Dodaj ogłoszenie o pracy


BelToll - nowe odcinki dróg płatne od 1 sierpnia 2014

1 sierpnia 2014, sieć dróg płatnych w Republice Białorusi zostanie rozszerzona o dodatkowe 256 km. Drugi etap rozszerzenia systemu BelToll obejmie odcinki dróg M-5 Mińsk-Gomel(Homel), M-6 Mińsk-Grodno, M-7 Mińsk-granica z Litwą oraz P-1 Mińsk- Dzierżyńsk. Tym samym  łączna długość sieci dróg płatnych w Republice Białorusi wyniesie 1 189 km.

Poniższe odcinki dróg zostaną włączone do sieci dróg płatnych z dniem 1 sierpnia 2014:

Droga

Odcinek drogi, km

Odcinek płatny, km

М-5/Е 271 Mińsk-Gomel (Homel)

65

130

65

М-6/Е 28 Szczuczyn-Grodno

214

287

73

М-7/Е 28 Mińsk-Oshmyany- granica z  Litwą (Kamienny Łog)

57

148

91

Р-1 Mińsk- Dzierżyńsk

8

35

27


Podczas drugiego rozszerzenia systemu BelToll zostaną otwarte nowe Miejsca Obsługi Klienta, w których użytkownicy będą mogli zarejestrować się w systemie, otrzymać urządzenie OBU i doładować konto. Nowe punkty będą zlokalizowane pod poniższymi adresami:
Mińsk, Al. Dzerzhinsky 132, United Company PS nr. 2;
Maryjna Górka, M-5, 59 km, Belorusneft PS nr. 2;
Sychkovo, M-5, Belorusneft PS nr. 29;
Dzierżyńsk, ul. Minskaya 40, Vesta PS nr. 7;
Oshmyany, M-7, 69 km, United Company PS nr. 10;
Szczuczyn, M-6, Belorusneft PS nr. 23;
Mińsk, ul. Briketa 31 (FSK budynek Logistik);
Grodno, ul. Ponemunskaya 2E.

O systemie BelToll
BelToll to elektroniczny system poboru opłat (ESP) obowiązujący na terenie Republiki Białorusi od 1 sierpnia 2013 roku. Jest on oparty na technologii komunikacji bezprzewodowej krótkiego zasięgu (DSRC). System umożliwia uiszczanie opłaty za przejazd bez konieczności zatrzymywania się w punktach poboru opłat.

(red/BelToll)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.