W niezaplanowanym przestoju kluczowe jest skrócenie reakcji przy rozwiązywaniu problemów, zapewnienie lepszego przepływu informacji pomiędzy mechanikiem, serwisem i wsparciem technicznym, co za tym idzie krótszy przestój i niższy koszt dla klienta. Chcąc osiągnąć ten cel marka Renault Trucks inwestuje w rozwiązania, które przynoszą wymierną korzyść dla użytkownika.
ONSIGHT CONNECT to aplikacja na smartfon lub tablet przeznaczona do komunikacji między pracownikami technicznymi. Umożliwia ona wideo-połączenie w czasie rzeczywistym między serwisem, w którym zdiagnozowano usterkę a Inżynierem Serwisu, który nie będąc na miejscu może lepiej zrozumieć problem pojazdu i przeprowadzić skuteczniejszą i szybszą diagnostykę online. Aplikacja pozwala na przekaz obrazu i dźwięku, jednocześnie dla kilku uczestników. Dodatkową szczególną jej zaletą jest możliwość zaznaczenia, wyróżnienia, zbliżenia wybranych obszarów/ elementów na ekranie podczas połączenia. Aplikacja pozwala również na wykorzystanie kamer termowizyjnych, makro oraz okularów VR.
Narzędzie ONSIGHT CONNECT jest wsparciem technicznym we wszystkich autoryzowanych serwisach Renault Trucks Polska.
(źr. Renault Trucks Polska)