Dodaj ogłoszenie o pracy


Kolejne zmiany w zarządzie CTL Logistics

Po mianowaniu nowego prezesa, którym został Jarek Król, jego dotychczasowe miejsce - członka zarządu CTL Logistics sp. z o.o - zajął Tim Hollaway.

Tim Hollaway jest związany z branżą przewozów kolejowych w Polsce od 2004 roku. Pełnił min. przez 10 lat funkcję CEO Rail Polska Sp. o.o. oraz współtworzył Związek Niezależnych Przewoźników Kolejowych (ZNPK) - zrzeszenie kolejowych przedsiębiorstw transportowych i logistycznych, którego celem jest ochrona wolnej konkurencji rynku kolejowych przewozów towarowych. Posiada 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu w różnych obszarach sektora kolejowego. Specjalizował się w rozwoju transgranicznych przewozów na linii Niemcy - Polska oraz międzynarodowych i krajowych przewozach intermodalnych.
Przed podjęciem pracy w Polsce był zatrudniony jako dyrektor ds. rozwoju biznesu w brytyjskiej spółce zarządzającej infrastrukturą kolejową ze szczególnymi obowiązkami związanymi z rozwojem działalności międzynarodowej.  Brał udział min. w 2001 r. w prywatyzacji estońskich linii kolejowych  pełniąc funkcje członka Rady Nadzorczej oraz przewodniczącego Komisji ds. Audytu.
Zanim związał się z branżą kolejową, Tim Hollaway pracował w sektorze lotniczym, w obszarze sprzedaży i marketingu pasażerskich, komercyjnych linii lotniczych, a także w obszarze działalności związanej z obsługą techniczną statków powietrznych. Tim jest absolwentem Uniwersytetu Oksfordzkiego oraz stypendystą Fundacji Sloana (Sloan Fellow) w London Business School.  Jest żonaty i ma dwie córki.

(źr. CTL Logistics)


   

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.