Konto pracodawcy


CPK zatrudnił dyrektora PR i komunikacji

Od połowy stycznia nowo utworzone stanowisko dyrektora PR i komunikacji w spółce Centralny Port Komunikacyjny objął Konrad Majszyk. Będzie odpowiadać m.in. za współtworzenie i realizację strategii komunikacyjnej CPK, utrzymywanie relacji z mediami oraz koordynację działań marketingowych spółki.

Konrad Majszyk do CPK przeszedł z Polskich Linii Lotniczych LOT, w których pracował od połowy 2017 r. pełniąc funkcję zastępcy dyrektora komunikacji korporacyjnej. Odpowiadał za współorganizację działań medialnych LOT-u i Polskiej Grupy Lotniczej, działalność biura prasowego, współpracę z mediami, a także m.in. redakcję magazynu pokładowego „Kaleidoscope”. W latach 2012 - 2017 r. jako dziennikarz ekonomiczny w „Dzienniku Gazety Prawnej” zajmował się transportem (lotniczym, kolejowym, drogowym i morskim) oraz logistyką, spółkami budowlanymi i sektorem energetycznym. Organizował i moderował liczne debaty, m.in. podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego i One Cargo w Katowicach. W latach 2003-2012 był dziennikarzem „Rzeczpospolitej” podejmującym głównie tematykę transportową i komunikacyjną. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i podyplomowego studium polityki pieniężnej Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN.

Centralny Port Komunikacyjny to planowany węzeł przesiadkowy między Warszawą a Łodzią, który zintegruje transport lotniczy, kolejowy i drogowy. W ramach tego projektu, w odległości 37 km na zachód od Warszawy, na obszarze ok. 3 tys. hektarów zostanie wybudowany Port Lotniczy Solidarność, który w pierwszym etapie będzie w stanie obsługiwać 45 mln pasażerów rocznie. W skład CPK wejdą też inwestycje kolejowe: węzeł w bezpośredniej bliskości portu lotniczego i połączenia na terenie kraju, które umożliwią przejazd między Warszawą a największymi polskimi miastami w czasie nie dłuższym niż 2,5 godz. Inwestycja powinna umożliwić stworzenie ponad 150 tys. nowych miejsc pracy. W rejonie CPK powstanie Airport City, w skład którego wejdą m.in. obiekty targowo-kongresowe, konferencyjne i biurowe. CPK jest w 100 proc. własnością Skarbu Państwa, zaliczając się do spółek strategicznych z punktu widzenia interesów kraju.

(źr. CPK)

kobiety w logistyce
Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel w charytatywnym Kalendarzu Gwiazd na rzecz Fundacji „Akogo?”
Jestem kobietą, kieruję – ruszyła kampania społeczna Fundacji Truckers Life
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Brexit – przewoźniku o czym wiedzieć powinieneś?
Kierowco, co wie o Tobie Twój szef?
Karta drogowa – relikt przeszłości czy konieczny dokument?
Kary za nacisk do 11,5 tony mogą być nielegalne!?
Rząd planuje zmiany w ryczałcie - rewolucja bez rewolucji?
Koniec ulgi abolicyjnej - wyższe podatki dla pracujących za granicą
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Będzie rewizja Pakietu Mobilności. Ma negatywny wpływ na środowisko?!
Dachser o rozbieżnościach między podażą a popytem w transporcie morskim
Polska wykorzystuje swój potencjał na Nowym Jedwabnym Szlaku? – raport Rohlig Suus Logistics
Brexit w transporcie: sytuacja się normuje?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Hillebrand uruchomił procesy recyklingu flexitanków
Piotr Hrebieniuk szefem produktu w Omnipack
Poczta Polska wdraża nową strategię – ma być szybka i nowoczesna
Rynek kurierski gotowy na większą skalę przesyłek e-commerce?
COVID-19 wyprzedza wszystkie inne ryzyka biznesowe!
Fracht FWO Polska ogłasza kolejne rekrutacje i przedstawia kierunki rozwoju
Wzrost zadłużenia na rynku KEP - średnio dłużnik z tej branży ma do oddania ok. ...
CHEP i Zbyszko rozszerzają współpracę
Poczta Polska zbuduje swój hub w Porcie Solidarność (CPK)
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC