Dodaj ogłoszenie o pracy


Zmiany personalne w CHEP Polska

Piotr Różycki objął stanowisko Customer Service Managera w firmie CHEP Polska, specjalizującej się w usługach wynajmu palet i kontenerów. Do jego obowiązków należy m.in.: tworzenie strategii działu Obsługi Klienta, mającej na celu podniesienie poziomu satysfakcji klientów w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i współpracy z CHEP.

Ważnym elementem będzie stałe wytyczanie kierunków działań CHEP, prowadzących do powstania projektów i inicjatyw, które pozwolą firmie stać się ,,strategicznym partnerem w łańcuchu dostaw". Jedno z kluczowych zadań to organizacja pracy zespołu oraz usprawnienie zarządzania, wciąż rosnącego portfolio klientów CHEP. Piotr Różycki jest związany z CHEP od 2002 roku.  W trakcie swojej, 11-sto letniej kariery zajmował wiele stanowisk, w których zdobywał doświadczenie w zakresie współpracy z klientami zarówno po stronie producentów dóbr FMCG, jak i sieci detalicznych. Pełnił m.in.: funkcję Business Development Managera, odpowiedzialnego za prowadzenie i realizację lokalnych projektów sprzedażowych.
Jako Customer Solution Manager był członkiem międzynarodowego zespołu odpowiedzialnego za projekty sprzedażowe w krajach regionu CEE (Polska, Rumunia, Czechy i Słowacja).
Ukończył ekonomię na Uniwersytecie Łódzkim. Jest certyfikowanym Project Managerem – certyfikat: PRINCE2 Practitioner.

(źr. za inf. CHEP Polska)

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.