Dodaj ogłoszenie o pracy


Renault Trucks przygotowało kolejną limitowaną serię pojazdów

Mijają już 3 lata jak ostatnie Renault Magnum opuściło bramy fabryki w Bourg-en-Bresse, a legenda tego kultowego pojazdu nie słabnie. Magnum ma w dalszym ciągu duże grono swoich zwolenników, którzy „z ciężkim sercem” rozważają przeprowadzkę do innego pojazdu. To właśnie z myślą o nich Renault Trucks w Polsce przygotowało najnowszą limitowaną ofertę pojazdów z silnikiem 13 litrowym. Wielka przeprowadzka z Renault Magnum do Gamy T trwa w najlepsze.

Nowe pojazdy Renault Trucks skierowane są do tych, którzy cenią 13 litrowe silniki za ich elastyczność, niskie spalanie oraz wyjątkową moc. Stąd też podstawowy model w specjalnej ofercie to T440 z kabiną Sleeper Cab. Pojazd ten, to doskonale wyważony balans pomiędzy masą własną, komfortem a niskim spalaniem. Dla tych, którzy nie uznają żadnych kompromisów w ofercie „Wielka przeprowadzka” oferowany też jest T480 z kabiną High Sleeper Cab. Płaska podłoga, obszerne schowki, czy wysokość wnętrza, to wszystko przypomina legendę europejskich dróg Renault Magnum. Przypomina, niemniej jednak to zupełnie inny, nowy model ciężarówki. Renault Trucks T jako pierwszy ciągnik siodłowy na rynku oferuje kabinę o przekroju trapezu. Z przodu 2,3 m szerokości dla mniejszego oporu powietrza, z tyłu 2,5 metra dla większego komfortu kierowcy. Także szyba czołowa, w odróżnieniu do Magnum, jest odchylona od pionu o 12o, co podnosi doskonałość aerodynamiczną pojazdu, a przez to obniża spalanie.
Przygotowana w ramach „Wielkiej przeprowadzki” oferta to nie jedynie doskonała ciężarówka, ale także towarzyszący jej pakiet wyposażenia i usług dodatkowych.
Po pierwsze mówimy o wyposażeniu pojazdu, które ma z jednej strony obniżyć koszty eksplantacji (Optiroll, tempomat elastyczny, pakiet deflektorów), a z drugiej zadbać o komfort kierowcy (radio z bluetooth i MP3, skórzana kierownica czy komfortowy fotel). Po drugie oferta kontraktów Start&Drive Reference lub Excellence w preferencyjnych cenach. No i po trzecie, pięćdziesiąt pojazdów z oferty objętych jest, bez żadnych dodatkowych opłat, gwarancją Secure Standard na układ napędowy, rozszerzoną na 3-ci rok eksploatacji pojazdu.
(źr. Renault Trucks)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.