Konto pracodawcy


Nowi managerowie w DCT Gdańsk

 

DCT Gdańsk, przygotowując się do kolejnych faz rozwoju, poinformował o zarudnieniu dwóch nowych managerów, autorytety z zakresu sprzedaży i marketingu oraz finansów. 16 stycznia 2011r. Łukasz Meissner i Jean-Jacques Moyson dołączyli do grona managerów DCT. Łukasz Meissner jako  starszy dyrektor finansowy (na zdjęciu z lewej), a  Jean-Jacques Moyson (na zdjęciu z prawej) jako starszy dyrektor handlowy. Nowi managerowie mają bogate doświadczenie w zarządzaniu w transporcie i logistyce.

Jean-Jacques Moyson przez wiele lat związany był z Noord Natie w Antwerpii – przez ponad 25 lat pełnił tam funkcję dyrektora handlowego, którą to rolę kontynuował w Hesse Natie, a po kupieniu spółek przez PSA International został dyrektorem sprzedaży i marketingu PSA HNN. Jean-Jacques jest jednym z niewielu ludzi, którzy przyczynili się do rozwoju Portu w Antwerpii, drugiego europejskiego hubu kontenerowego. Jean-Jacques posiada niezrównane doświadczenie i rozległe kontakty na północnoeuropejskim rynku żeglugowym.

 

Łukasz Meissner jest managerem z 15-to letnim doświadczeniem w finansach. W ciągu ostatnich lat pracował jako dyrektor finansowy w Raben Group Polska. Jego wcześniejsza kariera zawodowa rozwijała się w Holandii i Irlandii. Meissner pracował w wiodących na rynku środkowo- wschodnim organizacjach jak Honeywell i PricewaterhouseCoopers.

- Cieszymy się, że Jean-Jacques i Łukasz dołączyli do naszego zespołu – mówi Boris Wenzel, dyrektor zarządzający DCT Gdańsk. – DCT Gdańsk rozpocznie realizację programu, zakładającego sprostanie gwałtownie rosnącej potrzebie obsługi głębokowodnych statków kontenerowych bezpośrednio na Bałtyku.

Ponieważ rynek żeglugowy Azja-Europa rozdziela się na rynku Azja-Europa Zachodnia oraz Azja-Bałtyk, celem DCT jest zapewnienie większej ilości linii żeglugowych i ich klientom oszczędności w docieraniu z towarami do Polski, Rosji i innych kierunków w Europie Środkowo-Wschodniej. DCT Gdańsk planuje budowę nowych nabrzeży dostosowanych do kolejnej generacji statków kontenerowych. - Dzięki temu nasze zdolności przeładunkowe zwiększą się do 4 milionów TEU jeszcze w ciągu bieżącej dekady. Wkrótce dołączymy do ligi najlepszych i największych portów, dlatego zatrudniamy kadrę managerską z ligi najbardziej utalentowanych specjalistów. - mówi Boris Wenzel.
(żr. DCT Gdańsk)

kobiety w logistyce
Coraz więcej kobiet w zawodzie kierowcy pojazdu ciężarowego
Bądźmy Sobą – o różnorodności i wartościach na 8. FORUM KOBIET W LOGISTYCE
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Nowe zasady wystawiania faktur – NIP na paragonie
Zmiany w drogowych kontrolach technicznych
Ubezpieczenie cargo – co powinieneś wiedzieć?
Co zrobić, jeśli kierowca miał wypadek przy pracy?
Wyjęcie karty z tachografu – kiedy kierowca może to zrobić?
Europejski Urząd ds. Pracy - będzie kontrolować polskich kierowców w Europie
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Ile na pakiecie mobilności straci Polska?
Nadal rządzą diesle - transport drogowy w Europie musi się zmienić
Polski rynek inwestycyjny w świetnej kondycji
Wyzwania rynku dedykowanej logistyki kontraktowej – komentarz ID Logistics
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Dzień Maszynisty - Koleje Mazowieckie wyszkoliły prawie 500 maszynistów
PCC ogłasza nowe połączenie kolejowe na trasie Azja - Europa
Dachser otworzył oddział w Rzeszowie
W M3 wdrożono chmurowe zarządzanie transportem - osiągnięto 35 proc. oszczędnoś ...
InPost Mansalu 2019 – do zdobycia dwa ośmiotysięczniki w ciągu jednego roku, czy ...
JF Hillebrand rozwija usługi dla enoturystyki
Zdążyć na czas – Fracht FWO Polska o transporcie wyposażenie quada na rajd w Ch ...
Połączenie mocy maszyny z ludzką sprwnością - DB Schenker bada wykorzystanie egz ...
Sprzedano część Śląskiego Centrum Logistycznego w Sosnowcu
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC