Firma DHL Parcel Polska, działająca krajowym rynku przesyłek kurierskich i w obszarze e-commerce, rozwija swoje struktury organizacyjne. Firma poinformowała o utworzeniu nowego działu – komunikacji i PR, co jest kolejnym etapem realizacji strategii biznesowej firmy i budowania wizerunku marki DHL Parcel w Polsce. Nowo utworzony zespół będzie odpowiadać za PR i komunikację korporacyjną w DHL Parcel oraz ściśle współpracować z działem HR, marketingu i sprzedaży w Polsce oraz z centralą w Niemczech.
Stanowisko kierownika zespołu Komunikacji i PR objęła Magdalena Bugajło. Magdalena doświadczenie zawodowe zdobywała w branżach telekomunikacyjnej, FMCG oraz edukacyjnej. Do DHL Parcel przeszła z Netii S.A., gdzie odpowiadała za komunikację korporacyjną spółki.
Do zespołu dołączą również:
- Luiza Arament, która będzie odpowiadała za komunikację zewnętrzną i wizerunek marki DHL Parcel; do organizacji przeszła z Grupy Agora S.A., gdzie realizowała zadania z zakresu PR oraz marketingu;
- Piotr Flakiewicz, który będzie odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną. W DHL Parcel pracuje od czerwca 2014. w dziale ds. relacji z pracownikami;
- Edyta Mroziewicz, związana firmą od 14 lat, będzie realizowała zadania z zakresu komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej.
DHL Parcel Polska to młoda marka, korzystająca z 46 lat doświadczeń firmy DHL. Korzystając z wieloletniej obecności w Polsce, z początkiem 2014 roku cała organizacja świadcząca usługi krajowe została specjalnie wyodrębniona w ramach struktury DHL Express (Poland) Sp. z o.o.
(red)