Dodaj ogłoszenie o pracy


DHL Parcel Polska rozwija struktury organizacyjne

Firma DHL Parcel Polska, działająca krajowym rynku przesyłek kurierskich i w obszarze e-commerce, rozwija swoje struktury organizacyjne. Firma poinformowała o utworzeniu nowego działu – komunikacji i PR, co jest kolejnym etapem realizacji strategii biznesowej firmy i budowania wizerunku marki DHL Parcel w Polsce. Nowo utworzony zespół będzie odpowiadać za PR i komunikację korporacyjną w DHL Parcel oraz ściśle współpracować z działem HR, marketingu i sprzedaży w Polsce oraz z centralą w Niemczech.
Stanowisko kierownika zespołu Komunikacji i PR objęła Magdalena Bugajło. Magdalena doświadczenie zawodowe zdobywała w branżach telekomunikacyjnej, FMCG oraz edukacyjnej. Do DHL Parcel przeszła z Netii S.A., gdzie odpowiadała za komunikację korporacyjną spółki.
Do zespołu dołączą również:
- Luiza Arament, która będzie odpowiadała za komunikację zewnętrzną i wizerunek marki DHL Parcel; do organizacji przeszła z Grupy Agora S.A., gdzie realizowała zadania z zakresu PR oraz marketingu;
- Piotr Flakiewicz, który będzie odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną. W DHL Parcel pracuje od czerwca 2014. w dziale ds. relacji z pracownikami;
- Edyta Mroziewicz, związana firmą od 14 lat, będzie realizowała zadania z zakresu komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej.

DHL Parcel Polska to młoda marka, korzystająca z 46 lat doświadczeń firmy DHL. Korzystając z wieloletniej obecności w Polsce, z początkiem 2014 roku cała organizacja świadcząca usługi krajowe została specjalnie wyodrębniona w ramach struktury  DHL Express (Poland) Sp. z o.o.

(red)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.