Dodaj ogłoszenie o pracy


DHL Parcel Polska rozwija struktury organizacyjne

Firma DHL Parcel Polska, działająca krajowym rynku przesyłek kurierskich i w obszarze e-commerce, rozwija swoje struktury organizacyjne. Firma poinformowała o utworzeniu nowego działu – komunikacji i PR, co jest kolejnym etapem realizacji strategii biznesowej firmy i budowania wizerunku marki DHL Parcel w Polsce. Nowo utworzony zespół będzie odpowiadać za PR i komunikację korporacyjną w DHL Parcel oraz ściśle współpracować z działem HR, marketingu i sprzedaży w Polsce oraz z centralą w Niemczech.
Stanowisko kierownika zespołu Komunikacji i PR objęła Magdalena Bugajło. Magdalena doświadczenie zawodowe zdobywała w branżach telekomunikacyjnej, FMCG oraz edukacyjnej. Do DHL Parcel przeszła z Netii S.A., gdzie odpowiadała za komunikację korporacyjną spółki.
Do zespołu dołączą również:
- Luiza Arament, która będzie odpowiadała za komunikację zewnętrzną i wizerunek marki DHL Parcel; do organizacji przeszła z Grupy Agora S.A., gdzie realizowała zadania z zakresu PR oraz marketingu;
- Piotr Flakiewicz, który będzie odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną. W DHL Parcel pracuje od czerwca 2014. w dziale ds. relacji z pracownikami;
- Edyta Mroziewicz, związana firmą od 14 lat, będzie realizowała zadania z zakresu komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej.

DHL Parcel Polska to młoda marka, korzystająca z 46 lat doświadczeń firmy DHL. Korzystając z wieloletniej obecności w Polsce, z początkiem 2014 roku cała organizacja świadcząca usługi krajowe została specjalnie wyodrębniona w ramach struktury  DHL Express (Poland) Sp. z o.o.

(red)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Suma przeładunków portów polskich w pierwszym półroczu 2025 roku wyniosła 68 462,7 tys. ton, tj. o 1,05% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku (+708,1 tys. ton) - podaje Actia Forum na podstawie danych z zarządów portów. Polskie porty spadki zanotowały w czterech grupach ładunkowych: węgiel i koks (-8,22%), zboże (-33,09%), drewno (-0,09%) oraz paliwa (-1,50%). W pozostałych kategoriach obserwowane były wzrosty: inne masowe (+16,42%), drobnica (+9,60%), ruda (+45,66%).
W pierwszej połowie 2025 r. rynek nieruchomości logistycznych w Polsce utrzymał stabilny wzrost. Całkowite zasoby zwiększyły się o 7% r/r do poziomu 36,03 mln mkw. mimo obserwowanego trendu spadkowego w nowej podaży (1,15 mln mkw.; -30% r/r) i ostrożniejszego podejścia deweloperów do startu nowych projektów (1,47 mln mkw.; -26% r/r). Obserwowana jest stabilizacja stawek czynszów ofertowych. Pomimo niepewności makroekonomicznej sektor pozostaje jednym z najatrakcyjniejszych dla inwestorów - za AXI IMMO.
UE wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy o zatrudnieniu ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach.