Konto pracodawcy


Morska Agencja Gdynia udostępniła kalkulator stawek frachtu morskiego

Poszukując oferty na transport morski, często klienci nie orientują się w cenach frachtów morskich i stawek spedycyjnych, bo też i nie mają takiej wiedzy, jak to wyliczyć. Zaś firmy spedycyjne niechętnie dzielą tą wiedzą i raczej nie upubliczniają zakresu cen za frachty i marże spedycyjne. Morska Agencja Gdynia (MAG) wyłamuje się z tego schematu i uruchomiła kolejny kalkulator stawek frachtu morskiego.

Na specjalnej stronie internetowej gdyńska firma uruchomiła kalkulator stawek morskich całokontenerowych. Narzędzie zawiera trzy etapy, przez które przechodzi klient obserwując jakie koszty składają się na transport morski na wybranej przez niego trasie z portu A do portu B. Kalkulator ten znajduje się na stronie www.kontener.pl i jest już drugim z narzędzi MAG. Wcześniej firma udostępniła podobny przelicznik dla ładunków mniejszych niż pełen kontener (dla drobnicy), dostępny pod adresem www.drobnicamorska.pl.
- Jesteśmy pierwszą firmą spedycyjną w Polsce która tak otwarcie podchodzi do tematu stawek morskich. Uważamy że należy podążać drogą armatorów, którzy nie mają problemu z upublicznianiem swoich tabel cenowych. Dodatkowo po otwarciu naszego pierwszego kalkulatora wiemy, że był to pomysł który się sprawdza. Teraz każdy importer ma możliwość zweryfikowania cen jakie oferują mu firmy spedycyjne – mówi Michał Laskowski Koordynator ds. e-biznesu w Morskiej Agencji Gdynia. Wyobraźmy sobie również sytuację, gdy przedsiębiorca ma pomysł sprowadzić do Polski produkt, który zamierza dystrybuować. Importer zna cenę zakupu, ale nie może oszacować opłacalności biznesu bez poznania kosztów transportu. Teraz za pomocą kalkulatorów stawkę poznaje w przeciągu minuty – dodaje Laskowski.

(źr. MAG)

kobiety w logistyce
Kobiety w logistyce - DB Schenker Ukraina z nową dyrektor zarządzającą
Monika Duda dyrektorem zarządzającym DHL Supply Chain
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Zgłoszenie celne a komunikaty IE599 i IE45 - o czym przedsiębiorca wiedzieć powini ...
Efekt pakietu mobilności – jak się do tego przygotować?
Zaległy urlop tylko do 30 września, udzielany także bez zgody pracownika
Rząd wprowadza pakiet Slim VAT – co to oznacza dla przedsiębiorców?
Jak wyłapać „czarne owce” – czy kontrole pracowników na home office będą s ...
reklama
Logistyka wielkich maszyn – czyli jak przewieźć koparkę albo kombajn TIR-em?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Nieruchomości magazynowe napędzają rynek inwestycyjny
COVID-19 przyspieszy rozwój sektora e-commerce w Europie o rok
Podatkowe znaki bezmyślności czyli banderole
Czy akcyzowa pułapka wstrząśnie branżą olejów smarowych?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Poczta Polska rozbudowuje sieć automatów paczkowych
Opłaty na Węgrzech będzie można już rozliczać za pomocą DKV Box Europe
CEVA Logistics przedłuża dwa duże kontrakty w Polsce i umacnia pozycję w logistyc ...
Poczta Polska rozpoczyna sezonowe rekrutacje na szczyt paczkowy
W związku z COVID-19 połowa firm z sektora MŚP rewiduje budżety flotowe
Carlsberg Polska podsumował działania na rzecz zrównoważonej logistyki
Hillebrand inwestuje w cyfryzację i rozwija platformę myHillebrand
Udział magazynów Prologis w globalnym przepływie towarów cały czas rośnie
Strategiczna inwestycja CEVA Logistics – operator uruchamia platformę CargoWise
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC