Konto pracodawcy


Omega Pilzno zwiększa flotę o 50 nowych ciągników siodłowych

Omega Pilzno rozbudowuje swoją flotę pojazdów ciężkich. Operator podpisał właśnie umowę z IVECO na dostawę 50 ciągników siodłowych IVECO S-WAY Natural Power.

Omega Pilzno to polski operator logistyczny z wieloletnim doświadczeniem w transporcie i spedycji. Obecnie flota pojazdów operatora liczy prawie 700 nowoczesnych zestawów, ponadto firma posiada 5 magazynów logistycznych i zatrudnia ponad 1000 pracowników.
 
Ciągniki siodłowe IVECO S-WAY NP 460 LNG dla firmy Omega Pilzno zostaną dostarczone w wersjach Standard już w pod koniec marca 2020 roku. Dodatkowo będą również doposażone w lodówki, spojlery, opony klasy A, retardery, komfortowe fotele, leżanki i światła LED. Na wszystkie ciągniki zostaną uruchomione kontrakty serwisowe 3XL z ANS, holowaniem oraz akumulatorami. Pełne kontrakty zostaną uruchomione na okres 5 lat użytkowania pojazdów. IVECO S-WAY jest pierwszym z nowej serii ciężkich pojazdów IVECO WAY, który miał swoją premierę w 2019 roku. IVECO S-WAY NP 460, zasilany wyłącznie gazem ziemnym (LNG) i wyposażony w dwa zbiorniki kriogeniczne, rozwija moc 460 KM i oferuje zasięg do 1600 kilometrów.Dodatkowo wszystkie pojazdy użytkowane przez operatora, będą posiadały nowoczesne lekkie naczepy, co stanowić będzie dodatkowy atut w dążeniu do zminimalizowania szkodliwego wpływu transportu na środowisko naturalne.

- Inwestycja to nie tylko odpowiedź na potrzeby klientów i rynku, ale także element naszej strategii biznesowej opartej na zrównoważonym rozwoju. Chcemy w szerokim zakresie dostarczać ekologiczne rozwiązania logistyczne, które pozwalają na zmniejszenie negatywnego oddziaływania na środowisko. Naszą ambicją jest wyznaczanie w tym zakresie krajowych standardów, stąd tak duża skala zamówienia – powiedział Adam Godawski, wiceprezes Grupy Omega Pilzno.

(źr. IVECO Polska)

kobiety w logistyce
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
Kobieca załoga w Emirates SkyCargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
Jak korzystać z tarczy antykryzysowej - koronawirus a transport
Osoby fizyczne mają złożyć PIT do 30 kwietnia, odroczenia płatności dla pracoda ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Rozwój transportu drogowego po koronawirusie
Jak wygląda handel po wybuchu pandemii?
Nadal nie zlikwidowano barier w rozwoju transportu intermodalnego – alarmuje NIK
Cena ropy naftowej… poniżej zera – co dalej?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
CEVA Logistics dzięki robotyzacji zwiększa wydajność magazynów o 400%
Grupa Raben ponownie Marką Godną Zaufania
Agility realizuje kontrakty dla brytyjskiego Ministerstwa Obrony
GLS Poland rozpoczyna współpracę z BLIKIEM
Darmowa platforma Clicktrans dla transportu przesyłek pomocowych dla szpitali
Fracht FWO realizuje kolejne dostawy z Polski do USA dla elektrowni wiatrowych
Emirates SkyCargo oferują już regularne loty cargo
DB Schenker przedłuża współpracę z NEONET
GEFCO otwiera centrum dystrybucyjne w Schiphol
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC