Konto pracodawcy


Zmiany w zarządach Grupy DB Cargo Polska

Infra SILESIA i DB Port Szczecin, spółki Grupy DB Cargo Polska oraz obszar Utrzymania Taboru w DB Cargo Polska powołał nowych członków zarządu.

Paweł Wac, dotychczasowy prezes zarządu DB Portu Szczecin, z dniem 1 stycznia 2019 roku powołany został na stanowisko prezesa spółki Infra SILESIA. Zastąpił na tym stanowisku Michała Batko, który od 1 sierpnia 2018 roku objął funkcję dyrektora utrzymania w DB Cargo Polska i pełnił ją równolegle ze stanowiskiem prezesa zarządu Infra SILESII. Następcą Pawła Waca, zostaje Daniel Saar, który z dniem 1 stycznia 2019 roku powołany został na stanowisko prezesa zarządu spółki DB Port Szczecin.

Michał Batko jest związany z firmą od początku swojej kariery. Pracę zaczynał w 2000 roku w PCC Rail Jaworzno (wtedy Kopalnia Piasku „Szczakowa”) jako specjalista w dziale prawnym. Od 2008 roku pełnił funkcje zarządcze w PTKiGK Rybnik, ZOS PTK Rybnik, PCC Rail Tabor i PCC Rail Jaworzno, w których jego główną odpowiedzialnością był obszar zarządzania i utrzymania taboru kolejowego. Następnie – już w strukturach DB Schenker Rail Polska – Michał Batko był zastępcą i później dyrektorem Zarządzania Taborem Kolejowym. Od stycznia 2015 roku pełni funkcję prezesa zarządu spółki Infra SILESIA.

Paweł Wac jest z wykształcenia prawnikiem, absolwentem studiów MBA na Uniwersytecie Warszawskim. Od 2009 roku jest związany z Grupą DB Cargo Polska. Do marca 2015 roku pełnił funkcję dyrektora Działu Prawnego, odpowiadając m.in. za przejęcia i zbycia udziałów oraz łączenie spółek w ramach procesu restrukturyzacji prawnej grupy DB w Polsce. 1 kwietnia 2015 został powołany na stanowisko członka Zarządu, a 1 sierpnia 2015 objął funkcję prezesa DB Port Szczecin.

Daniel Saar jest związany z firmą od 2010 roku, kiedy objął funkcję kierownika projektu DB Port Szczecin i był odpowiedzialny za budowę nowego terminala kontenerowego na nabrzeżu fińskim. Następnie (od 2011 roku) pełnił funkcję dyrektora Departamentu Infrastruktury, Techniki i Zakupów, a od 1 sierpnia 2015 roku jest członkiem zarządu DB Portu Szczecin. Przed rozpoczęciem współpracy z DB pracował m.in. dla Volker Wessel w Wielkiej Brytanii oraz Herman Kirschner Poland. Daniel Saar jest absolwentem Inżynierii Lądowej na Politechnice Szczecińskiej. Obecnie pełni również funkcję przewodniczącego Rady Interesantów Portu w Szczecinie, największej organizacji zrzeszającej firmy działające na terenie szczecińskiego portu.

DB Cargo Polska S.A oraz DB Schenker Logistics (Schenker Sp. z o.o.) należą do koncernu Deutsche Bahn AG. DB Cargo Polska oferuje kompleksowe usługi transportowe i logistyczne w obszarze towarowego transportu kolejowego w ramach pan -Europejskiej sieci DB Cargo AG. DB Schenker Logistics (Schenker Sp. z o.o.) oferuje pełny zakres rozwiązań logistyczno-spedycyjnych, transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i magazynowanie.

(źr. DB Cargo Polska)

kobiety w logistyce
Rusza program mentoringowy dla liderek i liderów z branży morsko-logistycznej!
O zmianach i najnowszych trendach na rynku logistycznym rozmawiamy z Martą Tęsiorowską z Prologis
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Skocz po whisky - czyli o czym wiedziec powinien importer alkoholi?
Czy zawodowy kierowca może wyruszyć w trasę ze swoim pupilem?
Czas pracy w porze nocnej i kary za przekroczenie 10 godzin
Podsumowanie kontroli PIP 2020 w transporcie i zapowiedź kolejnych!
Wysyłasz darmowe towary na fakturze proforma poza UE? To musisz zapłacić VAT!
Brexit – przewoźniku o czym wiedzieć powinieneś?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Bez zmiany polskiego prawa koszty przewoźników zwiększą się nawet o 100%!?
Będzie rewizja Pakietu Mobilności. Ma negatywny wpływ na środowisko?!
Dachser o rozbieżnościach między podażą a popytem w transporcie morskim
Polska wykorzystuje swój potencjał na Nowym Jedwabnym Szlaku? – raport Rohlig Suus Logistics
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Firmy kurierskie napędzają popyt na powierzchnie magazynowe
21. Oddział PEKAES w Kaliszu rozpoczął prace
Wyścig z czasem – Hillebrand dostarczył w ciągu kilku dni 160 ton wina i 940 mln ...
Logistyczne wyzwania w recykling baterii dla motoryzacji
LPP przyspiesza wdrożenie RFID
CEVA Logistics dołącza do United Airlines Eco-Skies Alliance
RTV EURO AGD wdraża aplikacją mobilną w dostawach produktów
Dachser podsumował wyniki za 2020
VOX w SEGRO Logistics Park Poznań
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC