Dodaj ogłoszenie o pracy


Jedyne w Polsce Volvo FH „Time Machine" we flocie Alegre z Malborka

Ten unikatowy ciągnik siodłowy Volvo FH 460 „Time Machine" zasilił flote pojazdów ciężarowych firmy transportowej Alegre we wrześniu.   „Time Machine" to limitowana seria samochodów ciężarowych, pod którą kryje się wyjątkowo wyspecyfikowana seria samochodów ciężarowych Volvo FH poprzedniej generacji. Seria tych pojazdów została przygotowana dla najwierniejszych sympatyków klasycznych już dziś Volvo FH. Z zewnątrz auta wyróżniają się zastrzeżonymi tylko dla tej edycji lakierami: białym lub czarnym oraz niezwykle efektowną grafiką zawierającą daty będące kamieniami milowymi w 85-letniej historii ciężarówek spod znaku Volvo. Podróż w czasie Volvo FH „Time Machine" przenosi nas m.in. do roku 1956, w którym to z taśm produkcyjnych zjechała pierwsza na świecie seryjna ciężarówka z silnikiem turbodoładowanym (Volvo Titan L395 Turbo). Znajdziemy tak też m.in. daty: 1977 (wprowadzenie chłodzenia powietrza doładowującego), 1979 (pierwsza kabina Globetrotter), oraz rok 2001, w którym wprowadzono inteligentne, zautomatyzowane  skrzynie biegów I-Shift. Oprócz wyjątkowej, mieniącej się w słońcu grafiki oraz okolicznościowych emblematów, limitowana edycja Volvo FH wyróżnia się także ekskluzywnym wykończeniem wnętrza kabiny. Skórzaną tapicerkę drzwi ozdobiono aplikacjami wyszywanymi srebrną i pomarańczową nicią. Poręcze wejściowe zostały obszyte skórą w kolorze pomarańczowym. Ta barwa pojawia się również na obszyciach skórzanych foteli kierowcy i pasażera, których oparcie ozdobiono wyszywanym srebrną nicią logo Volvo. Jedyny taki biały Do Polski trafiło tylko jedno Volvo pochodzące z limitowanej edycji „Time Machine" i ze względu na ich bardzo ograniczoną ilość, jest to jedyny egzemplarz nas polskim rynku. Szczęśliwym nabywcą wyjątkowego Volvo FH „Time Machine" w kolorze białym jest firma transportowa ALEGRE z Malborka, w której flocie jeździ już dwadzieścia ciągników Volvo FH współpracujących z naczepami kurtynowymi. Przewoźnik zajmuje  się głównie transportem mebli z północnej Polski do Niemiec, Austrii i Szwajcarii. - Mimo iż rozważałem zakup Volvo FH nowej generacji, to po namyśle postanowiłem zdecydować się na uzupełnienie floty o schodzący model, do którego czujemy w firmie duży sentyment, ponieważ nigdy nie zawiedliśmy się na naszych Volvo. Gdy trafiła się możliwość kupna jedynego w swoim rodzaju egzemplarza z edycji "Time Machine", nie miałem już żadnych wątpliwości - mówi Jarosław Buła, właściciel firmy transportowej ALEGRE. Wkrótce do floty ALEGRE dołączą jeszcze dwa standardowe ciągniki Volvo FH pochodzące z końca produkcji tego niezwykle cenionego modelu.

Komfort i bezpieczeństwo Wyjątkowe i jedyne w Polsce Volvo FH 460 „Time Machine", zostało wyposażone w kabinę sypialną GLOBETROTTER. Pakiet sypialny 2 Beds przewiduje dwie leżanki oraz dodatkowe oświetlenie i ogrzewanie postojowe. Pakiet ekonomiczny zawiera m.in. tempomat I-Cruise oraz ekonomiczne oprogramowanie skrzyni I-Shift. W edycji „Time Machine" znajdziemy także wyposażenie przewidziane przez pakiety Driving, Audio Advanced a także Visibility. Ciągnik został objęty pełnym zakresem obsługi w ramach usług systemu informacji transportowej Dynafleet. 

(źr. Volvo Trucks)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.