Konto pracodawcy


Transformacja cyfrowa w spedycji Kuehne + Nagel

Kuehne + Nagel jest zaangażowany w rozwój możliwości e-touch w branży spedycyjnej. Poprzez wprowadzenie na rynek trzech nowych rozwiązań cyfrowych, operator skutecznie przyczynia się do realizacji jednego z głównych celów cyfryzacji: ułatwiania i dalszego usprawniania interakcji między klientami a firmą.

Dzięki nowej aplikacji Kuehne + Nagel (dostępnej dla systemów iOS i Android) klienci mogą wygodnie śledzić przesyłki obsługiwane przez operatora na urządzeniach mobilnych. Statusy przesyłek są wyświetlane bezpośrednio, a szczegóły są dostępne na wyciągnięcie ręki klienta. Aktualizacje mogą być odbierane za pomocą powiadomień typu „push”, a wszystkie informacje mogą być łatwo udostępniane partnerom i współpracownikom za pośrednictwem kanałów wiadomości błyskawicznych, wiadomości e-mail i SMS. Aplikacja Kuehne + Nagel będzie na bieżąco aktualizowana w celu wspierania dodatkowych informacji, współpracy oraz usług operacyjnych. Nowe internetowe Centrum Kontroli jest punktem wyjścia dla wdrożenia myKN, unikalnego zestawu informacji online i usług rezerwacji dostępnych i zintegrowanych w ramach jednej platformy. W pierwszym kroku platforma oferuje funkcje wyceny, rezerwacji i śledzenia przesyłek, które zostaną wzbogacone o dalsze funkcje dasboardów, raportowania i cech dodatkowych dotyczących współpracy. Korzystając z nowoczesnego, zorientowanego na użytkownika i wysoce konfigurowalnego interfejsu, klienci mogą dostosować Centrum Kontroli do swoich konkretnych potrzeb. Dzięki połączeniu zarządzania informacjami i narzędzi współpracy nowe Kuehne + Nagel uzyska większą przejrzystość, usprawni procesy i uprości zarządzanie łańcuchem dostaw dla wszystkich zainteresowanych stron. Centrum Kontroli jest zoptymalizowane pod kątem urządzeń stacjonarnych i mobilnych, a także jest łatwo dostępne na stronie operatora.

Poza tym Kuehne + Nagel zaprezentuje, zaprojektowaną z myślą o rosnącej bazie klientów w Azji, mobilną aplikację do rezerwacji i usług transportu morskiego w WeChat, najpopularniejszej wielofunkcyjnej sieci społecznościowej na całym świecie, w której dziennie aktywnych jest blisko miliard użytkowników. Będzie to rozszerzenie KN FreightNet, w pełni cyfrowej platformy Kuehne + Nagel służącej do wyceny, rezerwacji i śledzenia przesyłek. Rozszerzenie to wejdzie do użytku w czerwcu.

(źr. Kuehne + Nagel)

kobiety w logistyce
Karen Reddington nową prezes FedEx Express w Europie oraz CEO TNT
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Wjazd do Wielkiej Brytanii już możliwy, ale…
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Wakacje na „L4” – czy zabraknie rąk do pracy?
Jak zagraniczna sprzedaż może pomóc firmom w czasie pandemii? - komentarz DHL
Covid-19 wystawił na próbę światową logistykę – czy to rozwinie nearshoring?
Co dalej z kierowcami i jak cyfryzacja wpłynie na ich rynek pracy?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
W Gdyni powstanie nowa droga do portu
CEVA Logistics i Miele przedłużają współpracę
VIVE Logistics nawiązało współpracę z Jeronimo Martins Polska
Największy magazyn centralny PepsiCo pracuje już na pełnych obrotach
DB Schenker otworzył w Sosnowcu magazyn Container Freight Station
ID Logistics wzmacnia współpracę z Lindt&Sprüngli
LPP wykorzystuje sztuczną inteligencję do kompletacji zamówień internetowych
Linie Emirates zwiększają ładowność, usuwając fotele z kabiny klasy ekonomiczne ...
DKV chce zwiększyć dostęp do strzeżonych parkingów dla aut ciężarowych
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC