Grupa Integer.pl w związku z ekspansją Paczkomatów InPost powołała spółkę easyPack, dla której tworzy obecnie zespół pracowników odpowiedzialny za krajową oraz zagraniczną ofensywę biznesową Grupy. Do jego składu dołączył Karol Milewski, który objął stanowisko managing director - business developer. W ramach jego kompetencji jest nadzór nad strukturami lokalnymi easyPack w Rosji - gdzie Grupa rozlokuje 400 nowych Paczkomatów do końca 2012 roku - oraz w Czechach i na Słowacji, gdzie stanie 100 nowych urządzeń do grudnia 2012. Zakres obowiązków Karola Milewskiego obejmuje także kontrolę nad działem sprzedaży i marketingu w Polsce.
Karol Milewski to absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne w ekonomii oraz studiów międzynarodowych w Finlandii i Niemczech. Na koncie ma zwycięstwa w międzynarodowych projektach i konkursach, w tym m.in. Google Online Marketing Challenge. Jest jednym z założycieli serwisu Groupon w Polsce, gdzie od początku pełnił rolę dyrektora zarządzającego. Odpowiadał tam m.in. za P&L, marketing oraz sprzedaż. W ramach Groupona zarządzał największym budżetem online w Polsce i pozyskał kilka mln użytkowników. W tym czasie zarządzał kilkudziesięcioosobowym zespołem. Wcześniej pracował dla PayPal w Polsce i Wielkiej Brytanii jako business development manager. Stworzył tam m.in. system doładowania konta PayPal z konta bankowego w czasie rzeczywistym, dający spadek kosztów o kilkadziesiąt procent. Karol Milewski jest także założycielem agencji marketingu online Marketing Wizards, obsługującej m.in. Nestle, InPost, PayPal.
- Wiedza, doświadczenie rynkowe oraz kompetencje Karola Milewskiego doskonale wpisują się w potrzeby nowo tworzonego działu e-commerce, odpowiedzialnego za rozwój usług paczkomatowych na międzynarodowych rynkach. Praca w tak twórczym i zdeterminowanym do działania zespole jest ogromnym wyzwaniem, dlatego przed Karolem Milewskim stoją równie ambitne cele. Jednym z zadań nowego business developera w strukturach easyPack będzie wzrost w kolejnych kwartałach 2012 roku liczby paczek nadawanych za pośrednictwem Paczkomatów InPost w Polsce. Docelowo wolumen przesyłek ma wzrosnąć o 50 proc. w trzecim kwartale i o 50 proc. w ostatnich trzech miesiącach 2012 roku. Jestem przekonany, że – dzięki niestandardowym rozwiązaniom sprzedażowo-promocyjnym i wysokim kwalifikacjom Karola Milewskiego - cel ten jest jak najbardziej możliwy do realizacji - podsumowuje proces tworzenia struktury kadrowej easyPack Rafał Brzoska prezes InPost.
Przypomnijmy - w lipcu 2012 roku do zespołu easyPack dołączył na stanowisku dyrektora operacyjnego – Jan Tar, który odpowiada za pozyskiwanie i przygotowanie lokalizacji Paczkomatów InPost w Polsce i na rynkach międzynarodowych, nowe wdrożenia oraz kompleksową obsługę i serwis kliencki.
(źr. InPost)