Dodaj ogłoszenie o pracy


Piotr Krawiecki prezesem DSV Solutions

(od lewej: T.Jansson, P.Krawiecki, T.Garbarski)Piotr W. Krawiecki obecny prezes DSV Raod Sp. z o.o został mianowany prezesem zarządu oraz dyrektorem zarządzającym siostrzanej spółki DSV Solutions w Polsce. Do nowego zarządu spółki powołani zostali również Thomas Sivert Jansson oraz Tomasz Garbarski. (na zdjęciu od lewej: T.Jansson, P.Krawiecki, T.Garbarski)

 

W skład nowego kierownictwa weszli doświadczeni managerowie i wieloletni pracownicy DSV. Piotr W. Krawiecki jest prezesem DSV Road Sp. z o.o. – największej spółki Grupy DSV w Polsce. Firma pod jego kierownictwem z roku na rok poprawia wyniki i zwiększa udział w rynku. Thomas Jansson jest Dyrektorem Finansowym Grupy. Z sukcesem zrestrukturyzował finanse grupy po przejęciu Frans Maas i ABX Logistics przez DSV. Tomasz Garbarski to Dyrektor Regionu Centrum odpowiedzialny za nadzór nad największymi oddziałami DSV Solutions w Polsce.

 

- Udziałowcy DSV Solutions oczekują lepszych rezultatów i rozwoju firmy. Tego wyzwania się podjąłem. Wszystkie zmiany będziemy przeprowadzać stopniowo, w taki sposób, aby klienci odczuli wyłącznie korzyści płynące z synergii. To jest mój priorytet  – wyjaśnia prezes Piotr W. Krawiecki.

 

Nowy model zarządzania
Polska jest drugim po Finlandii krajem w Europie, w którym DSV scentralizowało zarządzanie transportem drogowym oraz logistyką kontraktową. To właściwy i prorozwojowy model biznesowy. Nowa, prostsza i bardziej przejrzysta niż dotychczas struktura zarządzania powinna zaprocentować lepszym wykorzystaniem synergii pomiędzy siostrzanymi spółkami DSV, i to na każdym etapie obsługi łańcucha dostaw.


- „Lean management” w DSV Solutions i Road oznacza możliwość stworzenia jeszcze bardziej  konkurencyjnej oferty w myśl modelu „jednego okienka” – dodaje Piotr W. Krawiecki.

- Ścisła kontrola kosztów, ale przede wszystkim uświadomienie pracownikom każdego szczebla, że ich praca ma bezpośredni związek z wynikiem finansowym firmy - tak definiuje swoje priorytety wiceprezes ds. finansów - Thomas Jansson.

 

Optymalizację wykorzystania zasobów personelu i sprzętu oraz dokładne zwymiarowanie procesów logistycznych i ich ewentualny re-engineering oraz sukcesywne zwiększanie efektywności operacji przy zachowaniu ustalonych norm jakościowych zapowiada - Tomasz Garbarski, członek nowego zarządu DSV Solutions. 
(źr. DSV)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.