Konto pracodawcy


Wjazd do Wielkiej Brytanii już możliwy, ale…

Od 8 czerwca zgodnie z decyzją brytyjskiego ministerstwa spraw wewnętrznych niemal wszystkie osoby przekraczające granicę z Wielką Brytanią będą musiały odbyć 14-dniową kwarantannę domową, co oznacza, że nie będą mogły wychodzić z miejsca odbycia kwarantanny nawet do sklepu.
 
Dzięki tym działaniom rząd brytyjski chce zminimalizować ryzyko nowych przypadków zakażeń z zagranicy.  Każdy kierowca wykonujący przewóz towaru do Wielkiej Brytanii jest zwolniony z kwarantanny, jeżeli tylko udokumentuje ten fakt oraz dokona obowiązkowej rejestracji poprzez formularz on-line.
 
Co warto zaznaczyć, takie zgłoszenie musi nastąpić najpóźniej na 48h przed pojawieniem się na granicy z Wielką Brytanią. Każdy kierowca musi wykazać, że podróż stanowi część jego pracy, okazując odpowiedni dokument np. list od pracodawcy, list przewozowy (CMR) lub licencję przewoźnika.
 
Każdy pasażer niebędący kierowcą w kabinie nie będzie zwolniony z wymogów kwarantanny i grozi mu odmowa wjazdu na teren Wielkiej Brytanii. Służby graniczne będą przeprowadzać kontrole i mogą odmówić wjazdu kierowcy do GB bez posiadanych dokumentów.
 
W przypadku odmowy wjazdu koszty powrotu będą ponoszone samodzielne. Co oznacza, że państwo nie zwraca kosztu promu powrotnego w przypadku nie wpuszczenia kierowcy do Anglii. 
 
Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie: https://promy24.com/pl/wiadomosci/anglia-obowiazkowa-kwarantanna.html

(Opr. Krzysztof Kulikowski promy24.pl)

kobiety w logistyce
30 lat w Polsce – jaki przepis na sukces ma prezes firmy LOXX – Iwona Betlejewska?
Karen Reddington nową prezes FedEx Express w Europie oraz CEO TNT
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
reklama
Mniej paliwa, mniej CO2 - dlaczego ekonomika paliwowa jest tak ważna?
Tarcze antykryzysowe okiem doradcy podatkowego
Zmiany w dyrektywie o delegowaniu pracowników nie dotyczą kierowców?!
ABC postępowania celnego
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Czy akcyzowa pułapka wstrząśnie branżą olejów smarowych?
Czy pakiet mobilności zakłóci powrót do równowagi branży transportowej?
Spedytorzy mówią - „Nie Dla Opłaty Manipulacyjnej DCT Gdańsk”
Wakacje na „L4” – czy zabraknie rąk do pracy?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
IKEA uruchomiła w Polsce nowy magazyn tranzytowy
Port Gdańsk w pierwszej 20 portów europejskich
Renault Trucks Polska wprowadza nową aplikację ONSIGHT CONNECT do diagnozy usterek ...
Hillebrand rozwija zrównoważone łańcuchy dostaw dla branży beverage
DHL Express dołącza do swojej floty nowe frachtowce Boeing 767-300 Freighters
DB Schenker otworzy nowy terminal na Lubelszczyźnie
FM Logistic uruchamia kolejną platformę logistyczną dla Polpharmy
CEVA Logistics uruchomiła innowacyjną platformę do zarządzania transportem - myCE ...
Nestlé dołączyło do European Clean Trucking Alliance
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC