Konto pracodawcy


Artur Smolik wiceprezesem Uboat-Line

Artur Smolik dołączył do zarządu Uboat-Line i objął stanowisko wiceprezesa zarządu spółki. Menedżer z 15-letnim doświadczeniem w zarządzaniu firmami z branży TSL oraz FMCG będzie odpowiadał m.in. za rozwijanie działalności w obszarze spedycji lądowej.
- Artur Smolik to świetny menedżer z bardzo cennym dla nas doświadczeniem w zarządzaniu dużymi organizacjami. Skuteczność w realizacji działań rozwojowych udowodnił m.in. w Pepsi-Cola General Bottlers oraz Grupie CTL Logistics. W naszej Grupie będzie odpowiadać za rozszerzenie oferty oraz działalność w obszarze spedycji lądowej – powiedział Grzegorz Misiąg, prezes zarządu Uboat-Line.
Nowy wiceprezes Uboat-Line ukończył Politechnikę Zielonogórską w Instytucie Organizacji i Zarządzania oraz Studia Podyplomowe z zakresu Zarządzania Projektami. Aktualnie kończy pracę nad doktoratem z zakresu nauk ekonomicznych. W przeszłości był związany z takimi firmami jak m.in.: CTL Logistics, MIA, VDS, Pepsi General Bottlers i inne.
Do głównych zadań nowego wiceprezesa będzie należał dalszy rozwój Uboat Line w zakresie transportu lądowego, w tym rozwój geograficzny oraz wsparcie wprowadzenia do oferty nowych komplementarnych produktów. 
Po trzech kwartałach 2013 r. jednostkowe przychody Uboat-Line wyniosły 37,99 mln zł wobec 19,60 mln zł przed rokiem. Zysk netto wyniósł odpowiednio 2,32 mln zł wobec
679 tys. zł przed rokiem. Spółka zanotowała też wynik EBITDA na poziomie 2,52 mln zł wobec 1,48 mln zł przed rokiem. Po wynikach za III kwartał firma zaktualizowała swoją prognozę finansową, podnosząc w górę o 50 proc. założenia dotyczące zysku netto. Aktualna prognoza zakłada, że Spółka zamknie rok notując ponad 50 mln zł przychodów, ponad 3 mln zł EBITDA oraz 3 mln zł zysku netto.

(źr. Uboat-Line)

kobiety w logistyce
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
Kobieca załoga w Emirates SkyCargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
Jak korzystać z tarczy antykryzysowej - koronawirus a transport
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Wartość rynku nieruchomości spadnie o 50 proc, po czym szybko odbije w górę
Koronawirus nie rozgrzał podmiejskiej logistyki ostatniej mili
Rozwój transportu drogowego po koronawirusie
Jak wygląda handel po wybuchu pandemii?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
SEGRO powiększy swój park logistczny w Poznaniu o 7 ha
Fracht FWO Polska partnerem Fundacji K.I.D.S
ID Logistics - dynamiczny I kwartał, wzrost sprzedaży o 9,6 proc.
Ponad 100 proc. więcej wydali kupujący na kwietniowych e-zakupach
11,3 mln ton przeładowanych w I kwartale 2020 w Porcie Gdańsk
CEVA Logistics dzięki robotyzacji zwiększa wydajność magazynów o 400%
Grupa Raben ponownie Marką Godną Zaufania
Agility realizuje kontrakty dla brytyjskiego Ministerstwa Obrony
GLS Poland rozpoczyna współpracę z BLIKIEM
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC