Dodaj ogłoszenie o pracy


Zmiany w zarządzie OT Logistics

Rada Nadzorcza Spółki OT Logistics S.A. powołała w skład zarządu Pana Radosława Krawczyka, który pełni funkcję dyrektora finansowego spółki. Radosław Krawczyk odpowiada za obszar finansów spółki od początku września 2017 roku. Jego zakres obowiązków obejmie realizację strategii, misji oraz krótko- i długoterminowych celów Spółki w zakresie finansów, a także organizacja i zarządzanie pracą działów Pionu Finansowego OT Logistics S.A. Radosław Krawczyk będzie zarządzał w Grupie Kapitałowej obszarami business controllingu i konsolidacji, zakupów, IT oraz administracji. Będzie ponadto nadzorował prace Centrum Usług Wspólnych, w którym skupione są działania Grupy Kapitałowej z zakresu księgowości, kadr i płac.

Zmiany w zarządzie wejdą w życie 29 września br. zarząd spółki OT Logistics będzie się składał z czterech osób: prezesa Zbigniewa Nowika (strategia), wiceprezesa Piotra Ambrozowicza (akwizycje i pozyskiwanie finansowania), wiceprezesa Andrzeja Klimka (sprawy operacyjne) oraz p. Radosława Krawczyka (dyrektor finansowy). 28 września rezygnacje ze składu w zarządzie OT Logistics złożyli Ireneusz Miski oraz Richard Jennings.
Radosław Krawczyk posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem finansami przedsiębiorstw a w szczególności: płynnością finansową, controllingiem, ryzykiem finansowym, polityką ubezpieczeniową i kredytową, windykacją należności, pozyskiwaniem finansowania, restrukturyzacją finansową i operacyjną, współpracą z bankami i inwestorami. Od 2003 roku związany zawodowo z Grupą PKP Cargo, gdzie od 2009 roku pełnił funkcję Dyrektora Finansowego spółki. Od 2015 roku pełnił funkcję Członka Zarządu PKP Cargo Connect Sp z o.o, a od 2016 roku Członka Zarządu w PKP Cargo Connect GMBH z siedzibą w Hamburgu. Pan Radosław Krawczyk od wielu lat jest także członkiem Rad Nadzorczych spółek związanych z rynkiem kolejowym oraz ubezpieczeniami. Przez kilka lat pełnił również funkcję niezależnego członka Komitetu Audytu w Ministerstwie Infrastruktury i Budownictwa. Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie na kierunku Finanse i Bankowość, jak również studia MBA (Executive Master of Business Administration)

(źr. OT Logistics)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.