Dodaj ogłoszenie o pracy


DSV Road – nowi menedżerowie i ambitne plany na 2014/2015

Zarząd DSV Road podjął decyzję o zatrudnieniu trzech nowych managerów ds. rozwoju biznesu - Marcin Szlęzak, Paweł Osiak i Jarosław Bomba. Związane jest to ambitnymi planami ekspansji na rynkach europejskich i krajowych na lata 2014-2015 związanych z rozwojem transportu drogowego i logistyki kontraktowej w polskiej dywizji DSV Road. Plany spółki na najbliższe dwa lata zakładają zwiększenie przychodów firmy o min. 10 proc. w stosunku do wyników osiągniętych na koniec 2013 r, kiedy przychody wyniosły ponad 332 tys. złotych.

- Szczególny nacisk kładziemy na rozwój naszego core-businessu międzynarodowego, w tym zwłaszcza serwisu sieciowego z udziałem zagranicznych oddziałów DSV. Zakładamy równomierny rozwój we wszystkich grupach produktowych tzn. w transporcie całopojazdowym, częściowym i drobnicowym. Chcemy przy tym koncentrować się na wzroście obrotów z branżami, w których obsłudze DSV Road jest wyspecjalizowanym dostawcą usług logistycznych. Towarzyszyć temu będzie duży nacisk na stałą poprawę jakości naszych usług – tak ważną z punktu widzenia zadowolenia klientów i dla utrzymania dynamicznego rozwoju biznesu. W 2014 r. będziemy kontynuować projekty w zakresie szkolenia pracowników, standaryzacji usług i stałej poprawy produktywności. Ważnym elementem pozostaje też stały rozwój współpracy z naszymi siostrzanymi spółkami, czyli DSV Solutions i DSV Air & Sea – mówi Piotr W. Krawiecki, prezes zarządu DSV Road.

Zadaniem Marcina Szlęzaka będzie zwiększenie udziału DSV Road na rynku transportowym centralnej Polski oraz wprowadzanie i sprzedaż nowych produktów na terenie całego kraju. Do jego zadań będzie także należał rozwój m.in. transportu produktów leczniczych i wyrobów medycznych, dóbr FMCG oraz współpraca z firmami kurierskimi.

Paweł Osiak, odpowiada za rozwój biznesu drogowego w rejonie Polski południowej oraz za rozwijanie współpracy w wybranych segmentach rynku m.in. automotive oraz AGD. Do zadań nowego managera należeć będzie także rozwój sektora transportu międzynarodowego, szczególnie na kierunkach Niemcy i Turcja, w tym także rozwój serwisu drobnicowego.

Zadaniem Jarosława Bomby jest aktywizacja usług transportu krajowego i operacji cross-dockowych w regionie Gdańska, Bydgoszczy i Olsztyna jak również koordynacja i nadzór nad działaniami operacyjnymi w regionie Północ. Dodatkowo będzie on rozwijał obsługę logistyczną branży chemicznej w oparciu o dotychczasowe doświadczenia firmy.

(źr. DSV Road)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Suma przeładunków portów polskich w pierwszym półroczu 2025 roku wyniosła 68 462,7 tys. ton, tj. o 1,05% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku (+708,1 tys. ton) - podaje Actia Forum na podstawie danych z zarządów portów. Polskie porty spadki zanotowały w czterech grupach ładunkowych: węgiel i koks (-8,22%), zboże (-33,09%), drewno (-0,09%) oraz paliwa (-1,50%). W pozostałych kategoriach obserwowane były wzrosty: inne masowe (+16,42%), drobnica (+9,60%), ruda (+45,66%).
W pierwszej połowie 2025 r. rynek nieruchomości logistycznych w Polsce utrzymał stabilny wzrost. Całkowite zasoby zwiększyły się o 7% r/r do poziomu 36,03 mln mkw. mimo obserwowanego trendu spadkowego w nowej podaży (1,15 mln mkw.; -30% r/r) i ostrożniejszego podejścia deweloperów do startu nowych projektów (1,47 mln mkw.; -26% r/r). Obserwowana jest stabilizacja stawek czynszów ofertowych. Pomimo niepewności makroekonomicznej sektor pozostaje jednym z najatrakcyjniejszych dla inwestorów - za AXI IMMO.
UE wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy o zatrudnieniu ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach.