Konto pracodawcy


Transformacja cyfrowa w spedycji Kuehne + Nagel

Kuehne + Nagel jest zaangażowany w rozwój możliwości e-touch w branży spedycyjnej. Poprzez wprowadzenie na rynek trzech nowych rozwiązań cyfrowych, operator skutecznie przyczynia się do realizacji jednego z głównych celów cyfryzacji: ułatwiania i dalszego usprawniania interakcji między klientami a firmą.

Dzięki nowej aplikacji Kuehne + Nagel (dostępnej dla systemów iOS i Android) klienci mogą wygodnie śledzić przesyłki obsługiwane przez operatora na urządzeniach mobilnych. Statusy przesyłek są wyświetlane bezpośrednio, a szczegóły są dostępne na wyciągnięcie ręki klienta. Aktualizacje mogą być odbierane za pomocą powiadomień typu „push”, a wszystkie informacje mogą być łatwo udostępniane partnerom i współpracownikom za pośrednictwem kanałów wiadomości błyskawicznych, wiadomości e-mail i SMS. Aplikacja Kuehne + Nagel będzie na bieżąco aktualizowana w celu wspierania dodatkowych informacji, współpracy oraz usług operacyjnych. Nowe internetowe Centrum Kontroli jest punktem wyjścia dla wdrożenia myKN, unikalnego zestawu informacji online i usług rezerwacji dostępnych i zintegrowanych w ramach jednej platformy. W pierwszym kroku platforma oferuje funkcje wyceny, rezerwacji i śledzenia przesyłek, które zostaną wzbogacone o dalsze funkcje dasboardów, raportowania i cech dodatkowych dotyczących współpracy. Korzystając z nowoczesnego, zorientowanego na użytkownika i wysoce konfigurowalnego interfejsu, klienci mogą dostosować Centrum Kontroli do swoich konkretnych potrzeb. Dzięki połączeniu zarządzania informacjami i narzędzi współpracy nowe Kuehne + Nagel uzyska większą przejrzystość, usprawni procesy i uprości zarządzanie łańcuchem dostaw dla wszystkich zainteresowanych stron. Centrum Kontroli jest zoptymalizowane pod kątem urządzeń stacjonarnych i mobilnych, a także jest łatwo dostępne na stronie operatora.

Poza tym Kuehne + Nagel zaprezentuje, zaprojektowaną z myślą o rosnącej bazie klientów w Azji, mobilną aplikację do rezerwacji i usług transportu morskiego w WeChat, najpopularniejszej wielofunkcyjnej sieci społecznościowej na całym świecie, w której dziennie aktywnych jest blisko miliard użytkowników. Będzie to rozszerzenie KN FreightNet, w pełni cyfrowej platformy Kuehne + Nagel służącej do wyceny, rezerwacji i śledzenia przesyłek. Rozszerzenie to wejdzie do użytku w czerwcu.

(źr. Kuehne + Nagel)

kobiety w logistyce
Coraz więcej kobiet w zawodzie kierowcy pojazdu ciężarowego
Bądźmy Sobą – o różnorodności i wartościach na 8. FORUM KOBIET W LOGISTYCE
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Czy można kontrolować kierowcę w czasie odpoczynku?
Doba kierowcy - co to jest i jak ją definiować?
Dokumenty kierowcy a odpowiedzialność
Zawieszona akcyza – jak z niej skorzystać?
Jak uniknąć kary za SENT?
Regularne tygodniowe odpoczynki poza kabiną auta to kłopot dla kierowców
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Perspektywy rozwoju transportu drogowego a nowoczesne technologie
Polska Strefa Inwestycji – wady i zalety - pierwsze podsumowania
Co dla europejskiego e-commerce oznaczałby Brexit bez umowy?
Polacy, decydujący się na powrót do kraju z emigracji, mogą liczyć na dobrą pracę
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Volvo Polska z nagrodą ONZ
Grupa Raben przejmuje kolejną niemiecką firmę
Action otwiera pierwsze centrum dystrybucyjne w Polsce
CEVA Logistics stawia na rozwój w Azji Południowo – Wschodniej
Hillebrand opracował nowe flexitanki dające 25 proc. oszczędności
DB Schenker wdraża cyfrową platformę bookingową
Poczta Polska otworzyła kolejną sortownię - w Białymstoku
IVECO powołało nowego prezesa marki
PEKAES uruchomił terminal w Opolu
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC