Konto pracodawcy


Rada nadzorcza OT Logistics powołała nowego prezesa zarządu

Rada nadzorcza OT Logistics zadecydowała o powołaniu nowego prezesa zarządu OT Logistics. Stanowisko to objął Konrad Hernik, a Radosław Krawczyk, dotychczasowy prezes zarządu, pełni obecnie funkcję Wiceprezesa.

Konrad Hernik to menedżer z szerokim doświadczeniem w pracy dla spółek z wielu sektorów, a także rozległą wiedzą na temat procesów restrukturyzacji spółek, w tym notowanych na GPW. W OT Logistics skupi się na dalszej realizacji planu naprawczego Grupy Kapitałowej i osiągnięciu zakładanych w planie celów. Radosław Krawczyk, który przeprowadził spółkę przez najtrudniejszy okres, nadal będzie nadzorował kluczowe procesy jako Wiceprezes.
Konrad Hernik od 2018 r. pełni funkcję prezesa zarządu w Buma Factory Sp. z o.o. Sk. , spółce Grupy Buma, zajmującej się produkcją i montażem elewacji budynków biurowych, przemysłowych i galerii handlowych. Równolegle pełni funkcję wiceprezesa zarządu spółki doradczej Automotive Experts & more Sp. z o.o., specjalizującej się w doradztwie m.in. w zakresie zarządzania i finansów dla firm z sektora motoryzacyjnego. W latach 2004-2017 związany był z Grupą Armatura – liderem rynku sanitarnego w Polsce, jako prezes zarządu Armatura Kraków SA. W tym okresie Armatura Kraków przeszła głęboką restrukturyzację i przekształciła się z firmy zagrożonej upadłością w silną grupę kapitałową. Karierę zawodową rozpoczynał na początku lat 90-tych jako analityk na rynku kapitałowym, pracując m.in. w Domu Maklerskim Penetrator.

Zasiadał w Radach Nadzorczych spółek Polnord SA, Bankowe Towarzystwo Leasingowe SA, Energopol Południe SA, Maryland Sp. z o.o., Krakchemia SA, Elektrobudowa SA oraz w Invena SA jako doradca właściciela. W ramach aktywności pozazawodowej od 2018 r. pełni funkcję dyrektora regionalnego Towarzystwa Ekonomistów Polskich na Małopolskę. Uprzednio w latach 2013-2017 pełnił funkcję wiceprezydenta ds. handlu w Izbie Przemysłowo-Handlowej w Krakowie oraz w latach 2009-2016 członka Rady Loży Małopolskiej Business Centre Club.

Konrad Hernik jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie, na której ukończył kierunki: Organizacja i Zarządzanie w 1995 r. oraz Zarządzanie i Marketing w 1997 r. Na Akademii Ekonomicznej w Krakowie pracował także w latach 1996-1999 jako asystent w Zakładzie Finansów Przedsiębiorstw w Katedrze Finansów, a następnie w 2000 r. otworzył przewód doktorski pt. „Wycena przedsiębiorstw w procesach fuzji i przejęć w Polsce”. W 1998 r. ukończył także studia podyplomowe na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie w zakresie matematyki finansowej.

Grupa Kapitałowa OT Logistics realizuje obecnie plan naprawczy przyjęty w grudniu 2018 r. Jego celem jest poprawa płynności finansowej oraz osiągnięcie w 2020 r. skonsolidowanej rentowności EBITDA na poziomie ok. 10 proc. poprzez m.in. zmiany w strukturze zarządzania Grupą, centralizację procesów, eliminowanie dublujących się kompetencji, optymalizację stawek za świadczone usługi przy jednoczesnej kontroli kosztów, a także sprzedaż nieruchomości, które nie są wykorzystywane
w bieżących operacjach oraz sprzedaż wybranych aktywów operacyjnych. Pozytywne efekty ma przynieść również zmniejszenie nakładów inwestycyjnych. Plan zakłada działania w perspektywie 1-2 lat.

(źr. OT Logistics)

kobiety w logistyce
Rusza program mentoringowy dla liderek i liderów z branży morsko-logistycznej!
O zmianach i najnowszych trendach na rynku logistycznym rozmawiamy z Martą Tęsiorowską z Prologis
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Zmiany w rozliczaniu wynagrodzeń kierowców zatrzęsą rynkiem transportowym?
Skocz po whisky - czyli o czym wiedziec powinien importer alkoholi?
Czy zawodowy kierowca może wyruszyć w trasę ze swoim pupilem?
Czas pracy w porze nocnej i kary za przekroczenie 10 godzin
Podsumowanie kontroli PIP 2020 w transporcie i zapowiedź kolejnych!
Wysyłasz darmowe towary na fakturze proforma poza UE? To musisz zapłacić VAT!
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Bez zmiany polskiego prawa koszty przewoźników zwiększą się nawet o 100%!?
Będzie rewizja Pakietu Mobilności. Ma negatywny wpływ na środowisko?!
Dachser o rozbieżnościach między podażą a popytem w transporcie morskim
Polska wykorzystuje swój potencjał na Nowym Jedwabnym Szlaku? – raport Rohlig Suus Logistics
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
MLP Group wzmacnia zespół
Unilever rewolucjonizuje dostawy morskie
Bonduelle rozszerza współpracę z Grupą Raben
Emirates SkyCargo podsumowują przewozy na pokładach samolotów pasażerskich
DKV rozszerza sieć stacji w Rosji, Danii i Czechach
CTL Logistics wdrożył system do zarządzania biznesem - RailSoft
CEVA uruchamia nowe usługi air cargo
PKS Gdańsk-Oliwa odnawia flotę
15 lat Dachser w Polsce
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC