Konto pracodawcy


Toyota wprowadza na rynek nowy wózek widłowy Traigo 48

Toyota Traigo 48 to najnowsze dziecko z rodziny akumulatorowych paleciaków Toyoty. Nowoczesne wyposażenie daje wyższy poziom produktywności przy niskim zużyciu energii, który zapewnia najlepszą w swojej klasie wydajność energetyczną, ułatwiając tym samym prace o dużej intensywności.


Jak zawsze, Toyota myśli o swoich klientach, by nowe produkty firmy zapewniały jeszcze wyższy poziom wydajności. Szeroko zakrojone badania umożliwiły zintegrowanie najnowszych technologii i komponentów w nowym kompaktowym wózku Traigo 48. W połączeniu z ulepszoną ergonomią, zapewniło to optymalizację środowiska pracy operatora. Dzięki temu użytkownicy osiągają dłuższy czas pracy bez ograniczenia wydajności, nawet w przypadku najbardziej intensywnych prac.

Nowy, 48-woltowy elektryczny wózek widłowy Traigo wyposażony jest w nowy mechanizm wspomagania sterowania, który ułatwia manewrowanie oraz funkcję proporcjonalnej siły wspomagania zapewniającą precyzyjną kontrolę przy wszystkich prędkościach jazdy. Wózek ma również zwiększoną kontrolę z pełnym zatrzymaniem na rampie i precyzyjnym pozycjonowaniem z ładunkiem i bez ładunku. Modele 3-kołowe są dostępne o udźwigach od 1,5 do 2,0 tony, posiadają dużą zwrotność w ograniczonych przestrzeniach. Modele 4-kołowe, dostępne są w zakresie od 1,6 do 2,0 ton, są w stanie podołać intensywnym operacjom w środowiskach wewnętrznych i zewnętrznych, również mają mniejszy promień skrętu. Jak pokazuje producent w opisie wyposażenia, nowe wózki widłowe zapewniają wysoką wydajność przy w obsłudze wszelkich ładunków. Są one również wyposażone w unikalny System Aktywnej Stabilności (SAS) oraz silniki Toyota AC, zwiększające poziom bezpieczeństwa i wydajności.

48-woltowa rodzina wózków widłowych wyznacza nowe standardy w zakresie efektywności energetycznej, zużywając mniej energii przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności. Modele te dostępne są również z akumulatorem litowo-jonowym, który pozwala na szybkie ładowanie w dowolnym momencie. Ten sposób zarządzania pracą akumulatora eliminuje konieczność wymiany akumulatora podczas wielozmianowego trybu pracy.
- Naszym celem było przekroczenie oczekiwań klientów. W przypadku modelu Traigo 48 zaoferowaliśmy najlepszą w tej klasie urządzeń produktywność poprzez zwiększenie wydajności i zmniejszenie zużycia energii. Dzięki zastosowaniu akumulatorów litowo-jonowych, Traigo 48, to również ważny krok naprzód w zakresie ergonomii. Akumulatory tego typu zmniejszają konieczność wymiany baterii podczas pracy w wielu aplikacjach -  mówi David Backx, Manager Działu Zarządzania Produktami w kategorii wózków z przewciwwagą w Toyota Material Handling Europe.

(źr. Toyota Material Hanlidng Europe)

kobiety w logistyce
Karen Reddington nową prezes FedEx Express w Europie oraz CEO TNT
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Wjazd do Wielkiej Brytanii już możliwy, ale…
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Jak zagraniczna sprzedaż może pomóc firmom w czasie pandemii? - komentarz DHL
Covid-19 wystawił na próbę światową logistykę – czy to rozwinie nearshoring?
Co dalej z kierowcami i jak cyfryzacja wpłynie na ich rynek pracy?
Jak zarządzać łańcuchem dostaw po pandemii COVID-19?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Linie Emirates zwiększają ładowność, usuwając fotele z kabiny klasy ekonomiczne ...
DKV chce zwiększyć dostęp do strzeżonych parkingów dla aut ciężarowych
Kuehne+Nagel w Polsce podpisało wieloletni kontrakt z firmą Huel
CEVA Logistics rozpoczęła realizację planu ekspansji w Afryce
Pierwsze FLIRTy wjeżdżają na tory
Fracht FWO Polska dynamicznie rozwija transport morski kontenerów
GLS wprowadza na polski rynek rowery kurierskie
Innowacyjne rozwiązanie Hillebrand chroni beczki przed TCA w transporcie
Dachser Polska w nowej siedzibie w Strykowie k. Łodzi
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC