Dodaj ogłoszenie o pracy


Odnowiony model dystrybucyjny Renault Trucks D Wide już na rynku

Renault Trucks poszerza swoją gamę pojazdów dystrybucyjnych, udostępniając model D WIDE z silnikiem 11-litrowym. Pojazd o DMC 18–26 t jest obecnie oferowany z silnikami i pojemności 8 lub 11 l i mocy od 250 do 430 KM.


Renault Trucks poszerza wybór silników dostępnych w gamie Distribution, wprowadzając do modelu D WIDE 11-litrową jednostkę napędową DTI 11 Euro 6. Tym samym nabywcy Renault Trucks D WIDE zyskują dwa kolejne poziomy mocy do wyboru: 380 KM / 1800 Nm i 430 KM / 2050 Nm. To rozwiązanie pozwala Renault Trucks zaspokoić potrzeby klientów poszukujących pojazdów wyposażonych w kabinę z wygodnym, nisko położonym wejściem, a jednocześnie dysponujących silnikiem o dużej mocy. Wejście do kabiny Renault Trucks D WIDE zaprojektowano z myślą o komforcie codziennego użytkowania pojazdu w zastosowaniach wymagających częstego wchodzenia i wychodzenia z kabiny. Do wnętrza kabiny D WIDE prowadzą dwa antypoślizgowe stopnie wejściowe, z których pierwszy znajduje się zaledwie 340 mm nad podłożem. Dzięki temu Renault Trucks D WIDE DTI 11 doskonale odpowiada wymaganiom firm z sektora komunalnego, a także firmom przewożącym materiały płynne, a nawet samochody.
Renault Trucks D WIDE jest standardowo oferowane ze zautomatyzowaną mechaniczną skrzynią biegów Optidriver. Może być również wyposażone w pakiet Fuel Eco, pakiet oprogramowania optymalizujący zużycie paliwa, funkcję automatycznego wyłączania silnika, tempomat EcoCruise, sprężarkę ze sprzęgłem i ogranicznik przyspieszenia. Jeszcze wyższy poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy zapewnia oferowany w opcji zwalniacz Voith.

Podobnie jak D WIDE, także Renault Trucks C z kabiną 2.3m jest dostępne z silnikiem DTI 11. Pojazd ten jest szczególnie predestynowany do realizacji transportu komunalnego, w którym oprócz dużej mocy silnika wymagane jest częste wchodzenie i wychodzenie z kabiny przez załogę. W rezultacie, obecna oferta Renault Trucks obejmuje łącznie 16 wersji pojazdów D WIDE i C z kabiną 2,3 m, dostępnych z silnikiem DTI 11.

(źr. Renault Trucks)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.