Dodaj ogłoszenie o pracy


Beata Kwolik członkiem zarządu Hellmann Worldwide Logistics

 

Beata Kwolik jest nowym członkiem zarządu spółki Hellmann Worldwide Logistics Polska będącej komplementariuszem Hellmann Worldwide Logistic Polska sp. z o.o. sp. k. Jest pierwszą i jedyną kobietą w jego czteroosobowym składzie. Beata Kwolik, obecnie członek zarządu pracuje w firmie od 1998 roku. Swoją karierę w Hellmann Worldwide Logistics rozpoczęła w oddziale Tarnowskie Góry a właściwie na lotnisku w Katowice – Pyrzowice, na stanowisku spedytor w dziale frachtu lotniczego. Później przeniosła się do oddziału na warszawskim lotnisku Okęcie, by objąć stanowisko sprzedawcy frachtu morskiego i lotniczego a następnie kierownika frachtu morskiego i lotniczego. Przez kolejne 4 lata kierowała z dużym sukcesem biurem na dwóch stanowiskach jednocześnie: kierownik działu i kierownik produktu fracht lotniczy. W 2009 roku przeniosła się do oddziału Raszyn na stanowisko Dyrektor Oddziału. Już rok później pełniła też funkcję P/O Dyrektora Operacyjnego, by pod koniec roku objąć to stanowisko. W 2011 roku Beata Kwolik została członkiem zarządu.

 

W skład zarządu Hellmann Worldwide Logistics Polska wchodzą: Juliusz Skurewicz – Prezes Zarządu, Piotr Ruszecki – Dyrektor Finansowy oraz Jacek Przybyłowski – Dyrektor ds. Rozwoju.
Juliusz Skurewicz, w Hellmann Worldwide Logistics Polska rozpoczął pracę w 1999 jako kierownik sprzedaży fracht morskiego i lotniczego, w 2004 roku objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego.
Piotr Ruszecki, pracę w Hellmann Worldwide Logistics Polska rozpoczął w 1997 roku jako kontroler finansowy, w 1998 roku objął stanowisko Zastępcy Dyrektora Finansowego a rok później Dyrektora Finansowego.
Jacek Przybyłowski pracuje w Hellmann Worldwide Logistics Polska od 2010 roku na stanowisku Dyrektor ds. Rozwoju. Jest odpowiedzialny przede wszystkim za efektywność sprzedaży, jakość usług i rozwój produktów ogólnogrupowych.
(źr. Hellmann)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.