Konto pracodawcy


Opłaty na Węgrzech będzie można już rozliczać za pomocą DKV Box Europe

Już wkrótce opłaty drogowe w węgierskim systemie HU-GO będzie można rozliczać za pomocą urządzenia DKV Box EUROPE, działającego w systemie EETS. Zaletą będzie też tryb płatności post-paid.

Od dziś operator kart paliwowych DKV rozpoczyna fazę pilotażową rozliczania opłat drogowych poprzez DKV Box EUROPE na Węgrzech. Węgierski system HU-GO obejmuje wszystkie autostrady, drogi ekspresowe oraz drogi krajowe. Do tej pory przewoźnicy mogli rozliczać myto na Węgrzech za pomocą karty DKV. Integracja Węgier z jednolitym europejskim systemem poprzez urządzenie pokładowe DKV dla EETS oznacza wygodę, połączoną z wysokiej jakości serwisem w zakresie rozliczeń myta.

- Obecnie nasi klienci mogą rozliczać przy użyciu DKV Box EUROPE opłaty drogowe w Niemczech, Belgii, Francji, Austrii, Hiszpanii, Portugalii, Bułgarii, a także w tunelach Warnow i Herren w Niemczech oraz w tunelu Liefkenshoektunnel w Belgii. Jesteśmy dumni, mogąc włączyć Węgry na tę listę – mówi Jérôme Lejeune, dyrektor zarządzający ds. opłat drogowych w DKV. „Tym samym osiągnęliśmy kolejny kamień milowy na naszej drodze do połączenia całej Europy jednym boxem. Już wkrótce powiększymy ofertę o kolejne kraje.

Bardzo istotną zaletą rozliczeń przy pomocy boxa EETS jest forma rozliczeń postpay. Do tej pory, aby regulować opłaty na Węgrzech, firmy transportowe zmuszone były zakupować bezzwrotne urządzenie pokładowe lokalnego operatora w cenie 120 euro. Przy wykorzystaniu uniwersalnych boxów EETS koszt ten odpada. Nie trzeba także przedpłacać myta w systemie prepaid, co poprawia płynność finansową przewoźników.

W ostatnich latach Węgry stały się, obok Czech, centralnym punktem dla logistyki w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Droga na rynki Unii Europejskiej z kierunków: Ukrainy, Rumunii czy krajów Bałkańskich, za każdym razem biegnie przez rejon Karpat. Dla Chorwacji przejazd przez Węgry jest alternatywą dla podróży przez Austrię. Znaczenie Węgier jako kraju tranzytowego pomiędzy północą i zachodem a wschodem i południem Europy widać wyraźnie patrząc na fakt, że cztery korytarze transportowe Unii Europejskiej przebiegają przez ten kraj.

(źr. DKV Euro Service)

kobiety w logistyce
WISTA policzy kobiety pracujące w gospodarce i logistyce morskiej!
Rusza program mentoringowy dla liderek i liderów z branży morsko-logistycznej!
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Urlopy 2021 – nowe uprawnienia pracodawcy a pracownika
Od 1 lipca zmiana samochodu osobowego na ciężarowy będzie wymagała zapłaty podat ...
Zmiany w rozliczaniu wynagrodzeń kierowców zatrzęsą rynkiem transportowym?
Skocz po whisky - czyli o czym wiedziec powinien importer alkoholi?
Czy zawodowy kierowca może wyruszyć w trasę ze swoim pupilem?
Czas pracy w porze nocnej i kary za przekroczenie 10 godzin
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Zryczałtowana składka zdrowotna - przywilejem dla wybranych?
4-dniowy tydzień pracy w Polsce – jak wpłynąłby na gospodarkę?
Polski Ład – ryczałt szansą dla przedsiębiorców?
Bez zmiany polskiego prawa koszty przewoźników zwiększą się nawet o 100%!?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Hillebrand - rekordowy wzrost przychodów i pozycja lidera na polskim rynku
Wymiana floty Poczty Polskiej zakończona – ponad tysiąc nowych aut dostawczych!
W Wiskitkach powstają kolejne 3 magazyny FM Logistic
Przewozy intermodalne po I kwartale 2021 na dwucyfrowym wzroście!
Arvato otwiera kolejne centrum logistyczne w Prologis Park Poznań III
Emirates SkyCargo rozbudowują infrastrukturę sieci chłodniczej w Dubaju
FedEx partnerem logistycznym UEFA EURO 2020
Na Podkarpaciu powstanie najdłuższy w Europie tor do pasywnej lewitacji magnetyczne ...
W parkach logistycznych Prologis wystartowały Book Boxy
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC