Konto pracodawcy


DKV wdraża nowe rozwiązanie w zastosowaniu kart paliwowych

W erze mobilności i smartfonów tradycyjna karta paliwowa staje się przeżytkiem. Przewoźnicy chcą samodzielnie, przy pomocy kilku kliknięć, sterować ruchami floty. Zdefiniowana z góry karta ustępuje miejsca inteligentnym systemom online. Jednym z najbardziej elastycznych narzędzi w tym zakresie jest elektroniczne konto klienta DKV o nazwie DKV COCPIT.

Ewolucja w kierunku samodzielnego zarządzania flotą ma ważne podłoże – zwiększa bezpieczeństwo transakcji. Teraz poprzez DKV COCPIT przewoźnik może w kilka minut zmienić limity na karcie, aktywować albo dezaktywować poszczególne karty floty, czy też zamówić mailowo raporty informujące o konkretnych zdarzeniach.
- Karta stała się tym samym ostatnim, ale już nie najważniejszym, ogniwem pozostającym w ręku kierowcy. Prawdziwa kontrola i zarządzanie zostało w całości oddane w ręce osoby zarządzającej parkiem samochodowym – mówi Michał Bałakier, dyrektor generalny DKV Euro Service Polska.

To ogromne ułatwienie dla zarządcy floty, który samodzielnie i natychmiast decyduje na przykład o wysokości limitu dziennego, jaki kierowca będzie mógł wykorzystać na potrzeby tankowania przy użyciu karty. Dotychczas uruchamianie tego typu limitów kwotowych realizowane było za pośrednictwem doradców emitenta karty i wewnętrznego systemu firmy. Nie było też dostępne dla klientów niezależnych operatorów kart paliwowych, oferujących stacje wielu marek czy też rozliczanie poboru myta w Europie. Dziś, by ustawić dostępy, wystarczy kilka kliknięć w panelu klienta DKV COCKPIT. Dodatkowo, w dowolnym momencie możliwe jest czasowe dezaktywowanie oraz ponowne aktywowanie każdej karty paliwowej DKV. W awaryjnej sytuacji, gdy np. istnieje podejrzenie wyłudzenia środków lub w razie zagubienia karty, zarządca floty samodzielnie, w zaledwie pięć minut, jest w stanie deaktywować każdą kartę DKV. Wygodę zwiększają konfigurowalne raporty mailowe, na przykład o każdorazowym użyciu karty czy wprowadzeniu nieprawidłowego kodu PIN. Użytkownik może teraz w czasie rzeczywistym monitorować użycie wszystkich kart we flocie. - Priorytetem jest zapewnienie elastyczności i bezpieczeństwa transakcji dzięki wdrażaniu najnowszych technologii. Trzeba jednak pamiętać, że najsłabszym ogniwem jest i pozostanie człowiek – zauważa Michał Bałakier z DKV. - Wzbogacając DKV COCKPIT o nowe funkcje, chcemy, aby nasi klienci mogli jeszcze precyzyjniej dobierać zabezpieczenia, w zależności od sposobu korzystania z kart paliwowych i swoich indywidualnych potrzeb.

DKV Euro Service to międzynarodowy operator kart paliwowo-serwisowych DKV Card.  Firma istnieje od 1934 roku i jest najstarszą i zarazem największą na drogach Europy organizacją serwisową. Obejmuje zasięgiem ponad 80 tys. stacji i punktów usługowych. Na terenie Polski przedstawicielstwo DKV działa od 25 lat. Współpracuje tu z siecią blisko 4000 stacji paliw i 150 warsztatów. Karta paliwowo-serwisowa DKV umożliwia bezgotówkowe tankowanie na stacjach różnych marek i dostęp do wielu usług dodatkowych, m.in. rozliczania opłat drogowych, serwisów naprawczych, internetowych serwisów do zarządzania transakcjami czy zwrotu zagranicznego podatku VAT.

Więcej informacji na: www.dkv-euroservice.com


kobiety w logistyce
Transformacje na 9. Forum Kobiet w Logistyce!?
Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2021”
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Co, jeśli mleko się wylało…
Jak wysyłać częściej i nie płacić więcej? Hillebrand o łańcuchach dostaw w b ...
Polski Ład może zmobilizować do przejścia na samozatrudnienie?
Przewozy SENT w dobie e-TOLL – nawet 10 tys. zł kary za niedopełnienie formalnoś ...
reklama
Jaki szablon CV wybrać do podania o pracę w logistyce?
L4 tuż przed odejściem z pracy - jakie konsekwencje może tworzyć?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Kondycja branży transportowej a inflacja
Jakie zmiany wywoła elektromobilność w branży TSL?
Zatory płatnicze w MŚP – które branże i regiony potrzebują wsparcia?
Biznes sięga chmur
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Poczta Polska szuka pomocników św. Mikołaja!
CEVA Logistics inwestuje w Afryce
OTL sprzedaje Grupie Rhenus swoje udziały w C. Hartwig Gdynia
Ruszyła budowa Prologis Park Warsaw – Żerań
Emirates inwestują 1 mld USD w nowe samoloty cargo i przebudowę samolotów pasażer ...
FedEx Express zwiększa przepustowość sieci lotniczej przed szczytem sezonu wysyłk ...
Trans.eu ogłasza nowe produkty i wielkie plany ekspansji
Konsumenci chętnie kupują w sieci „z drugiej ręki”
Valery Muyard nowym prezesem Renault Trucks Polska
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC