Dodaj ogłoszenie o pracy


GS1 Polska uruchomiła platformę eProdukty

eProdukty to baza produktów stworzona przez uczestników systemu GS1. Towary identyfikowane są po kodach EAN (numerach GTIN), co zapewnia ich wiarygodność i jednoznaczność. Na platformie znajduje się obecnie ponad 30 milionów produktów, zawierających podstawowe atrybuty produktowe. Z platformy eProdukty mogą skorzystać firmy tworzące aplikacje mobilne, sklepy internetowe i stacjonarne, sieci handlowe, porównywarki cenowe i agencje badania rynku.

Rynek e-commerce potrzebuje rozwiązań, które umożliwiają przesyłanie sprawdzonej informacji produktowej między nabywcami i sprzedawcami. Dzięki użyciu kodu EAN (numeru GTIN) firmy nie tracą kontroli nad tworzeniem i przetwarzaniem danych produktowych, a kupujący mogą się upewnić, że wybrany w sieci produkt jest unikalny i pochodzi ze sprawdzonego źródła. Wyszukiwarka numerów EAN na platformie eProdukty służy przedsiębiorstwom  z różnych branż do sprawdzania, czy dany kod kreskowy został nadany przez uprawnioną organizację, a także do jakiego produktu został przypisany.

- W ramach platformy eProdukty proponujemy użytkownikom weryfikację posiadanej przez nich bazy kodów i usunięcie ewentualnych błędów czy duplikacji. Umożliwiamy także pobranie wybranej bazy danych w postaci pliku CSV. eProdukty to rozwiązanie, które umożliwia skuteczną digitalizację posiadanych zasobów, a sama baza produktowa jest podstawą do budowania rozbudowanych branżowych katalogów produktowych” – komentuje Magdalena Krasoń-Wałęsiak, Menedżer ds. eCommerce w GS1 Polska.

Więcej informacji na stronie https://www.eprodukty.gs1.pl/ 

(źr. GS1 Polska)

czy wiedziałeś, że...
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.
W roku 2021 całkowita wartość transakcji w sektorze nieruchomości magazynowych w Europie wyniosła ok. 62 mld euro, co oznacza wzrost aż o 79% w porównaniu do średniej za poprzednie pięć lat. W Polsce odnotowano popyt na poziomie 7,35 mln m kw. oraz wzrost absorpcji o 84% rok do roku. W skali całego kontynentu najwięcej, bo aż 19,5 mld euro, zainwestowano w Wielkiej Brytanii, co stanowi 31% łącznego wolumenu. Wysokie poziomy aktywności inwestycyjnej odnotowano także w Niemczech (8,6 mld euro), Francji (6,5 mld euro), Szwecji (5,8 mld euro) oraz Holandii (5,7 mld euro).
Ponad 60 proc. pracowników w Polsce podczas pracy załatwia swoje prywatne spawy. Z drugiej strony, ponad połowa zatrudnionych odpowiada na służbowe maile i odbiera telefony po godzinach pracy. Jednak zdecydowana większość podczas urlopu z łatwością odrywa się od obowiązków zawodowych i nie odczuwa presji od pracodawcy z tego powodu – tak wynika z globalnego badania Randstad Workmonitor.
Korona-kryzys dotknął niemałą grupę Polaków, ale jak wynika z danych Intrum, kobiety odczuły to bardziej. Pandemia zmniejszyła dochody i dobrobyt finansowy ponad połowy kobiet w naszym kraju (51 proc.) i 41 proc. mężczyzn.