Konto pracodawcy


CPK zatrudnił dyrektora PR i komunikacji

Od połowy stycznia nowo utworzone stanowisko dyrektora PR i komunikacji w spółce Centralny Port Komunikacyjny objął Konrad Majszyk. Będzie odpowiadać m.in. za współtworzenie i realizację strategii komunikacyjnej CPK, utrzymywanie relacji z mediami oraz koordynację działań marketingowych spółki.

Konrad Majszyk do CPK przeszedł z Polskich Linii Lotniczych LOT, w których pracował od połowy 2017 r. pełniąc funkcję zastępcy dyrektora komunikacji korporacyjnej. Odpowiadał za współorganizację działań medialnych LOT-u i Polskiej Grupy Lotniczej, działalność biura prasowego, współpracę z mediami, a także m.in. redakcję magazynu pokładowego „Kaleidoscope”. W latach 2012 - 2017 r. jako dziennikarz ekonomiczny w „Dzienniku Gazety Prawnej” zajmował się transportem (lotniczym, kolejowym, drogowym i morskim) oraz logistyką, spółkami budowlanymi i sektorem energetycznym. Organizował i moderował liczne debaty, m.in. podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego i One Cargo w Katowicach. W latach 2003-2012 był dziennikarzem „Rzeczpospolitej” podejmującym głównie tematykę transportową i komunikacyjną. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i podyplomowego studium polityki pieniężnej Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN.

Centralny Port Komunikacyjny to planowany węzeł przesiadkowy między Warszawą a Łodzią, który zintegruje transport lotniczy, kolejowy i drogowy. W ramach tego projektu, w odległości 37 km na zachód od Warszawy, na obszarze ok. 3 tys. hektarów zostanie wybudowany Port Lotniczy Solidarność, który w pierwszym etapie będzie w stanie obsługiwać 45 mln pasażerów rocznie. W skład CPK wejdą też inwestycje kolejowe: węzeł w bezpośredniej bliskości portu lotniczego i połączenia na terenie kraju, które umożliwią przejazd między Warszawą a największymi polskimi miastami w czasie nie dłuższym niż 2,5 godz. Inwestycja powinna umożliwić stworzenie ponad 150 tys. nowych miejsc pracy. W rejonie CPK powstanie Airport City, w skład którego wejdą m.in. obiekty targowo-kongresowe, konferencyjne i biurowe. CPK jest w 100 proc. własnością Skarbu Państwa, zaliczając się do spółek strategicznych z punktu widzenia interesów kraju.

(źr. CPK)

kobiety w logistyce
Różnice wynagrodzeń kobiet i mężczyzn w Polsce są jedne z najniższych w UE
Kobiety w zarządach firm - perspektywa globalna
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
OCRK o niewzruszalności mandatu karnego
Wdrożenie inteligentnych tachografów – więcej pytań niż wiadomych!
Zasady odpoczynku kierowcy pojazdu ciężarowego na promie – o czym pamiętać nale ...
Zmiany zasad rozliczania kryptowalut – jak to działa?
Jedziesz na Węgry – koniecznie weź ze sobą dokument o badaniu technicznym
Czy w roku 2019 zdrożeje OC?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Przewoźnicy płaczą i płacą - czyli o wynagrodzeniach minimalnych w Europie
Psucie prawa – o ustawodawstwie celnym UE oczami brokera celnego!
Co zdominuje transport w 2019 roku?
Zmiany w ustawie o prawie lotniczym ułatwią realizację CPK
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Dziewiąta edycja Transport Week 2019 już za trzy tygodnie w Gdyni
DB Schenker uruchomił połączenie intermodalne między Polską a Turcją
Poczta Polska uruchomiła międzynarodową przesyłkę paletową
Aktywizacja bezrobotnych – czy rządowe bony się sprawdzają?
C.H. Robinson z tytułem Top Employer 2019
WISTA Poland – podsumowanie 2018 i plany na rok 2019!
DKV wprowadza możliwość płatności za mandaty kartą paliwową
Dachser rozbudowuje poznański oddział
ID Logistics i Sogefi rozwijają współpracę
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC