Konto pracodawcy


Odnowiony model dystrybucyjny Renault Trucks D Wide już na rynku

Renault Trucks poszerza swoją gamę pojazdów dystrybucyjnych, udostępniając model D WIDE z silnikiem 11-litrowym. Pojazd o DMC 18–26 t jest obecnie oferowany z silnikami i pojemności 8 lub 11 l i mocy od 250 do 430 KM.


Renault Trucks poszerza wybór silników dostępnych w gamie Distribution, wprowadzając do modelu D WIDE 11-litrową jednostkę napędową DTI 11 Euro 6. Tym samym nabywcy Renault Trucks D WIDE zyskują dwa kolejne poziomy mocy do wyboru: 380 KM / 1800 Nm i 430 KM / 2050 Nm. To rozwiązanie pozwala Renault Trucks zaspokoić potrzeby klientów poszukujących pojazdów wyposażonych w kabinę z wygodnym, nisko położonym wejściem, a jednocześnie dysponujących silnikiem o dużej mocy. Wejście do kabiny Renault Trucks D WIDE zaprojektowano z myślą o komforcie codziennego użytkowania pojazdu w zastosowaniach wymagających częstego wchodzenia i wychodzenia z kabiny. Do wnętrza kabiny D WIDE prowadzą dwa antypoślizgowe stopnie wejściowe, z których pierwszy znajduje się zaledwie 340 mm nad podłożem. Dzięki temu Renault Trucks D WIDE DTI 11 doskonale odpowiada wymaganiom firm z sektora komunalnego, a także firmom przewożącym materiały płynne, a nawet samochody.
Renault Trucks D WIDE jest standardowo oferowane ze zautomatyzowaną mechaniczną skrzynią biegów Optidriver. Może być również wyposażone w pakiet Fuel Eco, pakiet oprogramowania optymalizujący zużycie paliwa, funkcję automatycznego wyłączania silnika, tempomat EcoCruise, sprężarkę ze sprzęgłem i ogranicznik przyspieszenia. Jeszcze wyższy poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy zapewnia oferowany w opcji zwalniacz Voith.

Podobnie jak D WIDE, także Renault Trucks C z kabiną 2.3m jest dostępne z silnikiem DTI 11. Pojazd ten jest szczególnie predestynowany do realizacji transportu komunalnego, w którym oprócz dużej mocy silnika wymagane jest częste wchodzenie i wychodzenie z kabiny przez załogę. W rezultacie, obecna oferta Renault Trucks obejmuje łącznie 16 wersji pojazdów D WIDE i C z kabiną 2,3 m, dostępnych z silnikiem DTI 11.

(źr. Renault Trucks)

kobiety w logistyce
Coraz więcej kobiet w zawodzie kierowcy pojazdu ciężarowego
Bądźmy Sobą – o różnorodności i wartościach na 8. FORUM KOBIET W LOGISTYCE
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Zmiany w drogowych kontrolach technicznych
Ubezpieczenie cargo – co powinieneś wiedzieć?
Co zrobić, jeśli kierowca miał wypadek przy pracy?
Wyjęcie karty z tachografu – kiedy kierowca może to zrobić?
Europejski Urząd ds. Pracy - będzie kontrolować polskich kierowców w Europie
Bezpieczna podróż naszych dzieci w wakacje – jak o to zadbać?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Pakiet mobilności – jeszcze nie wszystko stracone
Ponad 530 mld euro wydaje się w UE na zlecenia transportu towarów
Sezon urlopowy - trudny czas dla kierowców ciężarówek
Tureckie sklepy powalczą o polskich klientów - debiutują zagraniczne platformy handlowe
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
MLP Group zakończyło budowę parku w Lublinie
Komfort w SEGRO Logistics Park Stryków
DB Schenker w Polsce otwiera nowy magazyn dla Nissens Automotive
Myto w Niemczech – pojazdy na gaz zwolnione z opłat!
Dachser prowadzi badania nad możliwościami wykorzystania sztucznej inteligencji
Już wkrótce Czechy zmienią system myta
Padł historyczny rekord w przeładunkach Portu Gdańsk
Akademia Logistyki DHL zgromadziła rekordową liczbę uczestników
15 lat Kolei Mazowieckich
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC