Globalny operator logistyczny - Agility, zamierza znacząco zwiększyć swoje zaangażowanie na polskim rynku. Koncern planuje strategiczny rozwój w zakresie frachtu lotniczego, morskiego oraz drogowego. Za działalność Agility w Polsce, jako manager placówek w Warszawie i Wrocławiu odpowiada Karolina Gasińska-Byczkowską, która dotąd pełniła funkcję dyrektor zarządzającej w GO! Express & Logistics Polska.
Thomas Blank, CEO Area Central Europe, wyjaśnia - nasi klienci w Polsce już teraz korzystają z bezpośrednich połączeń ze swymi najważniejszymi rynkami handlowymi oraz z efektów synergii w ramach naszej globalnej sieci. W przyszłości pragniemy ukierunkować naszą ofertę w jeszcze bardziej zindywidualizowany sposób na specyficzne potrzeby polskich klientów.
W Polsce Agility kieruje swoją ofertę szczególnie do klientów reprezentujących branżę automotive, sektor technologiczny oraz handel detaliczny. Proponuje zintegrowane rozwiązania w zakresie łańcucha dostaw (fracht lotniczy, morski, drogowy, usługi logistyczne), uzupełnione o nowoczesną ofertę IT oraz paletę usług dodatkowych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Agility jest obecny na polskim rynku od 2008 roku. Polska organizacja wraz z organizacjami z Niemiec, Belgii i Holandii należy do regionu Area Central Europe w ramach Agility. W ramach reorganizacji regionu w pierwszym kwartale bieżącego roku należące do niej organizacje krajowe zostały ze sobą jeszcze ściślej powiązane, a Polska została mocniej zintegrowana z globalną siecią. Tym samym Polska stała się ważnym centrum dla połączeń pomiędzy Europą Zachodnią, Centralną i Wschodnią. Od 2012 Agility Polska posiada certyfikat AEO-S i przejmuje szerokie spektrum formalności celnych w ramach transportu towarów w kierunku zachodnim i wschodnim.
(źr. Agility)