Konto pracodawcy
Oferta pracy
RABEN LOGISTICS POLSKA oferuje usługi z zakresu dystrybucji krajowej, międzynarodowej oraz kompleksowej obsługi logistycznej, a także frachtu morskiego i lotniczego. W Polsce firma istnieje ponad 25 lat. Zdobyte w tym czasie doświadczenie i pozycja na rynku gwarantują świadczenie najwyższej jakości kompleksowych usług logistycznych. Zasoby spółki to ok. 3700 pracowników, zróżnicowane magazyny o pow. ok. 500 tys. m2 i ponad 3000 nowoczesnych środków transportu. Raben zajmuje się obsługą wielu grup produktowych, m.in. artykułów spożywczych, FMCG, kosmetyków, towarów przemysłowych i artykułów chemicznych oraz produktów niebezpiecznych. Funkcjonująca od wielu lat stabilna sieć oddziałów ułatwia szybkie i bezpieczne przemieszczanie przesyłek, zarówno w oparciu o 35 lokalizacji w Polsce, jak i o oddziały Grupy Raben w Europie, w krajach takich jak: Czechy, Estonia, Holandia, Litwa, Łotwa, Niemcy, Rumunia, Słowacja, Ukraina, Węgry i Włochy. Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży Frachtu Lotniczego i Morskiego
Lokalizacja: mazowieckie
Nr Ref.: SSLM/09/2019
(Dokładna lokalizacja: Łoziska (pow. piaseczyński), Piaseczno )
Obowiązki / zadania
• Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi partnerami
• Realizacja planów sprzedaży frachtu lotniczego i morskiego
• Przygotowywanie i archiwizowanie ofert oraz finalizowanie sprzedaży
• Praca w systemie CRM
• Planowanie i raportowanie
Wymagania
Dołącz do nas jeśli...
• Posiadasz min. 2 letnie doświadczenie w nawiązywaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji z Klientami biznesowymi
• Posiadasz łatwość nawiązywania kontaktów i wysoką kulturę osobistą
• Zna i potrafisz wykorzystywać techniki sprzedaży
• Masz silną motywację do osiągania sukcesu
• Znasz MS Excel w dobrym stopniu
• Posługujesz się językiem angielskim w bardzo dobrym stopniu (wymóg konieczny)
• Masz prawo jazdy i doświadczenie w prowadzeniu samochodu
Oferujemy
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Benefity m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa lub bilety do kina, paczki dla pracowników itp
• Niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop)
APLIKUJ TERAZ!
* **
Aplikuj
Powrót
Dowiedz się więcej o tym pracodawcy!
email Jarosław Skupiński
HR Specialist
Zobacz wszystkie oferty tego pracodawcy
Zobacz wszystkie artykuły o tym pracodawcy
kobiety w logistyce
Aż 66 proc. zatrudnionych w przemyśle lekkim to kobiety
Coraz więcej kobiet w zawodzie kierowcy pojazdu ciężarowego
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Podsumowanie 2019 roku w prawie pracy
Bruksela o krok bliżej do zatwierdzenia pakietu mobilności
Klasyfikacja taryfowa towarów a Wiążąca informacja stawkowa?
Co ze starym urządzeniem do poboru opłat drogowych w Czechach?
10 wskazówek GEFCO - jak dobrze przygotować firmę na Brexit
Leasing samochodów 2019 - jak zmiany w prawie wpłynęły na rynek
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Intralogistyka w 2019 – co działo się w polskiej gospodarce magazynowej?
Apetyt inwestorów na nieruchomości w CEE nie spada
Co czeka logistykę, produkcję i handel w 2020 roku?
Jak zadbać o komfortowe i twórcze środowisko pracy
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Poczta Polska podsumowała miniony rok
Tańczący z paletami w Wielkim Finale Raben
Nowy dyrektor pionu operacyjnego VIVE Textile Recycling
BIK w 2019 roku podpisał umowy najmu na 40 tys. mkw. powierzchni magazynowej
Koleje Mazowieckie posiadają super nowoczesny symulator jazdy
W 7R Park Tczew powstaje kolejny BTS – tym razem dla POLOmarket
Jak Dachser korzysta z inteligentnej intralogistyki?
Just-in-time w dużym rozmiarze - dedykowany transport lotniczy do elektrowni w Austr ...
Hillebrand przejmuje kolejne spółki
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC