Konto pracodawcy


Sebastian Śliwieński polskim reprezentantem w europejskim jury nagrody IFOY

Międzynarodowe jury ekspertów – pod patronatem Niemieckiej Federacji Inżynierii (VDMA), grupującej 3000 firm i przy współpracy z targami CeMAT – wybierze najlepsze urządzenia techniki magazynowej. Walka toczy się o prestiżową europejską nagrodę i tytuł - International Forklift Truck of the Year 2013 (w skrócie IFOY Award). Środkowoeuropejski rynek logistyczny w jury reprezentuje Sebastian Śliwieński, redaktor naczelny czasopisma „Warehouse Monitor”.

 

Nagroda IFOY jest wyjątkowa chociażby z tego względu, iż jej pomysłodawcą i mecenasem jest jedna z największych i najbardziej  uznanych na świecie organizacji branżowych – Niemiecka Federacja Inżynierii (VDMA), a dokładniej rzecz ujmując: działające w jej ramach stowarzyszenie przedstawicieli branży magazynowej i logistycznej.


– Nagrody IFOY trafią do dostawców najlepszych wózków przemysłowych oraz rozwiązań stosowanych w branży transportu bliskiego. Proces wyboru produktów odbywać się będzie w sposób przejrzysty, z zachowaniem najwyższych standardów, w oparciu o wyspecjalizowaną wiedzę fachową i wyniki testów – deklaruje Sascha Schmel z Niemieckiej Federacji Inżynierii VDMA.


Nagroda IFOY jest też kolejnym etapem współpracy z najbardziej prestiżowymi i znanymi targami w branży magazynowej na świecie – hanowerskim CeMAT-em (Deutsche Messe AG). – Idea jest godna poparcia. Dlatego udostępnimy przestrzeń na prezentację nowego „przemysłowego Oskara” – mówi dr Andreas Gruchow, członek zarządu  Deutsche Messe AG w Hanowerze.
 – Oferta rynkowa dostawców wózków widłowych jest dziś tak różnorodna, iż w gąszczu propozycji bardzo łatwo jest się inwestorom pogubić - mówi Sebastian Śliwieński, redaktor naczelny magazynu „Warehouse Monitor”, reprezentujący Polskę w jury, a de facto i środkowoeuropejską część rynku. - Dziś, gdy każdą złotówkę trzeba obejrzeć dwa razy, wybór musi być optymalny. Prestiżowa nagroda europejska z pewnością pomoże klientom w dokonywaniu dobrych wyborów. W ten sposób powstanie też obiektywna baza informacji o wózkach, która pozwoli porównywać i wybierać najlepsze produkty dostępne również  na polskim rynku. 


Nominowane produkty w ciągu najbliższych miesięcy poddawane będą różnorodnym testom i ocenom, a nagrody dla najlepszych produktów zostaną wręczone w maju 2013 r. Członkowie jury z całej Europy (oprócz reprezentanta Polski będą też jurorzy m.in. z Niemiec, Holandii, Danii, Szwecji, Anglii, Hiszpanii…) będą decydować o nagrodach w czterech kategoriach.  W trakcie testów oceniane będą różnoraki kryteria ważne dla użytkowników końcowych, a zatem: efektywność kosztowa, oszczędność energii, bezpieczeństwo, ergonomia i design. Więcej informacji o nagrodzie IFOY 2013 oraz o polskim rynku logistyki magazynowej na: www.warehouse-monitor.pl

 

O Niemieckiej Federacji Inżynierii (VDMA)
VDMA jest wiodącym i największym europejskim stowarzyszeniem skupiającym przedstawicieli branży przemysłowej. Członkami VDMA są obecnie przedstawiciele 3000 firm. VDMA jest podzielona na 38 branż i 6 regionalnych stowarzyszeń. Branża logistyki magazynowej jest jedną z najliczniej reprezentowanych.

 

O „Warehouse Monitor”
„Warehouse Monitor” to wyspecjalizowane czasopismo branżowe poświęcone tematyce logistyki magazynowej. To także dedykowana rynkowi logistycznemu, platforma medialna, szkoleniowa i badawcza. Pracami zespołu kieruje red. nacz. Sebastian Śliwieński.   

 

kobiety w logistyce
Coraz więcej kobiet w zawodzie kierowcy pojazdu ciężarowego
Bądźmy Sobą – o różnorodności i wartościach na 8. FORUM KOBIET W LOGISTYCE
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Czy można kontrolować kierowcę w czasie odpoczynku?
Doba kierowcy - co to jest i jak ją definiować?
Dokumenty kierowcy a odpowiedzialność
Zawieszona akcyza – jak z niej skorzystać?
Jak uniknąć kary za SENT?
Regularne tygodniowe odpoczynki poza kabiną auta to kłopot dla kierowców
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Perspektywy rozwoju transportu drogowego a nowoczesne technologie
Polska Strefa Inwestycji – wady i zalety - pierwsze podsumowania
Co dla europejskiego e-commerce oznaczałby Brexit bez umowy?
Polacy, decydujący się na powrót do kraju z emigracji, mogą liczyć na dobrą pracę
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
DHL wdraża nowy system zapewniający pełną przejrzystość łańcucha dostaw
Rohlig Suus Logistics otwiera nowy oddział w Kielcach
Polak wicemistrzem OPTIFUEL CHALLENGE 2019!
Agility zainwestowało 18 mln USD w technologie ekologiczne dla łańcuchów dostaw
Wyniki Kuehne + Nagel po pierwszych dziewięciu miesięcach 2019 r.
FSE z Bielska-Białej gotowa do produkcji elektrycznych aut dostawczych
Transport pełen wyzwań - Fracht FWO dostawcą project cargo na Ukrainę
Gefco i ArtiShock tworzą aplikację, która zwiększy wydajność łańcucha dostaw
Jak rozwój sieci 5G wpłynie na autonomiczne pojazdy?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC