Konto pracodawcy


Od 12 lat z kartami DKV …

ZTE Radom w opinii licznych partnerów biznesowych to firma rzetelna i wiarygodna, która bardzo precyzyjnie kalkuluje ponoszone koszty. Nie dziwi tym samym fakt, że w przypadku rozliczania opłat drogowych w Europie poszukiwała ona sprawdzonego pośrednika, który będzie gwarantował przejrzystość rozliczeń przy jednoczesnym niewysokim poziomie pobieranej prowizji. Tak oto 12 lata temu wybór padł na firmę DKV Euro Service z centralą w Niemczech, z którą ZTE Radom do dziś sprawnie rozlicza myto w Europie, w tym opłaty w niemieckim systemie TollCollect. Wybór o tyle nauturalny, że DKV na swym rodzimym rynku zapewnia wygodny sposób rozliczania opłat w oparciu o odroczoną płatność, a przy tym bez pobierania żadnej dodatkowej prowizji w przypadku opłat TollCollect.

Dlaczego pośrednictwo DKV? Największa korzyść to fakt, że firma ZTE Radom, dzieki pośrednictwu DKV przy rozliczaniu w Niemczech myta  poprzez urządzenie pokładowe, otrzymuje od DKV faktury nie obciążone żadną dodatkową prowizją. Zasada to dotyczy w takim samym stopniu wszystkich klientów DKV, którzy zdecydują się na tryb rozliczeń post paid opłat TollCollect. Wystarczy zamontować w pojazdach urządzenia pokładowe, które automatycznie rejestrują przejechane odcinki drogi i na tej podstawie wyliczają opłatę.

Kolejną ważną korzyścią jest wydłużony termin płatności, który w przypadku DKV wynosi aż 21 dni od momentu wystawienia faktury. Pozwala to ZTE Radom elastycznie planować wydatki i polepsza płynność finansową firmy. Jest to najszybsza i najprostsza metoda  rozliczeń, dzięki której wszystkie opłaty zestawione zostają na jednej fakturze od DKV wystawianej dwa razy w miesiącu w PLN lub EUR.

Nie do przecenienia jest również wygodna konsolidacja rozliczeń: jeśli za pośrednictwem jednego operatora karty paliwowej rozliczamy opłaty drogowe w wielu krajach, mamy jednego partnera odpowiedzialnego za wszystkie faktury i kontrolę płatności. Dokładnie tak jest w przypadku firmy ZTE Radom, która za pośrednictwem DKV rozlicza dodatkowo myto we Francji, Hiszpanii, Polsce oraz opłaty w czeskim systemie Premid. Oznacza to, że np. na trasie Polska-Niemcy-Austria-Czechy, firma  ZTE Radom na jednej fakturze otrzymuje w pełni zebrane koszty za Toll Collect, Go Maut, MYTO CZ oraz viaTOLL.

Integracja rozliczeń myta w Europie

Dynamiczny rozwój firmy transportowej idący w parze z rosnącą w osatnich latach ilością płatnych dróg w Europie, wiązał się z coraz większą listą wymogów oraz formalności, jakie trzeba było spełnić aby swobodnie przemieszczać się po Europie. W przypadku firmy ZTE Radom nieocnienione w obecnych realiach jest pośrednictwo międzynarodowego operatora kart paliwowych jakim jest DKV Euro Service, który już dawno przestał oferować jej jedynie możliwość zakupu paliwa.

DKV nie tylko przejął na siebie ciężar wszelkich formalności związanych z rejestracją do poszczególnych systemów myta, ale przede wszystkim uprościł późniejsze rozliczenia poniesionych w trasie opłat oraz zagwarantował dostęp do szeregu usług dodatkowych, takich jak: narzędzia online czy możliwość odzyskiwania zagranicznego VAT. Dziś ZTE Radom, poza ujednoliconym i przejrzystym systemem  rozliczania większości kosztów związanych z transportem, ma również gwarancję, że wszystkie transakcje, formalności oraz ewentualne reklamacje realizowane będą przez jednego partnera, czuwającego nad ogółem rozliczeń.

(źr. DKV)

kobiety w logistyce
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
Kobieca załoga w Emirates SkyCargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
Jak korzystać z tarczy antykryzysowej - koronawirus a transport
Osoby fizyczne mają złożyć PIT do 30 kwietnia, odroczenia płatności dla pracoda ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Koronawirus nie rozgrzał podmiejskiej logistyki ostatniej mili
Rozwój transportu drogowego po koronawirusie
Jak wygląda handel po wybuchu pandemii?
Nadal nie zlikwidowano barier w rozwoju transportu intermodalnego – alarmuje NIK
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
ID Logistics - dynamiczny I kwartał, wzrost sprzedaży o 9,6 proc.
Ponad 100 proc. więcej wydali kupujący na kwietniowych e-zakupach
11,3 mln ton przeładowanych w I kwartale 2020 w Porcie Gdańsk
CEVA Logistics dzięki robotyzacji zwiększa wydajność magazynów o 400%
Grupa Raben ponownie Marką Godną Zaufania
Agility realizuje kontrakty dla brytyjskiego Ministerstwa Obrony
GLS Poland rozpoczyna współpracę z BLIKIEM
Darmowa platforma Clicktrans dla transportu przesyłek pomocowych dla szpitali
Fracht FWO realizuje kolejne dostawy z Polski do USA dla elektrowni wiatrowych
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC