Dodaj ogłoszenie o pracy


Ntex - nowa spółka transportowa na polskim rynku

1 września działalność operacyjną w Polsce rozpoczyna firma Ntex sp. z o.o. Jest częścią szwedzkiej grupy Ntex AB, która ma swoje oddziały w 8 państwach Europy. Zatrudnia 171 osób a przychód wygenerowany przez grupę w 2012 roku to 806 milionów SEK.

Firma „matka” Ntex AB powstała w 2003, a jej założycielem jest właściciel Thomas Strom. To jemu i jego pracy firma zawdzięcza tak szybki rozwój.
Jego niezwykle wyczucie biznesu, umiejętność podejmowania szybkich i właściwych decyzji oraz motywowania pracowników, połączona z dbałością o przyjazną i rodzinną atmosferę pracy złożyły się na sukces.

 


Ntex sp. z o.o. to „młoda” spółka, której będzie wspierać biura w Trelleborgu, Gislaved(Szwecja) oraz Vinterbro(Norwegia) w rozwoju kierunku skandynawskiego oraz krajów nadbałtyckich. Kolejnym etapem działalności będzie otwarcie regularnych połączeń z pozostałymi spółkami – córkami grupy czyli do Anglii i Niemiec oraz powstanie działu transportów krajowych. Ostatnim etapem, będzie rozpoczęcie działalności na pozostałych kierunkach europejskich oraz otwarcie działu spedycji morskiej i lotniczej.

Skandynawia i kraje nadbałtyckie są, i będą kierunkami w których się specjalizuje. Spółka oferuje klientom usługi przewozu ładunków całopojazdowych i drobnicowych. Ze wsparciem jednej z największej i najnowocześniejszej floty w Szwecji jaką posiada firma matka – ponad 600 naczep – oraz flota stałych, niezależnych partnerów daje gwarancję poziomu swoich usług i co bardzo istotne - bezpieczeństwo przewożonych towarów z uwzględnieniem zachowania środowiska naturalnego.
Zespół to grono ekspertów wyspecjalizowanych w obsłudze ładunków drobnicowych.
- Jesteśmy w stanie sprawnie odebrać i dostarczyć przesyłkę – nawet w 24 godziny - mówi Maciej Klukowski, dyrektor zarządzający i dodaje - Do dyspozycji mamy magazyn o powierzchni 1000 mkw., który pozwala nam składować oraz dystrybuować towary naszych klientów.

 

jugo./pr

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.