Konto pracodawcy


Renault Trucks tworzy kabinę maxispace

Renault Trucks T High, pojazd długodystansowy w całym tego słowa znaczeniu, jest wyposażony w kabinę z płaską podłogą o szerokości 2,5 m w części tylnej. Z myślą o kierowcach, którzy potrzebują jeszcze większego komfortu, Renault Trucks przygotowało kabinę w wersji Maxispace, oferującą więcej miejsca w schowkach i umożliwiającą korzystanie z rozkładanego stolika.

Oferując płaską podłogę, 2,5 m szerokości w tylnej części kabiny i wnętrze o wysokości ponad 2 m, Renault Trucks T jest idealnym pojazdem dla transportu długodystansowego. Ci zaś kierowcy, którzy potrzebują więcej przestrzeni na bagaż i – dodatkowe akcesoria, mogą wybrać kabinę Maxispace, posiadającą trzy szczególne cechy:
- w kabinie Maxispace zamiast górnej leżanki znajduje się dodatkowy schowek, podzielony na trzy podświetlane komory o wysokości 36 cm, zamykane roletami.
- w leżankę wbudowano stolik o wymiarach 81 x 60 cm, rozkładany za naciśnięciem przycisku; po skończonym posiłku stolik ten można złożyć, odchylając go na tylną ścianę kabiny; stolik posiada wyściełany schowek z przegródkami i w akcesoriach można dokupić pasującą do niego zastawę stołową, zawierającą dwa talerze, dwa noże, dwa widelce i dwie małe łyżeczki.
- trzecią unikatową cechą kabiny jest dodatkowy schowek w postaci szuflady pod fotelem kierowcy.

Wszystkie te elementy kabiny Maxispace podnoszą komfort życia na pokładzie Renault Trucks T, co zadowoli kierowców oczekujących maksymalnej przestrzeni w schowkach i wygody.

(źr.Renault Trucks)

kobiety w logistyce
Kobiety w logistyce - DB Schenker Ukraina z nową dyrektor zarządzającą
Monika Duda dyrektorem zarządzającym DHL Supply Chain
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Zgłoszenie celne a komunikaty IE599 i IE45 - o czym przedsiębiorca wiedzieć powini ...
Efekt pakietu mobilności – jak się do tego przygotować?
Zaległy urlop tylko do 30 września, udzielany także bez zgody pracownika
Rząd wprowadza pakiet Slim VAT – co to oznacza dla przedsiębiorców?
Jak wyłapać „czarne owce” – czy kontrole pracowników na home office będą s ...
reklama
Logistyka wielkich maszyn – czyli jak przewieźć koparkę albo kombajn TIR-em?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Nieruchomości magazynowe napędzają rynek inwestycyjny
COVID-19 przyspieszy rozwój sektora e-commerce w Europie o rok
Podatkowe znaki bezmyślności czyli banderole
Czy akcyzowa pułapka wstrząśnie branżą olejów smarowych?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Poczta Polska rozbudowuje sieć automatów paczkowych
Opłaty na Węgrzech będzie można już rozliczać za pomocą DKV Box Europe
CEVA Logistics przedłuża dwa duże kontrakty w Polsce i umacnia pozycję w logistyc ...
Poczta Polska rozpoczyna sezonowe rekrutacje na szczyt paczkowy
W związku z COVID-19 połowa firm z sektora MŚP rewiduje budżety flotowe
Carlsberg Polska podsumował działania na rzecz zrównoważonej logistyki
Hillebrand inwestuje w cyfryzację i rozwija platformę myHillebrand
Udział magazynów Prologis w globalnym przepływie towarów cały czas rośnie
Strategiczna inwestycja CEVA Logistics – operator uruchamia platformę CargoWise
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC