Konto pracodawcy


Morska Agencja Gdynia udostępniła kalkulator stawek frachtu morskiego

Poszukując oferty na transport morski, często klienci nie orientują się w cenach frachtów morskich i stawek spedycyjnych, bo też i nie mają takiej wiedzy, jak to wyliczyć. Zaś firmy spedycyjne niechętnie dzielą tą wiedzą i raczej nie upubliczniają zakresu cen za frachty i marże spedycyjne. Morska Agencja Gdynia (MAG) wyłamuje się z tego schematu i uruchomiła kolejny kalkulator stawek frachtu morskiego.

Na specjalnej stronie internetowej gdyńska firma uruchomiła kalkulator stawek morskich całokontenerowych. Narzędzie zawiera trzy etapy, przez które przechodzi klient obserwując jakie koszty składają się na transport morski na wybranej przez niego trasie z portu A do portu B. Kalkulator ten znajduje się na stronie www.kontener.pl i jest już drugim z narzędzi MAG. Wcześniej firma udostępniła podobny przelicznik dla ładunków mniejszych niż pełen kontener (dla drobnicy), dostępny pod adresem www.drobnicamorska.pl.
- Jesteśmy pierwszą firmą spedycyjną w Polsce która tak otwarcie podchodzi do tematu stawek morskich. Uważamy że należy podążać drogą armatorów, którzy nie mają problemu z upublicznianiem swoich tabel cenowych. Dodatkowo po otwarciu naszego pierwszego kalkulatora wiemy, że był to pomysł który się sprawdza. Teraz każdy importer ma możliwość zweryfikowania cen jakie oferują mu firmy spedycyjne – mówi Michał Laskowski Koordynator ds. e-biznesu w Morskiej Agencji Gdynia. Wyobraźmy sobie również sytuację, gdy przedsiębiorca ma pomysł sprowadzić do Polski produkt, który zamierza dystrybuować. Importer zna cenę zakupu, ale nie może oszacować opłacalności biznesu bez poznania kosztów transportu. Teraz za pomocą kalkulatorów stawkę poznaje w przeciągu minuty – dodaje Laskowski.

(źr. MAG)

kobiety w logistyce
Aż 66 proc. zatrudnionych w przemyśle lekkim to kobiety
Coraz więcej kobiet w zawodzie kierowcy pojazdu ciężarowego
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Podsumowanie 2019 roku w prawie pracy
Bruksela o krok bliżej do zatwierdzenia pakietu mobilności
Klasyfikacja taryfowa towarów a Wiążąca informacja stawkowa?
Co ze starym urządzeniem do poboru opłat drogowych w Czechach?
10 wskazówek GEFCO - jak dobrze przygotować firmę na Brexit
Leasing samochodów 2019 - jak zmiany w prawie wpłynęły na rynek
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Intralogistyka w 2019 – co działo się w polskiej gospodarce magazynowej?
Apetyt inwestorów na nieruchomości w CEE nie spada
Co czeka logistykę, produkcję i handel w 2020 roku?
Jak zadbać o komfortowe i twórcze środowisko pracy
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Poczta Polska podsumowała miniony rok
Tańczący z paletami w Wielkim Finale Raben
Nowy dyrektor pionu operacyjnego VIVE Textile Recycling
BIK w 2019 roku podpisał umowy najmu na 40 tys. mkw. powierzchni magazynowej
Koleje Mazowieckie posiadają super nowoczesny symulator jazdy
W 7R Park Tczew powstaje kolejny BTS – tym razem dla POLOmarket
Jak Dachser korzysta z inteligentnej intralogistyki?
Just-in-time w dużym rozmiarze - dedykowany transport lotniczy do elektrowni w Austr ...
Hillebrand przejmuje kolejne spółki
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC