Dodaj ogłoszenie o pracy


Beata Kwolik członkiem zarządu Hellmann Worldwide Logistics

 

Beata Kwolik jest nowym członkiem zarządu spółki Hellmann Worldwide Logistics Polska będącej komplementariuszem Hellmann Worldwide Logistic Polska sp. z o.o. sp. k. Jest pierwszą i jedyną kobietą w jego czteroosobowym składzie. Beata Kwolik, obecnie członek zarządu pracuje w firmie od 1998 roku. Swoją karierę w Hellmann Worldwide Logistics rozpoczęła w oddziale Tarnowskie Góry a właściwie na lotnisku w Katowice – Pyrzowice, na stanowisku spedytor w dziale frachtu lotniczego. Później przeniosła się do oddziału na warszawskim lotnisku Okęcie, by objąć stanowisko sprzedawcy frachtu morskiego i lotniczego a następnie kierownika frachtu morskiego i lotniczego. Przez kolejne 4 lata kierowała z dużym sukcesem biurem na dwóch stanowiskach jednocześnie: kierownik działu i kierownik produktu fracht lotniczy. W 2009 roku przeniosła się do oddziału Raszyn na stanowisko Dyrektor Oddziału. Już rok później pełniła też funkcję P/O Dyrektora Operacyjnego, by pod koniec roku objąć to stanowisko. W 2011 roku Beata Kwolik została członkiem zarządu.

 

W skład zarządu Hellmann Worldwide Logistics Polska wchodzą: Juliusz Skurewicz – Prezes Zarządu, Piotr Ruszecki – Dyrektor Finansowy oraz Jacek Przybyłowski – Dyrektor ds. Rozwoju.
Juliusz Skurewicz, w Hellmann Worldwide Logistics Polska rozpoczął pracę w 1999 jako kierownik sprzedaży fracht morskiego i lotniczego, w 2004 roku objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego.
Piotr Ruszecki, pracę w Hellmann Worldwide Logistics Polska rozpoczął w 1997 roku jako kontroler finansowy, w 1998 roku objął stanowisko Zastępcy Dyrektora Finansowego a rok później Dyrektora Finansowego.
Jacek Przybyłowski pracuje w Hellmann Worldwide Logistics Polska od 2010 roku na stanowisku Dyrektor ds. Rozwoju. Jest odpowiedzialny przede wszystkim za efektywność sprzedaży, jakość usług i rozwój produktów ogólnogrupowych.
(źr. Hellmann)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.