Dodaj ogłoszenie o pracy


Artur Smolik wiceprezesem Uboat-Line

Artur Smolik dołączył do zarządu Uboat-Line i objął stanowisko wiceprezesa zarządu spółki. Menedżer z 15-letnim doświadczeniem w zarządzaniu firmami z branży TSL oraz FMCG będzie odpowiadał m.in. za rozwijanie działalności w obszarze spedycji lądowej.
- Artur Smolik to świetny menedżer z bardzo cennym dla nas doświadczeniem w zarządzaniu dużymi organizacjami. Skuteczność w realizacji działań rozwojowych udowodnił m.in. w Pepsi-Cola General Bottlers oraz Grupie CTL Logistics. W naszej Grupie będzie odpowiadać za rozszerzenie oferty oraz działalność w obszarze spedycji lądowej – powiedział Grzegorz Misiąg, prezes zarządu Uboat-Line.
Nowy wiceprezes Uboat-Line ukończył Politechnikę Zielonogórską w Instytucie Organizacji i Zarządzania oraz Studia Podyplomowe z zakresu Zarządzania Projektami. Aktualnie kończy pracę nad doktoratem z zakresu nauk ekonomicznych. W przeszłości był związany z takimi firmami jak m.in.: CTL Logistics, MIA, VDS, Pepsi General Bottlers i inne.
Do głównych zadań nowego wiceprezesa będzie należał dalszy rozwój Uboat Line w zakresie transportu lądowego, w tym rozwój geograficzny oraz wsparcie wprowadzenia do oferty nowych komplementarnych produktów. 
Po trzech kwartałach 2013 r. jednostkowe przychody Uboat-Line wyniosły 37,99 mln zł wobec 19,60 mln zł przed rokiem. Zysk netto wyniósł odpowiednio 2,32 mln zł wobec
679 tys. zł przed rokiem. Spółka zanotowała też wynik EBITDA na poziomie 2,52 mln zł wobec 1,48 mln zł przed rokiem. Po wynikach za III kwartał firma zaktualizowała swoją prognozę finansową, podnosząc w górę o 50 proc. założenia dotyczące zysku netto. Aktualna prognoza zakłada, że Spółka zamknie rok notując ponad 50 mln zł przychodów, ponad 3 mln zł EBITDA oraz 3 mln zł zysku netto.

(źr. Uboat-Line)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.