Konto pracodawcy


Białoruś rozszerza opłaty w systemie BelToll

Począwszy od 1 stycznia 2014 sieć dróg płatnych na Białorusi zostanie rozszerzona o 118 km. Drugi etap projektu wdrożenia systemu ETC obejmie odcinek drogi M4 Mińsk-Mohylew od 74 do 192 km. Łączna długość sieci dróg płatnych na Białorusi wyniesie 933 km.
Wraz z budową 11 dodatkowych bramownic, w drugim etapie rozszerzenia systemu BelToll uruchomione zostaną 2 nowe, działające całodobowo Punkty Obsługi Klienta.
Dla wygody użytkowników dróg zmienią się lokalizacje niektórych Punktów Obsługi Klienta w Mohylewie i Beresino.
- Pierwsze cztery miesiące od startu systemu BelToll były prawdziwym wyzwaniem, ale dzięki wysiłkowi zespołu operatora systemu oraz przedstawicieli właściwych organów państwa, wszystkie cele zostały osiągnięte, a zaplanowane działania wykonane terminowo - powiedział Sergey Boury, z firmy Kapsch Telematic Services FLLC, będącej operatorem systemu BelToll.

Przypomnijmy, że BelToll to elektroniczny system poboru opłat (ESP) obowiązujący na terenie Republiki Białorusi od 1 sierpnia 2013 roku, i obejmujący 815 km dróg na Białorusi – М-1/E 30 (Brześć– Mińsk–granica z Federacją Rosyjską) odcinki dróg M-2 Mińsk – Port Lotniczy Mińsk, M-3 Mińsk – Witebsk, M-4 Mińsk – Mohylew, M-5/E 271 Mińsk – Gomel (Homel), M-6/E 28 Mińsk – Grodno – granica z Polską (Bruzgi).
Korzystanie z systemu BelToll jest obowiązkowe dla kierowców:

  • pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3,5 tony spoza Unii Celnej (Republika Białorusi, Federacja Rosyjska, Kazachstan),
  • pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony

Kierowcy pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3,5 tony zarejestrowanych w krajach członkowskich Unii Celnej są zwolnieni z obowiązku uiszczania opłat.

za info Beltoll

kobiety w logistyce
Karen Reddington nową prezes FedEx Express w Europie oraz CEO TNT
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Wjazd do Wielkiej Brytanii już możliwy, ale…
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Jak zagraniczna sprzedaż może pomóc firmom w czasie pandemii? - komentarz DHL
Covid-19 wystawił na próbę światową logistykę – czy to rozwinie nearshoring?
Co dalej z kierowcami i jak cyfryzacja wpłynie na ich rynek pracy?
Jak zarządzać łańcuchem dostaw po pandemii COVID-19?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Linie Emirates zwiększają ładowność, usuwając fotele z kabiny klasy ekonomiczne ...
DKV chce zwiększyć dostęp do strzeżonych parkingów dla aut ciężarowych
Kuehne+Nagel w Polsce podpisało wieloletni kontrakt z firmą Huel
CEVA Logistics rozpoczęła realizację planu ekspansji w Afryce
Pierwsze FLIRTy wjeżdżają na tory
Fracht FWO Polska dynamicznie rozwija transport morski kontenerów
GLS wprowadza na polski rynek rowery kurierskie
Innowacyjne rozwiązanie Hillebrand chroni beczki przed TCA w transporcie
Dachser Polska w nowej siedzibie w Strykowie k. Łodzi
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC