans.eu, a wcześniej przez wiele lat zdobywał doświadczenie w branży IT.

Piotr Hrebieniuk w Omnipack będzie odpowiadał za strategię rozwoju produktu oraz jej implementację. Tak naprawdę wielu różnych produktów, których synergia daje całościową usługę Omnipack: od momentu pozyskania klienta, procesu onboardingowego, przez obsługę ich procesów logistycznych oraz operacji magazynowych, po kompleksową obsługę zwrotów. W każdym z tych zakresów jest mnóstwo wyzwań, a to wymaga od produktowca wszechstronności i różnorodnego doświadczenia.

- Nie jest tajemnicą, że za dynamicznym rozwojem eCommerce poszedł szybki rozwój usług wspierających sklepy internetowe. Niezwykle istotne dla przedsiębiorców stały się kwestie związane z logistyką, a dokładnie z fulfillmentem, czyli logistyką wyspecjalizowaną dla eCommerce. Mając już doświadczenie w transporcie FTLowym pomyślałem, że jest to idealny moment, aby wykorzystać moje kompetencje i uzupełniać je o doświadczenie w komplementarnej branży, ale z dużo większym potencjałem. Dziś internetowy kanał sprzedaży przestał być „nice to have”, a stał się kanałem, w który trzeba inwestować, aby przetrwać. Dlatego w eCommerce konkurencja się zagęściła. A jednym z głównych elementów budowania przewagi stała się logistyka i standard obsługi zamówień. Po pierwszych dniach w firmie, mogę z pełną pewnością potwierdzić, że czeka mnie tu świetna przygoda - komentuje Piotr Hrebieniuk. - Natomiast nie tylko poziom wyzwań i perspektywa eCommerce przekonały mnie do podjęcia współpracy z Omnipack. Z jednej strony były to osoby, które stoją za Omnipackiem, czyli Tomek, Rafał i Karol, a z drugiej wyniki biznesowe, które stanowią dowód na to, że Panowie wiedzą co robią i są skuteczni. Osiągnęli w tym roku rekordowe liczby zamówień, otworzyli 2 nowe magazyny, wprowadzili nowe systemy, zamknęli kolejną rundę finansowania, weszli na zagraniczne rynki i nie zwalniają tempa – podsumował Hrebieniuk.

Wcześniej Piotr Hrebieniuk kilka lat spędził na rynku IT w rolach managerskich: najpierw jako CTO i Co-founder startupu tworzącego aplikacje mobilne, potem był odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie operacyjne kilku spółek IT. Pomagał budować strategie digitalowe oraz rozwijał cyfrowo różne podmioty. Ostatnie 4 lata w roli Head of Product odpowiadał za portfolio produktów Grupy Trans.eu, lidera na europejskim rynku platform transportowych.

(źr. Omnipack)

 

czy wiedziałeś, że...
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.
W roku 2021 całkowita wartość transakcji w sektorze nieruchomości magazynowych w Europie wyniosła ok. 62 mld euro, co oznacza wzrost aż o 79% w porównaniu do średniej za poprzednie pięć lat. W Polsce odnotowano popyt na poziomie 7,35 mln m kw. oraz wzrost absorpcji o 84% rok do roku. W skali całego kontynentu najwięcej, bo aż 19,5 mld euro, zainwestowano w Wielkiej Brytanii, co stanowi 31% łącznego wolumenu. Wysokie poziomy aktywności inwestycyjnej odnotowano także w Niemczech (8,6 mld euro), Francji (6,5 mld euro), Szwecji (5,8 mld euro) oraz Holandii (5,7 mld euro).
Ponad 60 proc. pracowników w Polsce podczas pracy załatwia swoje prywatne spawy. Z drugiej strony, ponad połowa zatrudnionych odpowiada na służbowe maile i odbiera telefony po godzinach pracy. Jednak zdecydowana większość podczas urlopu z łatwością odrywa się od obowiązków zawodowych i nie odczuwa presji od pracodawcy z tego powodu – tak wynika z globalnego badania Randstad Workmonitor.
Korona-kryzys dotknął niemałą grupę Polaków, ale jak wynika z danych Intrum, kobiety odczuły to bardziej. Pandemia zmniejszyła dochody i dobrobyt finansowy ponad połowy kobiet w naszym kraju (51 proc.) i 41 proc. mężczyzn.