Tomasz Oczkowski, dotychczasowy dyrektor rozwoju biznesu w FM Logistic awansował i objął stanowisko dyrektora handlowego w regionie Europy Centralnej. Od teraz, poza Polską, odpowiadać będzie także za nową sprzedaż FM Logistic w Czechach, Słowacji na Węgrzech oraz krajach Bałtyckich.
Tomasz Oczkowski będzie odpowiedzialny za działania zmierzające do efektywnego wykorzystania możliwości rynkowych, jakie FM Logistic daje klientom w całym regionie Europy Centralnej oraz wdrożenie strategii sprzedaży, opartej na stworzonej poprzez centralizację działań handlowych, przewadze rynkowej. Będą mu podlegać bezpośrednio działy handlowe poszczególnych krajów i będzie on raportował do Piotra Sukiennika, dyrektora generalnego strefy. - Europa Centralna uważana jest od jakiegoś czasu za jeden rynek pod względem potencjału siły nabywczej, jak również zakresu i obszaru geograficznego. Tworząc jeden zespół odpowiedzialny za działania handlowe w tym obszarze, odpowiadamy na zapotrzebowanie rynku, bo dzięki temu jesteśmy bardziej elastyczni pod względem oferowanego serwisu i szybciej reagujemy na potrzeby klientów – mówi Tomasz Oczkowski.
Do 2022 Grupa FM zamierza wygenerować obroty na poziomie 2mld Euro. Ostatnie decyzje strategiczne na poziomie struktury o utworzeniu klastra Polska, Czechy, Słowacja, Węgry i Kraje Bałtyckie mają służyć osiągnięciu tego celu.
(źr. FM Logistic)