Konto pracodawcy


Odnowiony model dystrybucyjny Renault Trucks D Wide już na rynku

Renault Trucks poszerza swoją gamę pojazdów dystrybucyjnych, udostępniając model D WIDE z silnikiem 11-litrowym. Pojazd o DMC 18–26 t jest obecnie oferowany z silnikami i pojemności 8 lub 11 l i mocy od 250 do 430 KM.


Renault Trucks poszerza wybór silników dostępnych w gamie Distribution, wprowadzając do modelu D WIDE 11-litrową jednostkę napędową DTI 11 Euro 6. Tym samym nabywcy Renault Trucks D WIDE zyskują dwa kolejne poziomy mocy do wyboru: 380 KM / 1800 Nm i 430 KM / 2050 Nm. To rozwiązanie pozwala Renault Trucks zaspokoić potrzeby klientów poszukujących pojazdów wyposażonych w kabinę z wygodnym, nisko położonym wejściem, a jednocześnie dysponujących silnikiem o dużej mocy. Wejście do kabiny Renault Trucks D WIDE zaprojektowano z myślą o komforcie codziennego użytkowania pojazdu w zastosowaniach wymagających częstego wchodzenia i wychodzenia z kabiny. Do wnętrza kabiny D WIDE prowadzą dwa antypoślizgowe stopnie wejściowe, z których pierwszy znajduje się zaledwie 340 mm nad podłożem. Dzięki temu Renault Trucks D WIDE DTI 11 doskonale odpowiada wymaganiom firm z sektora komunalnego, a także firmom przewożącym materiały płynne, a nawet samochody.
Renault Trucks D WIDE jest standardowo oferowane ze zautomatyzowaną mechaniczną skrzynią biegów Optidriver. Może być również wyposażone w pakiet Fuel Eco, pakiet oprogramowania optymalizujący zużycie paliwa, funkcję automatycznego wyłączania silnika, tempomat EcoCruise, sprężarkę ze sprzęgłem i ogranicznik przyspieszenia. Jeszcze wyższy poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy zapewnia oferowany w opcji zwalniacz Voith.

Podobnie jak D WIDE, także Renault Trucks C z kabiną 2.3m jest dostępne z silnikiem DTI 11. Pojazd ten jest szczególnie predestynowany do realizacji transportu komunalnego, w którym oprócz dużej mocy silnika wymagane jest częste wchodzenie i wychodzenie z kabiny przez załogę. W rezultacie, obecna oferta Renault Trucks obejmuje łącznie 16 wersji pojazdów D WIDE i C z kabiną 2,3 m, dostępnych z silnikiem DTI 11.

(źr. Renault Trucks)

kobiety w logistyce
Aż 66 proc. zatrudnionych w przemyśle lekkim to kobiety
Coraz więcej kobiet w zawodzie kierowcy pojazdu ciężarowego
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Podsumowanie 2019 roku w prawie pracy
Bruksela o krok bliżej do zatwierdzenia pakietu mobilności
Klasyfikacja taryfowa towarów a Wiążąca informacja stawkowa?
Co ze starym urządzeniem do poboru opłat drogowych w Czechach?
10 wskazówek GEFCO - jak dobrze przygotować firmę na Brexit
Leasing samochodów 2019 - jak zmiany w prawie wpłynęły na rynek
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Intralogistyka w 2019 – co działo się w polskiej gospodarce magazynowej?
Apetyt inwestorów na nieruchomości w CEE nie spada
Co czeka logistykę, produkcję i handel w 2020 roku?
Jak zadbać o komfortowe i twórcze środowisko pracy
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Poczta Polska podsumowała miniony rok
Tańczący z paletami w Wielkim Finale Raben
Nowy dyrektor pionu operacyjnego VIVE Textile Recycling
BIK w 2019 roku podpisał umowy najmu na 40 tys. mkw. powierzchni magazynowej
Koleje Mazowieckie posiadają super nowoczesny symulator jazdy
W 7R Park Tczew powstaje kolejny BTS – tym razem dla POLOmarket
Jak Dachser korzysta z inteligentnej intralogistyki?
Just-in-time w dużym rozmiarze - dedykowany transport lotniczy do elektrowni w Austr ...
Hillebrand przejmuje kolejne spółki
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC