Konto pracodawcy


Transformacja cyfrowa w spedycji Kuehne + Nagel

Kuehne + Nagel jest zaangażowany w rozwój możliwości e-touch w branży spedycyjnej. Poprzez wprowadzenie na rynek trzech nowych rozwiązań cyfrowych, operator skutecznie przyczynia się do realizacji jednego z głównych celów cyfryzacji: ułatwiania i dalszego usprawniania interakcji między klientami a firmą.

Dzięki nowej aplikacji Kuehne + Nagel (dostępnej dla systemów iOS i Android) klienci mogą wygodnie śledzić przesyłki obsługiwane przez operatora na urządzeniach mobilnych. Statusy przesyłek są wyświetlane bezpośrednio, a szczegóły są dostępne na wyciągnięcie ręki klienta. Aktualizacje mogą być odbierane za pomocą powiadomień typu „push”, a wszystkie informacje mogą być łatwo udostępniane partnerom i współpracownikom za pośrednictwem kanałów wiadomości błyskawicznych, wiadomości e-mail i SMS. Aplikacja Kuehne + Nagel będzie na bieżąco aktualizowana w celu wspierania dodatkowych informacji, współpracy oraz usług operacyjnych. Nowe internetowe Centrum Kontroli jest punktem wyjścia dla wdrożenia myKN, unikalnego zestawu informacji online i usług rezerwacji dostępnych i zintegrowanych w ramach jednej platformy. W pierwszym kroku platforma oferuje funkcje wyceny, rezerwacji i śledzenia przesyłek, które zostaną wzbogacone o dalsze funkcje dasboardów, raportowania i cech dodatkowych dotyczących współpracy. Korzystając z nowoczesnego, zorientowanego na użytkownika i wysoce konfigurowalnego interfejsu, klienci mogą dostosować Centrum Kontroli do swoich konkretnych potrzeb. Dzięki połączeniu zarządzania informacjami i narzędzi współpracy nowe Kuehne + Nagel uzyska większą przejrzystość, usprawni procesy i uprości zarządzanie łańcuchem dostaw dla wszystkich zainteresowanych stron. Centrum Kontroli jest zoptymalizowane pod kątem urządzeń stacjonarnych i mobilnych, a także jest łatwo dostępne na stronie operatora.

Poza tym Kuehne + Nagel zaprezentuje, zaprojektowaną z myślą o rosnącej bazie klientów w Azji, mobilną aplikację do rezerwacji i usług transportu morskiego w WeChat, najpopularniejszej wielofunkcyjnej sieci społecznościowej na całym świecie, w której dziennie aktywnych jest blisko miliard użytkowników. Będzie to rozszerzenie KN FreightNet, w pełni cyfrowej platformy Kuehne + Nagel służącej do wyceny, rezerwacji i śledzenia przesyłek. Rozszerzenie to wejdzie do użytku w czerwcu.

(źr. Kuehne + Nagel)

kobiety w logistyce
Aż 66 proc. zatrudnionych w przemyśle lekkim to kobiety
Coraz więcej kobiet w zawodzie kierowcy pojazdu ciężarowego
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Co warto wiedzieć o sprawozdaniach rocznych ADR?
Kto skorzysta z nowego ZUS+?
Podsumowanie 2019 roku w prawie pracy
Bruksela o krok bliżej do zatwierdzenia pakietu mobilności
Klasyfikacja taryfowa towarów a Wiążąca informacja stawkowa?
Co ze starym urządzeniem do poboru opłat drogowych w Czechach?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Ile Polska zarobi na rozwoju Nowego Jedwabnego Szlaku?
Intralogistyka w 2019 – co działo się w polskiej gospodarce magazynowej?
Apetyt inwestorów na nieruchomości w CEE nie spada
Co czeka logistykę, produkcję i handel w 2020 roku?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
GEFCO z certyfikatem GDP dla transportu drogowego
DPD Polska partnerem logistycznym Federacji Polskich Banków Żywności
Poczta Polska podsumowała miniony rok
Tańczący z paletami w Wielkim Finale Raben
Nowy dyrektor pionu operacyjnego VIVE Textile Recycling
BIK w 2019 roku podpisał umowy najmu na 40 tys. mkw. powierzchni magazynowej
Koleje Mazowieckie posiadają super nowoczesny symulator jazdy
W 7R Park Tczew powstaje kolejny BTS – tym razem dla POLOmarket
Jak Dachser korzysta z inteligentnej intralogistyki?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC