Dodaj ogłoszenie o pracy


Marta Busłajew dyrektorem marketingu i client service w Colliers International

 
Colliers International, poinformował o awansie w dziale Marketing. Marta Busłajew została powołana na stanowisko dyrektora. Busłajew Pracuje w Colliers International od siedmiu lat. Odpowiada za strategię marketingową firmy w Polsce oraz program dedykowany zarządzaniu relacjami z kluczowymi klientami Colliers. W 2007 ukończyła program Professional Diploma in Marketing akredytowany przez Chartered Institute of Marketing. 
 
- W Colliers International przywiązujemy do marketingu ogromną wagę, ponieważ uważamy, iż usługi oferowane naszym klientom, wymagają również odpowiedniej oprawy. Poprzez spójną i jasną strategię marketingową połączoną ze strategią rozwoju firmy staramy się zapewnić naszym klientom obsługę na najwyższym poziomie. Ogromnie się cieszę, że współpracują z nami specjaliści tacy jak Marta, których doświadczenie i wiedza pozwalają nam wychodzić naprzeciw potrzebom współczesnego rynku – komentuje Monika Rajska-Wolińska, partner zarządzający Colliers International w Polsce.
 
Przed dołączeniem do Colliers Marta pracowała m.in. dla tygodnika Warsaw Business Journal, gdzie była odpowiedzialna za działania z zakresu marketingu oraz public relations.
 

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.