Konto pracodawcy


Renault Trucks przygotowało kolejną limitowaną serię pojazdów

Mijają już 3 lata jak ostatnie Renault Magnum opuściło bramy fabryki w Bourg-en-Bresse, a legenda tego kultowego pojazdu nie słabnie. Magnum ma w dalszym ciągu duże grono swoich zwolenników, którzy „z ciężkim sercem” rozważają przeprowadzkę do innego pojazdu. To właśnie z myślą o nich Renault Trucks w Polsce przygotowało najnowszą limitowaną ofertę pojazdów z silnikiem 13 litrowym. Wielka przeprowadzka z Renault Magnum do Gamy T trwa w najlepsze.

Nowe pojazdy Renault Trucks skierowane są do tych, którzy cenią 13 litrowe silniki za ich elastyczność, niskie spalanie oraz wyjątkową moc. Stąd też podstawowy model w specjalnej ofercie to T440 z kabiną Sleeper Cab. Pojazd ten, to doskonale wyważony balans pomiędzy masą własną, komfortem a niskim spalaniem. Dla tych, którzy nie uznają żadnych kompromisów w ofercie „Wielka przeprowadzka” oferowany też jest T480 z kabiną High Sleeper Cab. Płaska podłoga, obszerne schowki, czy wysokość wnętrza, to wszystko przypomina legendę europejskich dróg Renault Magnum. Przypomina, niemniej jednak to zupełnie inny, nowy model ciężarówki. Renault Trucks T jako pierwszy ciągnik siodłowy na rynku oferuje kabinę o przekroju trapezu. Z przodu 2,3 m szerokości dla mniejszego oporu powietrza, z tyłu 2,5 metra dla większego komfortu kierowcy. Także szyba czołowa, w odróżnieniu do Magnum, jest odchylona od pionu o 12o, co podnosi doskonałość aerodynamiczną pojazdu, a przez to obniża spalanie.
Przygotowana w ramach „Wielkiej przeprowadzki” oferta to nie jedynie doskonała ciężarówka, ale także towarzyszący jej pakiet wyposażenia i usług dodatkowych.
Po pierwsze mówimy o wyposażeniu pojazdu, które ma z jednej strony obniżyć koszty eksplantacji (Optiroll, tempomat elastyczny, pakiet deflektorów), a z drugiej zadbać o komfort kierowcy (radio z bluetooth i MP3, skórzana kierownica czy komfortowy fotel). Po drugie oferta kontraktów Start&Drive Reference lub Excellence w preferencyjnych cenach. No i po trzecie, pięćdziesiąt pojazdów z oferty objętych jest, bez żadnych dodatkowych opłat, gwarancją Secure Standard na układ napędowy, rozszerzoną na 3-ci rok eksploatacji pojazdu.
(źr. Renault Trucks)

kobiety w logistyce
Kobiety w logistyce - DB Schenker Ukraina z nową dyrektor zarządzającą
Monika Duda dyrektorem zarządzającym DHL Supply Chain
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Zgłoszenie celne a komunikaty IE599 i IE45 - o czym przedsiębiorca wiedzieć powini ...
Efekt pakietu mobilności – jak się do tego przygotować?
Zaległy urlop tylko do 30 września, udzielany także bez zgody pracownika
Rząd wprowadza pakiet Slim VAT – co to oznacza dla przedsiębiorców?
Jak wyłapać „czarne owce” – czy kontrole pracowników na home office będą s ...
reklama
Logistyka wielkich maszyn – czyli jak przewieźć koparkę albo kombajn TIR-em?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Nieruchomości magazynowe napędzają rynek inwestycyjny
COVID-19 przyspieszy rozwój sektora e-commerce w Europie o rok
Podatkowe znaki bezmyślności czyli banderole
Czy akcyzowa pułapka wstrząśnie branżą olejów smarowych?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Poczta Polska rozbudowuje sieć automatów paczkowych
Opłaty na Węgrzech będzie można już rozliczać za pomocą DKV Box Europe
CEVA Logistics przedłuża dwa duże kontrakty w Polsce i umacnia pozycję w logistyc ...
Poczta Polska rozpoczyna sezonowe rekrutacje na szczyt paczkowy
W związku z COVID-19 połowa firm z sektora MŚP rewiduje budżety flotowe
Carlsberg Polska podsumował działania na rzecz zrównoważonej logistyki
Hillebrand inwestuje w cyfryzację i rozwija platformę myHillebrand
Udział magazynów Prologis w globalnym przepływie towarów cały czas rośnie
Strategiczna inwestycja CEVA Logistics – operator uruchamia platformę CargoWise
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC