Konto pracodawcy


Wymiana kilku osób w zarządzie Grupy CTL Logistics

Rada Nadzorcza CTL Logistics powołała Artura Borowicza na stanowisko członka zarządu i dyrektora ds. operacji i eksploatacji oraz Marka Tymkiewicza na członka zarządu i dyrektora finansowego Grupy CTL Logistics. W zarządzie zasiada także Grzegorz Kuś, dyrektor ds. rozwoju. Nowi menedżerowie będą podlegali Grzegorzowi Bogackiemu, dyrektorowi zarządzającemu i prezesowi zarządu Grupy CTL Logistics. Do głównych zadań czteroosobowego zarządu należy dokończenie rozpoczętych zmian organizacyjnych oraz wdrożenie nowej strategii rozwoju Grupy CTL Logistics.

Artur Borowicz będzie odpowiedzialny za opracowanie modelu działalności połączonych pionów Operacji oraz Eksploatacji i Warsztatów w ramach nowej struktury organizacyjnej. Integracja pionów przyczyni się osiągnięcia większej efektywności poprzez lepszy przepływ informacji, przyspieszone podejmowanie decyzji i efektywne wykorzystanie zasobów. Borowicz jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie na kierunku Informatyka Ekonomiczna. Ukończył też studia podyplomowe z Zarządzania Procesami Logistycznymi na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Obecnie jest w trakcie studiów MBA w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Przed dołączeniem do CTL Logistics, pracował w Rafinerii Trzebinia, Ekonaft, Unipetrol Doprava, a ostatnio łączył role członka zarządu w Orlen Koltrans i prezesa zarządu w Euronaft Trzebinia.
Marek Tymkiewicz będzie odpowiedzialny za wszystkie kwestie związane z funkcjonowaniem Pionu Finansów. Ukończył Inżynierię Materiałową na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Dodatkowo ukończył studia podyplomowe z Ekonomii i Handlu Zagranicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Z dziedziną zarządzania finansami Marek Tymkiewicz związany jest od początku swojej kariery zawodowej. Przed dołączeniem do Grupy CTL Logistics pracował m.in. w spółkach Pafal, Ropczyce, Bumar Łabędy i Kopex.
Grupa CTL Logistics jest międzynarodowym koncernem logistycznym działającym od 1992 r. na rynku polskim i w krajach europejskich. Swoim klientom oferuje kompletny produkt logistyczny obejmujący transport kolejowy towarów masowych (tj. węgiel, koks, kruszywa, złom i inne), kontenerów, paliw i chemii, transport samochodowy, spedycję, dzierżawę wagonów oraz obsługę bocznic. Oferta obejmuje towarowy transport kolejowy, przewozy intermodalne, spedycję, usługi przeładunkowe, doradztwo celne, obsługę i utrzymanie taboru, infrastruktury kolejowej oraz usługi na terminalach przeładunkowych. CTL Logistics wykonuje przewozy międzynarodowe, będąc tym samym logistycznym pomostem Wschodu z Zachodem.
(źr. CTL Logistics)

 

kobiety w logistyce
Karen Reddington nową prezes FedEx Express w Europie oraz CEO TNT
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Wjazd do Wielkiej Brytanii już możliwy, ale…
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Wakacje na „L4” – czy zabraknie rąk do pracy?
Jak zagraniczna sprzedaż może pomóc firmom w czasie pandemii? - komentarz DHL
Covid-19 wystawił na próbę światową logistykę – czy to rozwinie nearshoring?
Co dalej z kierowcami i jak cyfryzacja wpłynie na ich rynek pracy?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
W Gdyni powstanie nowa droga do portu
CEVA Logistics i Miele przedłużają współpracę
VIVE Logistics nawiązało współpracę z Jeronimo Martins Polska
Największy magazyn centralny PepsiCo pracuje już na pełnych obrotach
DB Schenker otworzył w Sosnowcu magazyn Container Freight Station
ID Logistics wzmacnia współpracę z Lindt&Sprüngli
LPP wykorzystuje sztuczną inteligencję do kompletacji zamówień internetowych
Linie Emirates zwiększają ładowność, usuwając fotele z kabiny klasy ekonomiczne ...
DKV chce zwiększyć dostęp do strzeżonych parkingów dla aut ciężarowych
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC