Dodaj ogłoszenie o pracy


Zmienił się skład zarządu OT Logistics

Spółka OT Logistics poinformowała o zmianach w zarządzie. Z dniem 30 stycznia 2018 r. rezygnację z pełnionej funkcji złożył Piotr Ambrozowicz, wiceprezes OT Logistics S.A, przekazując swoje obowiązki pozostałym członkom zarządu spółki.

Piotr Ambrozowicz sprawował funkcję członka Zarządu i wiceprezesa OT Logistics od połowy 2015 r. Odpowiadał głównie za rozwój Grupy Kapitałowej OT Logistics. Nadzorował procesy akwizycji i ich finansowania, w tym objęcie kontroli nad operatorem chorwackiego portu Luka Rijeka. Zmiany w zarządzie weszły w życie z dniem ogłoszenia, tj. 30 stycznia br. Zarząd Spółki OT Logistics S.A. składa się z trzech osób: Prezesa Zbigniewa Nowika (strategia, akwizycje), wiceprezesa Andrzeja Klimka (sprawy operacyjne i handlowe) oraz p. Radosława Krawczyka (działy finansowe i administracyjne).
OT Logistics S.A. to polska firma z ponad 70-letnim doświadczeniem. Wraz ze spółkami tworzącymi Grupę Kapitałową OT Logistics jest największym operatorem portowym w Polsce i na południowym Bałtyku oraz liderem w transporcie wodnym śródlądowym, od Kaliningradu w Rosji po porty w  Niemczech i Holandii. Grupa skupia również podmioty wyspecjalizowane w transporcie drogowym, kolejowym, a także spedycji i logistyce. W 2016 r. Grupa wypracowała 712,1 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, a jej zysk netto wyniósł 10,0 mln zł. Akcje OT Logistics od 2013 r. są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

(źr. OT Logistics)

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.