Dodaj ogłoszenie o pracy


RENAULT TRUCKS wprowadza nowy pojazd miejski „D” z kabiną o szerokości 2 m

Renault Trucks DPojazd jest dostępny w wariantach o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 do 7,5 t, idealnie odpowiadając wymaganiom miejskiego transportu dystrybucyjnego o średnim tonażu. Renault Trucks D z kabiną o szerokości 2 m, opracowany został we współpracy z Nissan Motor Ltd. Tym samym firma zaspokaja potrzeby wszystkich swoich klientów, oferując kompletną gamę pojazdów o DMC od 2,8 do 120 ton. Model D 2 m idealnie odpowiada wymaganiom miejskiego transportu dystrybucyjnego o średnim tonażu: odznacza się niewielkimi wymiarami zewnętrznymi, posiada kabinę umieszczoną nad silnikiem, jest wyjątkowo zwrotny i łatwy w prowadzeniu. Wariant o DMC 7,5 t może być wyposażony w zautomatyzowaną skrzynię biegów. Wnętrze kabiny zaprojektowano przede wszystkim z myślą o komforcie kierowcy. Zgrupowane na desce rozdzielczej elementy sterujące są łatwo dostępne. W przestronnej kabinie znajdują się liczne schowki, wydatnie zwiększające komfort pracy kierowcy. Wygląd zewnętrzny Renault Trucks D 2 m odzwierciedla wszystkie istotne cechy tego pojazdu jako solidnego narzędzia roboczego. Narzędzia zaprojektowanego do efektywnej realizacji powierzanych mu zadań, przynoszącego dochód, niezawodnego, chroniącego interesy klienta i będącego powodem do dumy dla kierowców. Pojazdy Renault Trucks D z kabiną o szerokości 2 m posiadają układ napędowy o dużej sprawności. W celu dalszej redukcji zużycia paliwa, wariant o DMC 7,5 t może być wyposażony w zautomatyzowaną skrzynię biegów Optitronic. We wszystkich pojazdach z typoszeregu D 2 m są dostępne niskie, a więc „szybkie”, przełożenia tylnej osi, sprzyjające oszczędzaniu paliwa. Zgodny z normą emisji spalin Euro 6 silnik DTI 3 o mocy 150 lub 180 KM zapewnia doskonałe osiągi, rozwijając duży moment obrotowy już od 1200 obr/min, idealnie dopasowany do specyfiki transportu dystrybucyjnego w mieście. Pojazd charakteryzuje się niewielkimi wymiarami zewnętrznymi, kabiną umieszczoną nad silnikiem i małym promieniem zawracania. Wszystkie te cechy nadają mu znakomitą zwrotność, pozwalającą dotrzeć w każdy zaułek w centrum miasta. Odporny na „brutalne” traktowanie, model D 2 m posiada podwozie o konstrukcji wywodzącej się z pojazdów ciężarowych o dużej ładowności. Może tworzyć zestawy drogowe o masie całkowitej do 11 t i być wyposażany w zabudowy o długości od 2900 do 6400 mm.   Nabywcy Renault Trucks D 2 m mogą wybierać spośród wielu rozstawów osi, elementów dostosowujących pojazd do zabudowy i przystawek odbioru mocy. Kabina może być odchylona o 45° do przodu, zapewniając łatwy dostęp do silnika w celu wykonania obsługi technicznej. Jeżeli już dochodzi do awarii pojazdu w drodze, zdarza się to zwykle w najbardziej niesprzyjającym momencie i może powodować zakłócenia w działalności klienta. Dlatego Renault Trucks, za pośrednictwem sieci 1600 swoich stacji obsługi w ponad 100 krajach (w tym 325 stacji w samej tylko Francji) i przy wsparciu ponad 1000 pojazdów serwisowych, oferuje sprawną i szybką pomoc drogową, ramach usługi 24/7. Mechanik dojeżdża na miejsce zdarzenia, bada problem i o ile to możliwe – w 90 proc. przypadków – wykonuje naprawę w miejscu postoju pojazdu. W przypadku konieczności zamówienia części zamiennych, stacja obsługi korzysta z dostępnej przez całą dobę usługi ActivParts, zapewniającej ekspresową dostawę części.

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.