Dodaj ogłoszenie o pracy


Nowi managerowie w DCT Gdańsk

 

DCT Gdańsk, przygotowując się do kolejnych faz rozwoju, poinformował o zarudnieniu dwóch nowych managerów, autorytety z zakresu sprzedaży i marketingu oraz finansów. 16 stycznia 2011r. Łukasz Meissner i Jean-Jacques Moyson dołączyli do grona managerów DCT. Łukasz Meissner jako  starszy dyrektor finansowy (na zdjęciu z lewej), a  Jean-Jacques Moyson (na zdjęciu z prawej) jako starszy dyrektor handlowy. Nowi managerowie mają bogate doświadczenie w zarządzaniu w transporcie i logistyce.

Jean-Jacques Moyson przez wiele lat związany był z Noord Natie w Antwerpii – przez ponad 25 lat pełnił tam funkcję dyrektora handlowego, którą to rolę kontynuował w Hesse Natie, a po kupieniu spółek przez PSA International został dyrektorem sprzedaży i marketingu PSA HNN. Jean-Jacques jest jednym z niewielu ludzi, którzy przyczynili się do rozwoju Portu w Antwerpii, drugiego europejskiego hubu kontenerowego. Jean-Jacques posiada niezrównane doświadczenie i rozległe kontakty na północnoeuropejskim rynku żeglugowym.

 

Łukasz Meissner jest managerem z 15-to letnim doświadczeniem w finansach. W ciągu ostatnich lat pracował jako dyrektor finansowy w Raben Group Polska. Jego wcześniejsza kariera zawodowa rozwijała się w Holandii i Irlandii. Meissner pracował w wiodących na rynku środkowo- wschodnim organizacjach jak Honeywell i PricewaterhouseCoopers.

- Cieszymy się, że Jean-Jacques i Łukasz dołączyli do naszego zespołu – mówi Boris Wenzel, dyrektor zarządzający DCT Gdańsk. – DCT Gdańsk rozpocznie realizację programu, zakładającego sprostanie gwałtownie rosnącej potrzebie obsługi głębokowodnych statków kontenerowych bezpośrednio na Bałtyku.

Ponieważ rynek żeglugowy Azja-Europa rozdziela się na rynku Azja-Europa Zachodnia oraz Azja-Bałtyk, celem DCT jest zapewnienie większej ilości linii żeglugowych i ich klientom oszczędności w docieraniu z towarami do Polski, Rosji i innych kierunków w Europie Środkowo-Wschodniej. DCT Gdańsk planuje budowę nowych nabrzeży dostosowanych do kolejnej generacji statków kontenerowych. - Dzięki temu nasze zdolności przeładunkowe zwiększą się do 4 milionów TEU jeszcze w ciągu bieżącej dekady. Wkrótce dołączymy do ligi najlepszych i największych portów, dlatego zatrudniamy kadrę managerską z ligi najbardziej utalentowanych specjalistów. - mówi Boris Wenzel.
(żr. DCT Gdańsk)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.