Dodaj ogłoszenie o pracy


Awans w dziale marketingu i komunikacji FIEGE

Agata Wydmańska, dotychczasowo pełniąca funkcję public relations managera w Fiege Sp. z o.o. została odpowiedzialna za marketing i komunikację w regionie wschodniej Europy w strukturze firmy. Region ten obejmuje Polskę, Czechy, Słowację, Ukrainę, Węgry i Austrię.


Do najważniejszych zadań Agaty Wydmańskiej będzie opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji w regionie EE grupy FIEGE, koordynacja działań marketingowych w regionie oraz kształtowanie i wzmacnianie wizerunku Fiege jako rzetelnego, godnego zaufania dostawcy rozwiązań z zakresu logistyki kontraktowej. Wydmańska jest kolejną osobą z polskiego oddziału FIEGE, która zasiliła struktury regionalne grupy.

 

Agata Wydmańska pracuje w FIEGE od sierpnia 2010 roku. Swoją drogę zawodową rozpoczynała jako Account Executive Assistant w Schulz PR, następnie przez 2 lata pełniła funkcję Public Relations Managera w Multimedia Vision. Od roku 2006 pracowała jako Public Relations Manager w Wyższej Szkole Biznesu - National University w Nowym Sączu. Agata Wydmańska jest absolwentką Wyższej Szkoły Biznesu - National University w Nowym Sączu oraz  wydziału Nauk Politycznych Wyższej Szkoły Humanistycznej w Pułtusku. Ukończyła także podyplomowe studia public relations. Jej pasją jest czytanie książek, podróże oraz siatkówka.

(źr. Fiege)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.