Konto pracodawcy


DKV Box rozlicza opłaty drogowe w Bułgarii

Klienci DKV Euro Service mogą regulować opłaty drogowe w Bułgarii przy użyciu urządzenia DKV Box Europe, zgodnego z technologią EETS. Tym samym, dysponując tylko jednym boxem, przewoźnicy mogą swobodnie podróżować już przez siedem krajów europejskich. Rozliczenia ze wszystkich krajów są dostępne na jednej platformie online DKV.

Bułgaria jest ważnym krajem tranzytowym pomiędzy Europą Centralną i Bliskim Wschodem. Liczne paneuropejskie korytarze transportowe przebiegają przez Kraje bałkańskie położone nad Morzem Czarnym. Przypomnijmy, że Bułgaria wprowadziła elektroniczny system opłat drogowych, oparty na technologii satelitarnej, w marcu tego roku. Obowiązkiem opłat objęte są wszystkie pojazdy poruszające się po autostradach i drogach krajowych.

DKV Box Europe to jedna z trzech możliwych metod płatności za myto, dedykowana firmom transportowym regularnie odwiedzającym ten kraj. Pozostałe dwie, to jak dotychczas: bilety za przejazdy wybranymi odcinkami lub e-winiety zamawiane online u operatorów kart paliwowych lub przez aplikację mobilną. Stawki za przejazd bułgarskimi drogami są zależne od pokonywanego dystansu, klasy zanieczyszczeń, liczby osi, ciężaru pojazdu oraz kategorii pojazdu.
- W Bułgarii DKV zapewnia od dawna rozliczania opłat drogowych w porozumieniu z lokalnym operatorem. Jesteśmy dumni, mogąc zaoferować naszym klientom dodatkowe możliwości rozliczania myta przy użyciu uniwersalnego urządzenia DKV Box Europe” – mówi Jérôme Lejeune, dyrektor zarządzający ds. opłat drogowych w DKV.

Poza Bułgarią, rozwiązanie jednopudełkowe, jakim jest DKV Box Europe, akceptowane jest dziś w: Niemczech, Belgii, Francji, Austrii, Hiszpanii, Portugalii, a także w tunelach Warnow i Herren w Niemczech oraz w tunelu Liefkenshoektunnel w Belgii. W niedalekiej przyszłości box EETS od DKV będzie obsługiwał wszystkie elektroniczne systemy opłat drogowych w Europie.

(źr. DKV Euro Service)

kobiety w logistyce
Transformacje na 9. Forum Kobiet w Logistyce!?
Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2021”
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Co, jeśli mleko się wylało…
Jak wysyłać częściej i nie płacić więcej? Hillebrand o łańcuchach dostaw w b ...
Polski Ład może zmobilizować do przejścia na samozatrudnienie?
Przewozy SENT w dobie e-TOLL – nawet 10 tys. zł kary za niedopełnienie formalnoś ...
reklama
Jaki szablon CV wybrać do podania o pracę w logistyce?
L4 tuż przed odejściem z pracy - jakie konsekwencje może tworzyć?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Kondycja branży transportowej a inflacja
Jakie zmiany wywoła elektromobilność w branży TSL?
Zatory płatnicze w MŚP – które branże i regiony potrzebują wsparcia?
Biznes sięga chmur
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Ruszyła budowa Prologis Park Warsaw – Żerań
Emirates inwestują 1 mld USD w nowe samoloty cargo i przebudowę samolotów pasażer ...
FedEx Express zwiększa przepustowość sieci lotniczej przed szczytem sezonu wysyłk ...
Trans.eu ogłasza nowe produkty i wielkie plany ekspansji
Konsumenci chętnie kupują w sieci „z drugiej ręki”
Valery Muyard nowym prezesem Renault Trucks Polska
Kuehne+Nagel jako pierwszy oferuje zrównoważone paliwo dla wszystkich przesyłek w ...
Boże Narodzenie – wzmożony popyt i wyjątkowe wyzwanie dla branży logistycznej
W 2021 roku elektryczna flota InPost przekroczy 300 aut
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC