Konto pracodawcy


Adrian Biesaga w zespole projektowym P3 Logistic

P3 Logistic ParksP3 Logistic Parks zatrudnił nowego kierownika projektu w ramach rozwijającego się zespołu firmy na terenie Polski - Adriana Biesagę. P3 jest w Polsce właścicielem czterech parków logistycznych z możliwością rozbudowy o prawie 800 tys. m2 dodatkowej powierzchni na zasadzie budowy obiektów dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów.  
Adrian Biesaga (35 lat), przeszedł do P3 z firmy Karmar, polskiej spółki stowarzyszonej grupy Bouygues Construction, w której pracował przez cztery lata na różnych stanowiskach technicznych, ostatnio w charakterze specjalisty ds. metod planowania i konstrukcji. Po ukończeniu studiów na Politechnice Warszawskiej w 2005 roku i uzyskaniu dyplomu na kierunku inżynierii lądowej przeprowadził się do Wielkiej Brytanii i podjął pracę w firmie budowlanej BAM Nuttall.  Uczestniczył w różnych projektach oraz w pracach działu planowania i projektowania. W ciągu pięciu lat spędzonych w Wielkiej Brytanii, Biesaga uzyskał status Incorporated Member of the Institution of Civil Engineer, a obecnie występuje w charakterze przedstawiciela tej instytucji w Polsce, do której powrócił w 2011 roku. Jest również wykwalifikowanym asesorem certyfikacji środowiskowej BREEAM dla nowych budynków i posiada polskie uprawnienia do budowania budynków i dróg szybkiego ruchu.

P3 to właściciel, deweloper i zarządca europejskich obiektów logistycznych. Baza obiektów firmy P3, aktywnej w całej Europie, obejmuje 143 magazyny o łącznej powierzchni 3 mln m2 na terenie 9 krajów i bank gruntów z zagospodarowaniem dla ponad 1,5 mln m2 do potencjalnej zabudowy. P3 buduje zrównoważone ekologicznie magazyny, spełniające najwyższe standardy międzynarodowe.

(źr. P3 Logistic Parks)

kobiety w logistyce
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
Kobieca załoga w Emirates SkyCargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
Jak korzystać z tarczy antykryzysowej - koronawirus a transport
Osoby fizyczne mają złożyć PIT do 30 kwietnia, odroczenia płatności dla pracoda ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Koronawirus nie rozgrzał podmiejskiej logistyki ostatniej mili
Rozwój transportu drogowego po koronawirusie
Jak wygląda handel po wybuchu pandemii?
Nadal nie zlikwidowano barier w rozwoju transportu intermodalnego – alarmuje NIK
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
ID Logistics - dynamiczny I kwartał, wzrost sprzedaży o 9,6 proc.
Ponad 100 proc. więcej wydali kupujący na kwietniowych e-zakupach
11,3 mln ton przeładowanych w I kwartale 2020 w Porcie Gdańsk
CEVA Logistics dzięki robotyzacji zwiększa wydajność magazynów o 400%
Grupa Raben ponownie Marką Godną Zaufania
Agility realizuje kontrakty dla brytyjskiego Ministerstwa Obrony
GLS Poland rozpoczyna współpracę z BLIKIEM
Darmowa platforma Clicktrans dla transportu przesyłek pomocowych dla szpitali
Fracht FWO realizuje kolejne dostawy z Polski do USA dla elektrowni wiatrowych
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC