Konto pracodawcy


Adrian Biesaga w zespole projektowym P3 Logistic

P3 Logistic ParksP3 Logistic Parks zatrudnił nowego kierownika projektu w ramach rozwijającego się zespołu firmy na terenie Polski - Adriana Biesagę. P3 jest w Polsce właścicielem czterech parków logistycznych z możliwością rozbudowy o prawie 800 tys. m2 dodatkowej powierzchni na zasadzie budowy obiektów dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów.  
Adrian Biesaga (35 lat), przeszedł do P3 z firmy Karmar, polskiej spółki stowarzyszonej grupy Bouygues Construction, w której pracował przez cztery lata na różnych stanowiskach technicznych, ostatnio w charakterze specjalisty ds. metod planowania i konstrukcji. Po ukończeniu studiów na Politechnice Warszawskiej w 2005 roku i uzyskaniu dyplomu na kierunku inżynierii lądowej przeprowadził się do Wielkiej Brytanii i podjął pracę w firmie budowlanej BAM Nuttall.  Uczestniczył w różnych projektach oraz w pracach działu planowania i projektowania. W ciągu pięciu lat spędzonych w Wielkiej Brytanii, Biesaga uzyskał status Incorporated Member of the Institution of Civil Engineer, a obecnie występuje w charakterze przedstawiciela tej instytucji w Polsce, do której powrócił w 2011 roku. Jest również wykwalifikowanym asesorem certyfikacji środowiskowej BREEAM dla nowych budynków i posiada polskie uprawnienia do budowania budynków i dróg szybkiego ruchu.

P3 to właściciel, deweloper i zarządca europejskich obiektów logistycznych. Baza obiektów firmy P3, aktywnej w całej Europie, obejmuje 143 magazyny o łącznej powierzchni 3 mln m2 na terenie 9 krajów i bank gruntów z zagospodarowaniem dla ponad 1,5 mln m2 do potencjalnej zabudowy. P3 buduje zrównoważone ekologicznie magazyny, spełniające najwyższe standardy międzynarodowe.

(źr. P3 Logistic Parks)

kobiety w logistyce
Coraz więcej kobiet w zawodzie kierowcy pojazdu ciężarowego
Bądźmy Sobą – o różnorodności i wartościach na 8. FORUM KOBIET W LOGISTYCE
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Zmiany w drogowych kontrolach technicznych
Ubezpieczenie cargo – co powinieneś wiedzieć?
Co zrobić, jeśli kierowca miał wypadek przy pracy?
Wyjęcie karty z tachografu – kiedy kierowca może to zrobić?
Europejski Urząd ds. Pracy - będzie kontrolować polskich kierowców w Europie
Bezpieczna podróż naszych dzieci w wakacje – jak o to zadbać?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Wyzwania rynku dedykowanej logistyki kontraktowej – komentarz ID Logistics
Kolejne rekordy na rynku magazynowym
Pakiet mobilności – jeszcze nie wszystko stracone
Opłacalność usług transportowych – cena nadal rządzi branżą TSL?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
JF Hillebrand rozwija usługi dla enoturystyki
Zdążyć na czas – Fracht FWO Polska o transporcie wyposażenie quada na rajd w Ch ...
Połączenie mocy maszyny z ludzką sprwnością - DB Schenker bada wykorzystanie egz ...
Sprzedano część Śląskiego Centrum Logistycznego w Sosnowcu
UPS inwestuje w autonomiczne ciężarówki
Co drugi kandydat rozważający ofertę pracy ocenia biuro oraz jego lokalizację
Frigo Logistics rozpoczął w Radomsku kompleksową obsługę sieci Carrefour
Bohaterowie dróg poszukiwani - rusza kampania #HEROTRUCKER
XBS Logistics wynajął już drugi magazyn w parku P3 Błonie
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC