Konto pracodawcy

Transformacja cyfrowa w spedycji Kuehne + Nagel

Kuehne + Nagel jest zaangażowany w rozwój możliwości e-touch w branży spedycyjnej. Poprzez wprowadzenie na rynek trzech nowych rozwiązań cyfrowych, operator skutecznie przyczynia się do realizacji jednego z głównych celów cyfryzacji: ułatwiania i dalszego usprawniania interakcji między klientami a firmą.

Dzięki nowej aplikacji Kuehne + Nagel (dostępnej dla systemów iOS i Android) klienci mogą wygodnie śledzić przesyłki obsługiwane przez operatora na urządzeniach mobilnych. Statusy przesyłek są wyświetlane bezpośrednio, a szczegóły są dostępne na wyciągnięcie ręki klienta. Aktualizacje mogą być odbierane za pomocą powiadomień typu „push”, a wszystkie informacje mogą być łatwo udostępniane partnerom i współpracownikom za pośrednictwem kanałów wiadomości błyskawicznych, wiadomości e-mail i SMS. Aplikacja Kuehne + Nagel będzie na bieżąco aktualizowana w celu wspierania dodatkowych informacji, współpracy oraz usług operacyjnych. Nowe internetowe Centrum Kontroli jest punktem wyjścia dla wdrożenia myKN, unikalnego zestawu informacji online i usług rezerwacji dostępnych i zintegrowanych w ramach jednej platformy. W pierwszym kroku platforma oferuje funkcje wyceny, rezerwacji i śledzenia przesyłek, które zostaną wzbogacone o dalsze funkcje dasboardów, raportowania i cech dodatkowych dotyczących współpracy. Korzystając z nowoczesnego, zorientowanego na użytkownika i wysoce konfigurowalnego interfejsu, klienci mogą dostosować Centrum Kontroli do swoich konkretnych potrzeb. Dzięki połączeniu zarządzania informacjami i narzędzi współpracy nowe Kuehne + Nagel uzyska większą przejrzystość, usprawni procesy i uprości zarządzanie łańcuchem dostaw dla wszystkich zainteresowanych stron. Centrum Kontroli jest zoptymalizowane pod kątem urządzeń stacjonarnych i mobilnych, a także jest łatwo dostępne na stronie operatora.

Poza tym Kuehne + Nagel zaprezentuje, zaprojektowaną z myślą o rosnącej bazie klientów w Azji, mobilną aplikację do rezerwacji i usług transportu morskiego w WeChat, najpopularniejszej wielofunkcyjnej sieci społecznościowej na całym świecie, w której dziennie aktywnych jest blisko miliard użytkowników. Będzie to rozszerzenie KN FreightNet, w pełni cyfrowej platformy Kuehne + Nagel służącej do wyceny, rezerwacji i śledzenia przesyłek. Rozszerzenie to wejdzie do użytku w czerwcu.

(źr. Kuehne + Nagel)

kobiety w logistyce
Kobiety w zarządach firm - perspektywa globalna
Różnice w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w Polsce sięgają prawie 20 proc.
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Czy w roku 2019 zdrożeje OC?
Jakie świąteczne wydatki przedsiębiorcy mogą rozliczyć w kosztach?
Nowe przepisy uregulują kwestię adresów na zwolnieniach lekarskich
Jak sprawdzić brokera usług kurierskich i nie stracić na paczkach?
Co nas czeka w cyberbezpieczeństwie w 2019 roku?
Czy można i czy warto pożyczać licencję transportową?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Co zdominuje transport w 2019 roku?
Zmiany w ustawie o prawie lotniczym ułatwią realizację CPK
Motywacja tylko w korporacjach? Większość firm MŚP dostrzega korzyści z motywowania kadr, ale ponad 20 proc…
Plaga manipulacji tacho to problem, z którym musi zmierzyć się branża transportowa
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Rusza rozbudowa Nabrzeża Oliwskiego w Porcie Gdańsk
Netto Polska i Frigo Logistics rozszerzają współpracę
Rusak Business Services otworzył nowy skład celny, podatkowy oraz magazyn krajowy
Zmiany w zarządach Grupy DB Cargo Polska
Grupa Raben uruchomiła nowe narzędzie do śledzenia przesyłek w czasie rzeczywisty ...
Trzy nowe Dragony w taborze STK
Fracht FWO Polska podsumował ostatnie 12 miesięcy i przedstawia plany na 2019
InPost obsłużył ponad 86 mln przesyłek w 2018 roku
Agility zainwestuje 100 mln USD w cyfrową platformę logistyczną Shipa
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC