Dodaj ogłoszenie o pracy


Toyota wprowadza na rynek nowy wózek widłowy Traigo 48

Toyota Traigo 48 to najnowsze dziecko z rodziny akumulatorowych paleciaków Toyoty. Nowoczesne wyposażenie daje wyższy poziom produktywności przy niskim zużyciu energii, który zapewnia najlepszą w swojej klasie wydajność energetyczną, ułatwiając tym samym prace o dużej intensywności.


Jak zawsze, Toyota myśli o swoich klientach, by nowe produkty firmy zapewniały jeszcze wyższy poziom wydajności. Szeroko zakrojone badania umożliwiły zintegrowanie najnowszych technologii i komponentów w nowym kompaktowym wózku Traigo 48. W połączeniu z ulepszoną ergonomią, zapewniło to optymalizację środowiska pracy operatora. Dzięki temu użytkownicy osiągają dłuższy czas pracy bez ograniczenia wydajności, nawet w przypadku najbardziej intensywnych prac.

Nowy, 48-woltowy elektryczny wózek widłowy Traigo wyposażony jest w nowy mechanizm wspomagania sterowania, który ułatwia manewrowanie oraz funkcję proporcjonalnej siły wspomagania zapewniającą precyzyjną kontrolę przy wszystkich prędkościach jazdy. Wózek ma również zwiększoną kontrolę z pełnym zatrzymaniem na rampie i precyzyjnym pozycjonowaniem z ładunkiem i bez ładunku. Modele 3-kołowe są dostępne o udźwigach od 1,5 do 2,0 tony, posiadają dużą zwrotność w ograniczonych przestrzeniach. Modele 4-kołowe, dostępne są w zakresie od 1,6 do 2,0 ton, są w stanie podołać intensywnym operacjom w środowiskach wewnętrznych i zewnętrznych, również mają mniejszy promień skrętu. Jak pokazuje producent w opisie wyposażenia, nowe wózki widłowe zapewniają wysoką wydajność przy w obsłudze wszelkich ładunków. Są one również wyposażone w unikalny System Aktywnej Stabilności (SAS) oraz silniki Toyota AC, zwiększające poziom bezpieczeństwa i wydajności.

48-woltowa rodzina wózków widłowych wyznacza nowe standardy w zakresie efektywności energetycznej, zużywając mniej energii przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności. Modele te dostępne są również z akumulatorem litowo-jonowym, który pozwala na szybkie ładowanie w dowolnym momencie. Ten sposób zarządzania pracą akumulatora eliminuje konieczność wymiany akumulatora podczas wielozmianowego trybu pracy.
- Naszym celem było przekroczenie oczekiwań klientów. W przypadku modelu Traigo 48 zaoferowaliśmy najlepszą w tej klasie urządzeń produktywność poprzez zwiększenie wydajności i zmniejszenie zużycia energii. Dzięki zastosowaniu akumulatorów litowo-jonowych, Traigo 48, to również ważny krok naprzód w zakresie ergonomii. Akumulatory tego typu zmniejszają konieczność wymiany baterii podczas pracy w wielu aplikacjach -  mówi David Backx, Manager Działu Zarządzania Produktami w kategorii wózków z przewciwwagą w Toyota Material Handling Europe.

(źr. Toyota Material Hanlidng Europe)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.