Konto pracodawcy


Georges Gomes dyrektorem logistyki multimodalnej w Gefco Polska

Stanowisko dyrektora logistyki multimodalnej w Gefco Polska objął Georges Gomes. W Polsce mieszka od 2002 roku. Jest absolwentem Uniwersytetu Paryskiego na kierunkach Ekonomia Przemysłu oraz Organizacje Przemysłowe i ich Strategie.

Georges Gomes, nowy Dyrektor Logistyki Multimodalnej rozpoczął karierę w branży logistycznej w 1995 roku w Brazylii, gdzie koordynował transport multimodalny na rzecz producentów samochodów. Po powrocie do Europy zajmował się inżynierią logistyki dla branży Automotive. Przez 6 lat pracował na Słowacji, gdzie między innymi nadzorował dystrybucję samochodów koleją na obszarze całej Europy.

 

Awans Georgesa Gomesa na to stanowisko,  to kolejny krok firmy na drodze rozwoju struktur dedykowanych transportowi multimodalnemu, który jest jednym z kluczowych kierunków rozwoju Gefco. Transport ten, jako optymalne rozwiązanie odpowiadające zapotrzebowaniu na działania przyjazne dla środowiska jest realną alternatywą dla transportu drogowego. Oprócz względów ekologicznych, rozwój logistyki multimodalnej niesie ze sobą korzyści w wymiarze ekonomicznym.

- Wzrost cen paliwa, wprowadzanie kolejnych opłat drogowych oraz sytuacja na rynku pracy wśród przewoźników, którzy dbają o to by kierowcy ciężarówek nie poruszali się na trasach przekraczających 500 km – te wszystkie czynniki powodują, że transport multimodalny coraz częściej zastępuje drogowy. – mówi Georges Gomes.
Gefco posiada już w swoim portfolio wiele ambitnych projektów multimodalnych, jednak do tej pory w Polsce nie funkcjonowała struktura dedykowana wyłącznie temu obszarowi logistyki. - Jednym z moich głównych zadań oprócz kierowania działaniami operacyjnymi będzie rozbudowa silnego zaplecza organizacyjnego dla transportu multimodalnego oraz rozszerzenie wachlarza usług dostępnych dla naszych klientów. - dodaje Georges Gomes.

 

Docelowo Gefco planuje zredukowanie udziału transportu drogowego w operacjach firmy do 75proc. (obecnie wynosi on ponad 80proc.). Operator będzie rozwijać połączenia multimodalne dzięki rozbudowanej sieci międzynarodowej. Te ambitne cele wymagały zaangażowania managera, którego cechuje rozległe doświadczenie zdobyte na wielu rynkach.
(źr. Gefco Polska)

kobiety w logistyce
Karen Reddington nową prezes FedEx Express w Europie oraz CEO TNT
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Wjazd do Wielkiej Brytanii już możliwy, ale…
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Jak zagraniczna sprzedaż może pomóc firmom w czasie pandemii? - komentarz DHL
Covid-19 wystawił na próbę światową logistykę – czy to rozwinie nearshoring?
Co dalej z kierowcami i jak cyfryzacja wpłynie na ich rynek pracy?
Jak zarządzać łańcuchem dostaw po pandemii COVID-19?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Linie Emirates zwiększają ładowność, usuwając fotele z kabiny klasy ekonomiczne ...
DKV chce zwiększyć dostęp do strzeżonych parkingów dla aut ciężarowych
Kuehne+Nagel w Polsce podpisało wieloletni kontrakt z firmą Huel
CEVA Logistics rozpoczęła realizację planu ekspansji w Afryce
Pierwsze FLIRTy wjeżdżają na tory
Fracht FWO Polska dynamicznie rozwija transport morski kontenerów
GLS wprowadza na polski rynek rowery kurierskie
Innowacyjne rozwiązanie Hillebrand chroni beczki przed TCA w transporcie
Dachser Polska w nowej siedzibie w Strykowie k. Łodzi
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC