Dodaj ogłoszenie o pracy


DKV wdraża nowe rozwiązanie w zastosowaniu kart paliwowych

W erze mobilności i smartfonów tradycyjna karta paliwowa staje się przeżytkiem. Przewoźnicy chcą samodzielnie, przy pomocy kilku kliknięć, sterować ruchami floty. Zdefiniowana z góry karta ustępuje miejsca inteligentnym systemom online. Jednym z najbardziej elastycznych narzędzi w tym zakresie jest elektroniczne konto klienta DKV o nazwie DKV COCPIT.

Ewolucja w kierunku samodzielnego zarządzania flotą ma ważne podłoże – zwiększa bezpieczeństwo transakcji. Teraz poprzez DKV COCPIT przewoźnik może w kilka minut zmienić limity na karcie, aktywować albo dezaktywować poszczególne karty floty, czy też zamówić mailowo raporty informujące o konkretnych zdarzeniach.
- Karta stała się tym samym ostatnim, ale już nie najważniejszym, ogniwem pozostającym w ręku kierowcy. Prawdziwa kontrola i zarządzanie zostało w całości oddane w ręce osoby zarządzającej parkiem samochodowym – mówi Michał Bałakier, dyrektor generalny DKV Euro Service Polska.

To ogromne ułatwienie dla zarządcy floty, który samodzielnie i natychmiast decyduje na przykład o wysokości limitu dziennego, jaki kierowca będzie mógł wykorzystać na potrzeby tankowania przy użyciu karty. Dotychczas uruchamianie tego typu limitów kwotowych realizowane było za pośrednictwem doradców emitenta karty i wewnętrznego systemu firmy. Nie było też dostępne dla klientów niezależnych operatorów kart paliwowych, oferujących stacje wielu marek czy też rozliczanie poboru myta w Europie. Dziś, by ustawić dostępy, wystarczy kilka kliknięć w panelu klienta DKV COCKPIT. Dodatkowo, w dowolnym momencie możliwe jest czasowe dezaktywowanie oraz ponowne aktywowanie każdej karty paliwowej DKV. W awaryjnej sytuacji, gdy np. istnieje podejrzenie wyłudzenia środków lub w razie zagubienia karty, zarządca floty samodzielnie, w zaledwie pięć minut, jest w stanie deaktywować każdą kartę DKV. Wygodę zwiększają konfigurowalne raporty mailowe, na przykład o każdorazowym użyciu karty czy wprowadzeniu nieprawidłowego kodu PIN. Użytkownik może teraz w czasie rzeczywistym monitorować użycie wszystkich kart we flocie. - Priorytetem jest zapewnienie elastyczności i bezpieczeństwa transakcji dzięki wdrażaniu najnowszych technologii. Trzeba jednak pamiętać, że najsłabszym ogniwem jest i pozostanie człowiek – zauważa Michał Bałakier z DKV. - Wzbogacając DKV COCKPIT o nowe funkcje, chcemy, aby nasi klienci mogli jeszcze precyzyjniej dobierać zabezpieczenia, w zależności od sposobu korzystania z kart paliwowych i swoich indywidualnych potrzeb.

DKV Euro Service to międzynarodowy operator kart paliwowo-serwisowych DKV Card.  Firma istnieje od 1934 roku i jest najstarszą i zarazem największą na drogach Europy organizacją serwisową. Obejmuje zasięgiem ponad 80 tys. stacji i punktów usługowych. Na terenie Polski przedstawicielstwo DKV działa od 25 lat. Współpracuje tu z siecią blisko 4000 stacji paliw i 150 warsztatów. Karta paliwowo-serwisowa DKV umożliwia bezgotówkowe tankowanie na stacjach różnych marek i dostęp do wielu usług dodatkowych, m.in. rozliczania opłat drogowych, serwisów naprawczych, internetowych serwisów do zarządzania transakcjami czy zwrotu zagranicznego podatku VAT.

Więcej informacji na: www.dkv-euroservice.com


czy wiedziałeś, że...
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.
W roku 2021 całkowita wartość transakcji w sektorze nieruchomości magazynowych w Europie wyniosła ok. 62 mld euro, co oznacza wzrost aż o 79% w porównaniu do średniej za poprzednie pięć lat. W Polsce odnotowano popyt na poziomie 7,35 mln m kw. oraz wzrost absorpcji o 84% rok do roku. W skali całego kontynentu najwięcej, bo aż 19,5 mld euro, zainwestowano w Wielkiej Brytanii, co stanowi 31% łącznego wolumenu. Wysokie poziomy aktywności inwestycyjnej odnotowano także w Niemczech (8,6 mld euro), Francji (6,5 mld euro), Szwecji (5,8 mld euro) oraz Holandii (5,7 mld euro).
Ponad 60 proc. pracowników w Polsce podczas pracy załatwia swoje prywatne spawy. Z drugiej strony, ponad połowa zatrudnionych odpowiada na służbowe maile i odbiera telefony po godzinach pracy. Jednak zdecydowana większość podczas urlopu z łatwością odrywa się od obowiązków zawodowych i nie odczuwa presji od pracodawcy z tego powodu – tak wynika z globalnego badania Randstad Workmonitor.
Korona-kryzys dotknął niemałą grupę Polaków, ale jak wynika z danych Intrum, kobiety odczuły to bardziej. Pandemia zmniejszyła dochody i dobrobyt finansowy ponad połowy kobiet w naszym kraju (51 proc.) i 41 proc. mężczyzn.