Konto pracodawcy


Opłaty na Węgrzech będzie można już rozliczać za pomocą DKV Box Europe

Już wkrótce opłaty drogowe w węgierskim systemie HU-GO będzie można rozliczać za pomocą urządzenia DKV Box EUROPE, działającego w systemie EETS. Zaletą będzie też tryb płatności post-paid.

Od dziś operator kart paliwowych DKV rozpoczyna fazę pilotażową rozliczania opłat drogowych poprzez DKV Box EUROPE na Węgrzech. Węgierski system HU-GO obejmuje wszystkie autostrady, drogi ekspresowe oraz drogi krajowe. Do tej pory przewoźnicy mogli rozliczać myto na Węgrzech za pomocą karty DKV. Integracja Węgier z jednolitym europejskim systemem poprzez urządzenie pokładowe DKV dla EETS oznacza wygodę, połączoną z wysokiej jakości serwisem w zakresie rozliczeń myta.

- Obecnie nasi klienci mogą rozliczać przy użyciu DKV Box EUROPE opłaty drogowe w Niemczech, Belgii, Francji, Austrii, Hiszpanii, Portugalii, Bułgarii, a także w tunelach Warnow i Herren w Niemczech oraz w tunelu Liefkenshoektunnel w Belgii. Jesteśmy dumni, mogąc włączyć Węgry na tę listę – mówi Jérôme Lejeune, dyrektor zarządzający ds. opłat drogowych w DKV. „Tym samym osiągnęliśmy kolejny kamień milowy na naszej drodze do połączenia całej Europy jednym boxem. Już wkrótce powiększymy ofertę o kolejne kraje.

Bardzo istotną zaletą rozliczeń przy pomocy boxa EETS jest forma rozliczeń postpay. Do tej pory, aby regulować opłaty na Węgrzech, firmy transportowe zmuszone były zakupować bezzwrotne urządzenie pokładowe lokalnego operatora w cenie 120 euro. Przy wykorzystaniu uniwersalnych boxów EETS koszt ten odpada. Nie trzeba także przedpłacać myta w systemie prepaid, co poprawia płynność finansową przewoźników.

W ostatnich latach Węgry stały się, obok Czech, centralnym punktem dla logistyki w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Droga na rynki Unii Europejskiej z kierunków: Ukrainy, Rumunii czy krajów Bałkańskich, za każdym razem biegnie przez rejon Karpat. Dla Chorwacji przejazd przez Węgry jest alternatywą dla podróży przez Austrię. Znaczenie Węgier jako kraju tranzytowego pomiędzy północą i zachodem a wschodem i południem Europy widać wyraźnie patrząc na fakt, że cztery korytarze transportowe Unii Europejskiej przebiegają przez ten kraj.

(źr. DKV Euro Service)

kobiety w logistyce
Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel w charytatywnym Kalendarzu Gwiazd na rzecz Fundacji „Akogo?”
Jestem kobietą, kieruję – ruszyła kampania społeczna Fundacji Truckers Life
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Brexit – przewoźniku o czym wiedzieć powinieneś?
Kierowco, co wie o Tobie Twój szef?
Karta drogowa – relikt przeszłości czy konieczny dokument?
Kary za nacisk do 11,5 tony mogą być nielegalne!?
Rząd planuje zmiany w ryczałcie - rewolucja bez rewolucji?
Koniec ulgi abolicyjnej - wyższe podatki dla pracujących za granicą
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Będzie rewizja Pakietu Mobilności. Ma negatywny wpływ na środowisko?!
Dachser o rozbieżnościach między podażą a popytem w transporcie morskim
Polska wykorzystuje swój potencjał na Nowym Jedwabnym Szlaku? – raport Rohlig Suus Logistics
Brexit w transporcie: sytuacja się normuje?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Hillebrand uruchomił procesy recyklingu flexitanków
Piotr Hrebieniuk szefem produktu w Omnipack
Poczta Polska wdraża nową strategię – ma być szybka i nowoczesna
Rynek kurierski gotowy na większą skalę przesyłek e-commerce?
COVID-19 wyprzedza wszystkie inne ryzyka biznesowe!
Fracht FWO Polska ogłasza kolejne rekrutacje i przedstawia kierunki rozwoju
Wzrost zadłużenia na rynku KEP - średnio dłużnik z tej branży ma do oddania ok. ...
CHEP i Zbyszko rozszerzają współpracę
Poczta Polska zbuduje swój hub w Porcie Solidarność (CPK)
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC