Konto pracodawcy


Linie Emirates zwiększają ładowność, usuwając fotele z kabiny klasy ekonomicznej

Dzięki zmodyfikowanym Boeingom 777-300ER Emirates SkyCargo, linie lotnicze cargo należące do Emirates, mogą transportować do 17 ton lub do 132 metrów sześciennych ładunku więcej podczas jednego lotu. To dodatkowa pojemność do 40-50 ton ładowności pod pokładem szerokokadłubowego samolotu pasażerskiego. Takie rozwiązanie jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na szybkie, niezawodne i wydajne przewozy podstawowych towarów jak środki ochrony osobistej, lekarstwa, sprzęt medyczny, żywność, maszyny i inne potrzebne artykuły. Przekształcone samoloty będą obsługiwać trasy na kluczowych rynkach produkcyjnych i konsumenckich, gdzie Emirates SkyCargo dostrzegą największe zapotrzebowanie na przepływ towarów pierwszej potrzeby.

- Od początku pandemii Covid-19 Emirates SkyCargo podchodziły bardzo odpowiedzialnie do łączenia ludzi i biznesu na całym świecie przewożąc potrzebne towary. Cały czas intensywnie pracujemy, żeby odbudować siatkę 85 kierunków, a następnie dostosować ładowność do wymagań naszych klientów, włączając w to przewozy ładunku pod pokładem, w schowkach bagażowych i w miejscu siedzeń samolotu pasażerskiego. Obecnie z przekształconymi kabinami klas ekonomicznych Boeingów 777-300ER możemy przetransportować więcej towarów w trakcie jednego lotu. Dzięki temu jeszcze więcej ładunków może szybko dotrzeć do miejsca przeznaczenia – powiedział Nabil Sultan, starszy wiceprezes Emirates Cargo.

Proces przekształcania klasy ekonomicznej 10 samolotów Emirates Boeing 777-300ER jest przeprowadzany w najnowocześniejszych zakładach Emirates Engineering w Dubaju. Modyfikacja każdego samolotu wymaga około 640 godzin pracy. Z jednego samolotu usuwanych jest 305 miejsc siedzących, mocowane są też urządzenia odpowiedzialne za bezpieczeństwo i przeprowadzane są testy nośności. Siedem samolotów zostało już przekształconych, a kolejne trzy będą gotowe do lotów do połowy lipca.
- Konwersja samolotów pasażerskich w małe frachtowce jest znakiem czasów. Nasz zespół pracuje w duchu innowacyjności, szybko dostosowując się to potrzeb zmieniającego się otoczenia biznesowego. Podjęliśmy podwójne wyzwanie związane z nowymi procedurami bezpieczeństwa i jesteśmy niezwykle dumni z naszych osiągnięć – dodał Ahmed Safa, Divisional Senior Vice President Emirates Engineering.

Do końca projektu zespół Emirates Engeenering usunie 3050 siedzeń, które będą odpowiednio zabezpieczone i przechowywane do czasu, kiedy będą potrzebne do obsługi pasażerów. Po ponownym zamontowaniu siedzenia zostaną przetestowane pod kątem bezpieczeństwa i komfortu. Koncentrując się na bezpieczeństwie operacji, Emirates SkyCargo wdrożyły surowe zasady dotyczące rodzaju ładunku, który można przewozić w zmodyfikowanych kabinach klasy ekonomicznej. Można tam załadować towary takie jak środki ochrony osobistej, leki, które powinny być przechowywane w temperaturze między 15 a 25 stopni Celsjusza oraz łatwo psujące się produkty, jak cięte kwiaty, suszone i pozbawione zapachu owoce i warzywa. Zgodnie z najnowszymi przepisami określonymi przez IATA ładunek w kabinach pasażerskich musi być zapakowany w odpowiedni, zewnętrzny pojemnik, np. plastikowe lub kartonowe pudełko.

Emirates SkyCargo to frachtowa dywizja linii Emirates. Lotniczy przewoźnik towarowy obsługuje regularne rozkłady jak i loty czarterowe do ponad 85 miejsc docelowych na całym świecie. W trakcie pandemii Covid-19 linie Emirates SkyCargo łączyły rynki na całym świecie, dostarczając niezbędne towary, takie jak środki ochrony osobistej, leki, żywność, łatwo psujące się produkty, elektronikę, maszyny i inne urządzenia.

Emirates Engineering zapewnia utrzymanie floty szerokokadłubowej Emirates, która obejmuje ponad 260 samolotów. Zespół przeprowadza regularne kontrole parkowania na uziemionych samolotach oraz planowe kontrole A i C oraz obsługę operacyjną floty latającej, obsługując loty cargo i rosnącą liczbę lotów pasażerskich.

Film jak inżynierowie Emirates przekształcili samoloty można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=Fgod5SZ191Y&feature=youtu.be 

(źr. Emirates SkyCargo)





kobiety w logistyce
30 lat w Polsce – jaki przepis na sukces ma prezes firmy LOXX – Iwona Betlejewska?
Karen Reddington nową prezes FedEx Express w Europie oraz CEO TNT
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
reklama
Mniej paliwa, mniej CO2 - dlaczego ekonomika paliwowa jest tak ważna?
Tarcze antykryzysowe okiem doradcy podatkowego
Zmiany w dyrektywie o delegowaniu pracowników nie dotyczą kierowców?!
ABC postępowania celnego
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Czy akcyzowa pułapka wstrząśnie branżą olejów smarowych?
Czy pakiet mobilności zakłóci powrót do równowagi branży transportowej?
Spedytorzy mówią - „Nie Dla Opłaty Manipulacyjnej DCT Gdańsk”
Wakacje na „L4” – czy zabraknie rąk do pracy?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
IKEA uruchomiła w Polsce nowy magazyn tranzytowy
Port Gdańsk w pierwszej 20 portów europejskich
Renault Trucks Polska wprowadza nową aplikację ONSIGHT CONNECT do diagnozy usterek ...
Hillebrand rozwija zrównoważone łańcuchy dostaw dla branży beverage
DHL Express dołącza do swojej floty nowe frachtowce Boeing 767-300 Freighters
DB Schenker otworzy nowy terminal na Lubelszczyźnie
FM Logistic uruchamia kolejną platformę logistyczną dla Polpharmy
CEVA Logistics uruchomiła innowacyjną platformę do zarządzania transportem - myCE ...
Nestlé dołączyło do European Clean Trucking Alliance
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC