DCT Gdańsk, przygotowując się do kolejnych faz rozwoju, poinformował o zarudnieniu dwóch nowych managerów, autorytety z zakresu sprzedaży i marketingu oraz finansów. 16 stycznia 2011r. Łukasz Meissner i Jean-Jacques Moyson dołączyli do grona managerów DCT. Łukasz Meissner jako starszy dyrektor finansowy (na zdjęciu z lewej), a Jean-Jacques Moyson (na zdjęciu z prawej) jako starszy dyrektor handlowy. Nowi managerowie mają bogate doświadczenie w zarządzaniu w transporcie i logistyce.
Jean-Jacques Moyson przez wiele lat związany był z Noord Natie w Antwerpii – przez ponad 25 lat pełnił tam funkcję dyrektora handlowego, którą to rolę kontynuował w Hesse Natie, a po kupieniu spółek przez PSA International został dyrektorem sprzedaży i marketingu PSA HNN. Jean-Jacques jest jednym z niewielu ludzi, którzy przyczynili się do rozwoju Portu w Antwerpii, drugiego europejskiego hubu kontenerowego. Jean-Jacques posiada niezrównane doświadczenie i rozległe kontakty na północnoeuropejskim rynku żeglugowym.
Łukasz Meissner jest managerem z 15-to letnim doświadczeniem w finansach. W ciągu ostatnich lat pracował jako dyrektor finansowy w Raben Group Polska. Jego wcześniejsza kariera zawodowa rozwijała się w Holandii i Irlandii. Meissner pracował w wiodących na rynku środkowo- wschodnim organizacjach jak Honeywell i PricewaterhouseCoopers.
- Cieszymy się, że Jean-Jacques i Łukasz dołączyli do naszego zespołu – mówi Boris Wenzel, dyrektor zarządzający DCT Gdańsk. – DCT Gdańsk rozpocznie realizację programu, zakładającego sprostanie gwałtownie rosnącej potrzebie obsługi głębokowodnych statków kontenerowych bezpośrednio na Bałtyku.
Ponieważ rynek żeglugowy Azja-Europa rozdziela się na rynku Azja-Europa Zachodnia oraz Azja-Bałtyk, celem DCT jest zapewnienie większej ilości linii żeglugowych i ich klientom oszczędności w docieraniu z towarami do Polski, Rosji i innych kierunków w Europie Środkowo-Wschodniej. DCT Gdańsk planuje budowę nowych nabrzeży dostosowanych do kolejnej generacji statków kontenerowych. - Dzięki temu nasze zdolności przeładunkowe zwiększą się do 4 milionów TEU jeszcze w ciągu bieżącej dekady. Wkrótce dołączymy do ligi najlepszych i największych portów, dlatego zatrudniamy kadrę managerską z ligi najbardziej utalentowanych specjalistów. - mówi Boris Wenzel.
(żr. DCT Gdańsk)