Konto pracodawcy


Odnowiony model dystrybucyjny Renault Trucks D Wide już na rynku

Renault Trucks poszerza swoją gamę pojazdów dystrybucyjnych, udostępniając model D WIDE z silnikiem 11-litrowym. Pojazd o DMC 18–26 t jest obecnie oferowany z silnikami i pojemności 8 lub 11 l i mocy od 250 do 430 KM.


Renault Trucks poszerza wybór silników dostępnych w gamie Distribution, wprowadzając do modelu D WIDE 11-litrową jednostkę napędową DTI 11 Euro 6. Tym samym nabywcy Renault Trucks D WIDE zyskują dwa kolejne poziomy mocy do wyboru: 380 KM / 1800 Nm i 430 KM / 2050 Nm. To rozwiązanie pozwala Renault Trucks zaspokoić potrzeby klientów poszukujących pojazdów wyposażonych w kabinę z wygodnym, nisko położonym wejściem, a jednocześnie dysponujących silnikiem o dużej mocy. Wejście do kabiny Renault Trucks D WIDE zaprojektowano z myślą o komforcie codziennego użytkowania pojazdu w zastosowaniach wymagających częstego wchodzenia i wychodzenia z kabiny. Do wnętrza kabiny D WIDE prowadzą dwa antypoślizgowe stopnie wejściowe, z których pierwszy znajduje się zaledwie 340 mm nad podłożem. Dzięki temu Renault Trucks D WIDE DTI 11 doskonale odpowiada wymaganiom firm z sektora komunalnego, a także firmom przewożącym materiały płynne, a nawet samochody.
Renault Trucks D WIDE jest standardowo oferowane ze zautomatyzowaną mechaniczną skrzynią biegów Optidriver. Może być również wyposażone w pakiet Fuel Eco, pakiet oprogramowania optymalizujący zużycie paliwa, funkcję automatycznego wyłączania silnika, tempomat EcoCruise, sprężarkę ze sprzęgłem i ogranicznik przyspieszenia. Jeszcze wyższy poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy zapewnia oferowany w opcji zwalniacz Voith.

Podobnie jak D WIDE, także Renault Trucks C z kabiną 2.3m jest dostępne z silnikiem DTI 11. Pojazd ten jest szczególnie predestynowany do realizacji transportu komunalnego, w którym oprócz dużej mocy silnika wymagane jest częste wchodzenie i wychodzenie z kabiny przez załogę. W rezultacie, obecna oferta Renault Trucks obejmuje łącznie 16 wersji pojazdów D WIDE i C z kabiną 2,3 m, dostępnych z silnikiem DTI 11.

(źr. Renault Trucks)

kobiety w logistyce
Kobiety w logistyce - DB Schenker Ukraina z nową dyrektor zarządzającą
Monika Duda dyrektorem zarządzającym DHL Supply Chain
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Zgłoszenie celne a komunikaty IE599 i IE45 - o czym przedsiębiorca wiedzieć powini ...
Efekt pakietu mobilności – jak się do tego przygotować?
Zaległy urlop tylko do 30 września, udzielany także bez zgody pracownika
Rząd wprowadza pakiet Slim VAT – co to oznacza dla przedsiębiorców?
Jak wyłapać „czarne owce” – czy kontrole pracowników na home office będą s ...
reklama
Logistyka wielkich maszyn – czyli jak przewieźć koparkę albo kombajn TIR-em?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Nieruchomości magazynowe napędzają rynek inwestycyjny
COVID-19 przyspieszy rozwój sektora e-commerce w Europie o rok
Podatkowe znaki bezmyślności czyli banderole
Czy akcyzowa pułapka wstrząśnie branżą olejów smarowych?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Poczta Polska rozbudowuje sieć automatów paczkowych
Opłaty na Węgrzech będzie można już rozliczać za pomocą DKV Box Europe
CEVA Logistics przedłuża dwa duże kontrakty w Polsce i umacnia pozycję w logistyc ...
Poczta Polska rozpoczyna sezonowe rekrutacje na szczyt paczkowy
W związku z COVID-19 połowa firm z sektora MŚP rewiduje budżety flotowe
Carlsberg Polska podsumował działania na rzecz zrównoważonej logistyki
Hillebrand inwestuje w cyfryzację i rozwija platformę myHillebrand
Udział magazynów Prologis w globalnym przepływie towarów cały czas rośnie
Strategiczna inwestycja CEVA Logistics – operator uruchamia platformę CargoWise
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC