Konto pracodawcy


DSV Road – nowi menedżerowie i ambitne plany na 2014/2015

Zarząd DSV Road podjął decyzję o zatrudnieniu trzech nowych managerów ds. rozwoju biznesu - Marcin Szlęzak, Paweł Osiak i Jarosław Bomba. Związane jest to ambitnymi planami ekspansji na rynkach europejskich i krajowych na lata 2014-2015 związanych z rozwojem transportu drogowego i logistyki kontraktowej w polskiej dywizji DSV Road. Plany spółki na najbliższe dwa lata zakładają zwiększenie przychodów firmy o min. 10 proc. w stosunku do wyników osiągniętych na koniec 2013 r, kiedy przychody wyniosły ponad 332 tys. złotych.

- Szczególny nacisk kładziemy na rozwój naszego core-businessu międzynarodowego, w tym zwłaszcza serwisu sieciowego z udziałem zagranicznych oddziałów DSV. Zakładamy równomierny rozwój we wszystkich grupach produktowych tzn. w transporcie całopojazdowym, częściowym i drobnicowym. Chcemy przy tym koncentrować się na wzroście obrotów z branżami, w których obsłudze DSV Road jest wyspecjalizowanym dostawcą usług logistycznych. Towarzyszyć temu będzie duży nacisk na stałą poprawę jakości naszych usług – tak ważną z punktu widzenia zadowolenia klientów i dla utrzymania dynamicznego rozwoju biznesu. W 2014 r. będziemy kontynuować projekty w zakresie szkolenia pracowników, standaryzacji usług i stałej poprawy produktywności. Ważnym elementem pozostaje też stały rozwój współpracy z naszymi siostrzanymi spółkami, czyli DSV Solutions i DSV Air & Sea – mówi Piotr W. Krawiecki, prezes zarządu DSV Road.

Zadaniem Marcina Szlęzaka będzie zwiększenie udziału DSV Road na rynku transportowym centralnej Polski oraz wprowadzanie i sprzedaż nowych produktów na terenie całego kraju. Do jego zadań będzie także należał rozwój m.in. transportu produktów leczniczych i wyrobów medycznych, dóbr FMCG oraz współpraca z firmami kurierskimi.

Paweł Osiak, odpowiada za rozwój biznesu drogowego w rejonie Polski południowej oraz za rozwijanie współpracy w wybranych segmentach rynku m.in. automotive oraz AGD. Do zadań nowego managera należeć będzie także rozwój sektora transportu międzynarodowego, szczególnie na kierunkach Niemcy i Turcja, w tym także rozwój serwisu drobnicowego.

Zadaniem Jarosława Bomby jest aktywizacja usług transportu krajowego i operacji cross-dockowych w regionie Gdańska, Bydgoszczy i Olsztyna jak również koordynacja i nadzór nad działaniami operacyjnymi w regionie Północ. Dodatkowo będzie on rozwijał obsługę logistyczną branży chemicznej w oparciu o dotychczasowe doświadczenia firmy.

(źr. DSV Road)

kobiety w logistyce
Coraz więcej kobiet w zawodzie kierowcy pojazdu ciężarowego
Bądźmy Sobą – o różnorodności i wartościach na 8. FORUM KOBIET W LOGISTYCE
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Nowe zasady wystawiania faktur – NIP na paragonie
Zmiany w drogowych kontrolach technicznych
Ubezpieczenie cargo – co powinieneś wiedzieć?
Co zrobić, jeśli kierowca miał wypadek przy pracy?
Wyjęcie karty z tachografu – kiedy kierowca może to zrobić?
Europejski Urząd ds. Pracy - będzie kontrolować polskich kierowców w Europie
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Ile na pakiecie mobilności straci Polska?
Nadal rządzą diesle - transport drogowy w Europie musi się zmienić
Polski rynek inwestycyjny w świetnej kondycji
Wyzwania rynku dedykowanej logistyki kontraktowej – komentarz ID Logistics
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Dzień Maszynisty - Koleje Mazowieckie wyszkoliły prawie 500 maszynistów
PCC ogłasza nowe połączenie kolejowe na trasie Azja - Europa
Dachser otworzył oddział w Rzeszowie
W M3 wdrożono chmurowe zarządzanie transportem - osiągnięto 35 proc. oszczędnoś ...
InPost Mansalu 2019 – do zdobycia dwa ośmiotysięczniki w ciągu jednego roku, czy ...
JF Hillebrand rozwija usługi dla enoturystyki
Zdążyć na czas – Fracht FWO Polska o transporcie wyposażenie quada na rajd w Ch ...
Połączenie mocy maszyny z ludzką sprwnością - DB Schenker bada wykorzystanie egz ...
Sprzedano część Śląskiego Centrum Logistycznego w Sosnowcu
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC